Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) állat (27) allat (1) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Kiskönyv a nagy odafigyelésről

2007.05.22. 17:08 | N.Zoli | 25 komment

Avagy a hálózati termékforgalmazók bibliája

 

 

Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa
Máté 5:3

 

Az Amway-jel 1992-ben találkoztam először, még katona koromban. Volt nálunk egy tiszt, aki fogalalkozott vele. Előadást is tartott róla nekünk , később a dandártörzsfőnök utasítására abbahagyta. Vettem tőle egy tubus XXL méretű fogkrémet, amiről azt mondta, hogy gazdaságos és sokáig elég. Annyira mocsokrossz íze volt, hogy alig vártam, hogy elfogyjon, végül nem vártam meg.

Kábé egy év múlva találkoztam egy csajjal, akivel közösen voltunk nyári munkán. Érdeklődött felőlem és megkérdezte, hogy mi lenne, ha eljönne hozzám estére. Megörültem és mondtam, hogy jó lenne. Este csöngetnek, jött a csajszi, meg egy dipótáskás ürge, akire nem számítottam. Volt a falon egy Mercedes poszterem. Az ürge így indított: Hm, jó ez az autó, de mégjobb volna igaziból és lökött egy rögtönzött előadást a meggazdagodási lehetőségekről. Finoman visszautsítottam őket.

Harmadik hullámban már 2000 után futottam bele hálózati termékforgalmazóba. Ez is dörzsölt volt, megkért, hogy menjek el hozzájuk, mert beszélni szeretne velem. Elmentem az Isten háta elé, a Vezér utcába, be lettem tessékelve a konyhába. Főhős rámutatott egy vödörre, ami tele volt tisztítószerekkel, megkérdi:-Sejted már miért hívtalak? Először azt hittem nagytakarít és szeretné ha segítenék. Azt mondtam:-Nem. Erre fölvázolta, hogy ezeket árulja. Olcsó cuccok voltak (nem Amway). Mutatta, van parfüm 400Ft körül. Úgy nézett ki külsőre, mint a pumpás locsolókölni, volt belőle férfi (Chevignon-kalandvágyó férfiaknak) és női (Sabatini-romantikus hölgyeknek), akkor szúnyogcsípés utáni spray és a srác kiszámolta, hogy a hypergazdaságos mosóporral 30Ft-ra jön ki egy mosás. Majd felhívta a figyelmem, ha elérem a golden direktori szintet, akkor automatikusan jár egy kétszemélyes tengerparti nyaralás. Ezt is visszautasítottam és hazamentem.

 Mindmáig azt hittem, hogy ezek a hálózatok befuccsoltak, de nagyon is működnek még. Sikerült megkaparintanom egy könyvet, amit meg kell venniük a jelölteknek/forgalmazóknak havonta frissülő oktató CD csomaggal. A könyv nem fénymásolható és a kézből ki nem adható. Evvel is csak a piramis felsőkockái járnak jól, tovább vakítva szegény halandót a gazdagságról.


A könyv címe: Figyelj a sikerért! Szerzője: Steve Shapiro. A borító szövege: Sajátítsuk el a hálózati termékforgalmazás legfontosabb készségét, az odafigyelés tudományát. A borítón két arc beszélget a világvégén egy szakadék partján. Az égen a Hold, a lábuk között a Nap és a fejük fölött a Tejút kavarog. A könyv áll egy előszóból: Miért olvassuk el ezt a könyvet? Majd követi négy fejezet.

Mi az odafigyelés?
Miért kell odafigyelni másokra?
Miért kell odafigyelni?
Hogyan figyeljünk másokra?

Ezután: Befejező gondolatok, végül: A Szerzőről. Az egész könyv 58 oldal. A leggyakrabban elhangzó szó benne az odafigyelés, tele van általam fiktívnek vélt nevekkel és szituációkkal. A benne leírtak nagyon alaposnak hangzanak, de szerintem áltudományosak és megtévesztőek. Az utolsó, szerzőről szóló fejezetben, Steve Shapiro  még azt is fölajánlja, hogy előadásokat tart bárhol (gondolom nem ingyen), ajándék kazettával. Valahogy olyan érzésem támadt, hogy az itt leírtak nem működnek a magyar valóságban, meg egyáltalán sehol. A könyv szájbarág, ismétel, egy-két óra alatt kiolvasható. Azokat esetleg meggyőzheti, akik a TV Shopból rendelnek és termékbemutatókra járnak. Az egész egy marketingfaszság, szemfényvesztés.

Erről rengeteget tudnék írni és szerintem két részben írok róla. Muszáj néhány dolgot kiemelni a könyvből is. Hát akkor felkészülni...

(...)Tételezzük fel, beszélgetőpartnerünk megosztja velünk azt az álmát, hogy otthon szeretne dolgozni. A legtöbb hálózatépítő ekkor elkezdi mondani, mekkora lehetőség ez, és beszél, beszél, beszél. okosabb viselkedés odafigyelni, mert ezzel szerezhető meg a gyümölcs. Annyit mondjunk: "Ön tehát mindig arról álmodott, hogy otthon dolgozhasson. Mesélne többet erről?" vagy azt is mondhatjuk: "Miért tartja ennyire vonzónak az otthoni munkát?"
(...)
Tizenöt éven keresztül foglalkoztam eladással, és megtanultam, hogy minél többet beszélek, annál kevesebbet adok el. Minél figyelmesebb vagyok, annál többet adok el. Ha beszélek, semmit sem tudok meg az ügyfeleimről. Miről álmodnak? Mik a céljaik? Mik a titkolt vágyaik? mit tennének abban az esetben, ha tudnák, hogy nem vallanak kudarcot? Mi fáj nekik? Hogyan mutathatom meg nekik, milyen módon enyhíthetik a fájdalmukat? Ha többnyire én beszélek, nem nem fogom megtudni ezeket a dolgokat arról a személyről, akit befolyásolni próbálok, és ilyen módon megfoszthatok valakit élete legnagyobb lehetőségétől: attól, hogy a saját főnöke lehessen, otthon dolgozhasson, pozitív tevékenységet fejthessen ki, és meggazdagodhasson a hálózatszervezésben.
(...)
Donna Larson-Johnson főállású háziasszony és anya volt, aki szeretett volna mellékes jövedelmet, anélkül, hogy óvodába kelljen adnia gyerekeit. Ma saját vállalatát vezeti, amely nemcsak őt tette gazdaggá, hanem számos más embert is, akik ugyancsak nem rendelkeztek termékforgalmazási tapasztalatokkal.
(...)
Tudják, hogy a termékforgalmazás lényege: segíteni az embereknek azokban a döntésekben, amelyek javítják az életük minőségét. Ez a tudat talán izgalmasabbá teszi az ébredést.
(...)
Az 1. fejezetből megtudhatja, miért teszi az odafigyelés mássá, erősebbé, közkedveltebbé, bölcsebbé. A 2. fejezetből megtanulja, mit jelent igazából az odafigyelés, és miként nyit utat a motivációhoz. A 3. fejezet megmutatja, miért fontos az odafigyelés másokra, miért jelenti a leghatásosabb készséget. A 4. fejezet megtanítja, mire kell odafigyelnie, ha befolyásolni akar másokat. Megmutatja, hogyan kerekedhet felül a legsúlyosabb időveszteségen, és radikálisan növeli hatékonyságát. hogyan figyeljünk másokra, ez az 5. fejezet témája. Itt megtanulhatja az egyszerű kétlépéses képletet és a többszintű figyelés fejlettebb képletét. Sok szerencsét kívánok az emberekkel való foglalkozás új kalandjához!
(...)
Ha én azt szeretném, hogy ön csatlakozzon az én hálózatomhoz, akkor nem arra kell öszpontosítanom, hogy ez miért jó nekem, hanem arra, hogy miért jó önnek. Már említettem Donna Larson-Johnsont, aki rendkívül sikeres vezető a hálózati termékforgalmazásban. Ő két okból csatlakozott a hálózathoz: Szerette a bőrápoló szereket, és meglátta bennük az eszközt, amelynek segítségével otthonmaradhat a gyerekeivel, de ugyanakkor karriert érhet el. Ez volt Donna álma, és ő valóra váltotta ezt az álmot.
(...)
Donna mostanában így kérdez: Mary, ha maga dolgozna az én szakmámban, mit találna benne a legvonzóbbnak?
(...)
Ha kitartóan és folyamatosan törekszik arra, hogy beszéd helyett inkább odafigyeljen, elképesztő változást fog tapasztalni üzleti tevékenységében és kapcsolataiban.
(...)
Képzeljük el, mi történne, ha kifejlesztenénk magunkban azt a képességet, amelynek segítségével odafigyelhetünk magunkra, másokra és Istenre. Ez a többszintű figyelésmodell™ három makroszintje. Nem tudom, hogyan alakult volna az életem, ha többször hallgatok arra a belső kis hangra. ha odafigyelek a saját véleményemre. Ha figyeltem volna arra, milyen tanácsokat adok másoknak, és miket valósítok meg a saját életemben.
(...)
És mi történt volna, ha odafigyelek Istenre, aki számtalan módon szól hozzánk, de ezeket látszólag oly nehéz meghallani? Ha elég ember tanul meg odafigyelni önmagára, másokra és Istenre, családunkban, hazánkban és az egész világon el fog jönni a béke és a megvilágosodás kora.
(...)
Ne feledjék: Az akit akarata ellenére szerveztek be, még mindig nincs beszervezve!

(...)
Jelölt: De én nem akarok eladni a barátaimnak
Forgalmazó (szünet): Érdekes, hogy ezt mondja. Az egyik legsikeresebb forgalmazótól ugyanezt hallottam. Elmondaná bővebben?

(...)
Azt jelenti ez, hogy odafigyeléssel mindenkit rá tudunk bírni, hogy nem helyett igent mondjon? Természetesen nem ezt jelenti. Azt jelenti, hogy az odafigyelés teszi lehetővé, hogy a legelőnyösebb megvilágításba helyezzük elképzelésünket. Ez a legjobb esélyünk, hogy igen legyen a válasz. Ha lenne garanciája az igennek, akkor arról írnék könyvet. Vannak elzárkózó emberek. Hadd legyenek. Velük ne is töltsük az időt. mások várakozó álláspontra helyezkednek. Ők még nem biztosak a dolgukban. De meggyőzhetők, ha többet tudnak meg. A szkeptikusokat be lehet szervezni, gyakran belőlük lesznek a legjobb forgalmazók. Ne veszítsük el őket azzal, hogy túl sokat beszélünk. Növeljük a győzelem esélyeit, ha az odafigyelés szándékával közeledünk hozzájuk.
(...)
Ha az odafigyelés könnyű, vagy magától értetődő lenne, mindenki ezt tenné. Az odafigyelés nehéz.

Biztos vagyok benne, hogy sok termékforgalmazónak ez a bibliája és fontos neki az odafigyelés, még be nem szervez valakit. Amúgy meg szarik mindenre, a beosztottjaira és más emberekre, lehet még Istenre is. Egyszer ilyen dumával operáltak: Ez csak egy lehetőség, vagy élsz vele, vagy nem. Hát köszönöm inkább nem. Így nem kell mások malmára hajtanom a vizet, nem kell nekem is egyfolytában drága, vagy szar, vagy drága és szar cuccokat megvennem, plusz oktatókönyvet és CD-ket, ezeket másokra rátukmálnom és embereket beszerveznem süket sablondumákkal. Ebből csak a felsőbb szintek gazdagodnak.

Végül egy vicc:
Egy termékforgalmazó a másiknak: Te, mondjál már valamit, hogy odafigyelhessek rád.
Mire a másik: Hallgatlak.

 

Folyt. köv.
Addig is boááááá

 

 

Címkék: könyv nemajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr485390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.23. 00:13:24

én mennyire gyűlölöm ezeket! szószerint. én szeretem az embereket, de ezt a nyomulós, tukmálós, erőszakos bandát rühellem nagyon.
egyszer még az amwayos cécó elején egy pasi (kivel szemezgettem 1-2 hete) elhívott randizni. aztán kikötöttünk egy lakásban.... és ott volt még kb. 10 ember. már akkor morcos lettem, de amikor elkezdte lökni a hülye szövegét valami fazon, odamentem a sráchoz, közöltem vele, hogy "megöllek" és otthagytam a díszes társaságot.
mostanság munkakeresés közben belefutok néhány ilyen bandába. amikor elkezdi az bronz, ezüst stb. fokozatokat akkor küldöm el őket a büdös francba.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.05.23. 00:45:06

baromi sok ilyen beszervezős meló van de olyanról még nem hallottam aki meg tudna ebből élni (persze aki be akar szervezni az ebből él elvileg).
az iwiw tele van mostanában ezekkel a szarságokkal. hirdetik mint a hülye, van aki 5-6 hirdetést is felad de mindegyik hirdetésben más honlapcímet ad meg de végül is mindegy melyikre megyünk fel mert egymás klónjai. a leendő elvégzendő munka kilétéről természetesen egy hajszálnyit sem lehet megtudni csak ha megvásároljuk a "kezdőcsomagot" vagy megvásároljuk az ajánlatokat stb de erre van egy törvény magyarországon amiben az van lefektetve hogy büntetendő dolog munkalehetőségért pénzt kérni vagy micsoda de ezek kikerülik mert más címszóval árulják a dolgokat és gyakorlatilag a "munka" csak abból áll majd hogy neked is el kell adnod azt a "semmit" és az abból befolyó összeg egy része a tied a másik része a piramis következő téglájáé eggyel magasabban csücsülő emberé és így tovább.
én egyszer feliratkoztam (tavaly) egy valamire ami ingyenesen ad tájékoztatást egy rakás otthon végezhető számítógépes munkáról na és 2 nap múlva meg is érkezett egy nagy alakú boríték amiért a postás 5900ft-ot akart kérni és békéscsabáról jött a cég neve stimmelt. mondtam a postásnak hogy mi van ha nem kell? na és akkor már integettünk is egymásnak. pedig már arról álmodtam épp előző éjszaka, hogy nem csinálok semmit csak a tengerparton verem és közben meg termeli a pénzt az otthon végezhető munka és az alám beszervezett marhák. de sajnos ez nem jött össze.
egyébként pedig az emberek egyik felét kiröhögöm mert megérdemli amelyik belemegy a másik felét pedig sajnálom mert szegény ember pont azért néz ennek is utána mert nincs munkája és akkor hátha majd ez valamicskét hoz neki a konyhára és akkor az ilyeneket még le is veszik pénzzel, szegénynek még annál is kevesebb lesz. na de ez a másik fajta beszervezős meló volt mint amiről a poszt szól.

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.05.23. 02:17:30

Én is 1991-1992 körül futottam bele az Amway-be, hirtelen minden haverom beszerveződött, néhányan egymást szervezték be, és persze baromira be akartak engem is szervezni, plusz egyéb lehetőség híján mind nekem akarták eladni a szarjaikat.

Asszem szánalomból (meg, hogy hagyja már abba a nálam szervezett összeröffenéseken a térítést) én is pont a baszom nagy fogpasztát vettem meg az egyiküktől, az a srác annyira igyekezett, beszervezte az egész rokonságát is egytől egyig, minden este ment a szponzorához, hetente előadásokra (Pestre meg Ausztriába is) járt, nonstop lökte minden termékről a bevágott szöveget, a fogpaszta előadásba még azt is belevette, hogy mennyire jó poszter ragasztónak vagy autó polírozónak, ROTFL.

Természetesen passzoltam a dolgot, már akkor is átláttam az ilyesmin, azóta is az összesen, persze nem csak az a baj a dologgal, hogy nulla az esélyed, hogy megélj vagy tisztességes mellékjövedelmet szerezz belőle, meg patkány érzés ilyen tuti vesztes projektbe belerángatni a haverokat vagy szemetet árulni nekik, hanem annyian benne vannak, hogy nem marad potenciális vevő, mindenki eladó vagy szerencsésebb esetben több eladót tartó szponzor.

Nem hülyeségek ezek a piramisrendszerek, nagyon elmés reklámpszichológia van mögöttük (nyilván szakemberek is dolgoztak rajta, meg mióta létezik MLM, 50-60 éve biztosan, csak hozzánk ért el később, azóta minden új cég beépítette a többiben szerzett tapasztalatokat is a bibliájába), de csak annyi volt benne, hogy az első néhány réteg képes volt meggazdagodni, a többi megélni sem.

Asszem én futólag ismerek valakit (az egyik unokanővérem exférje), aki 1980 körül diszidált az NSZK-ba, és ő tényleg az Amway-ből szedte meg magát, ha nem is kőgazdagra, de ház, nyugati autók, ilyesmi, nyugati életszínvonal, de ő még időben szállt be, a kilencvenes évek elején már kelet-európában is mindenhol pillanatok alatt beteltek a vagonok, és elrobogott az MLM vonat.

Ma bármelyikbe beszállni a legnagyobb tudatlanság és lúzerség, hiszen mindenki látott elég lelkes majd kiégett MLM-est ahhoz, hogy tisztában legyen azzal, hogy a téma betelt és a nem veszteséges szintek kiégtek, függetlenül attól, hogy ki hol él (egy valamennyire még szűz faluban sem lehet nagy üzlet), mennyire sok a haverja, mennyira nagydumás, mennyire született kofa és milyen sok időt, pénzt és tanulást áldoz a képzésekre.

fullmoon 2007.05.23. 06:59:27

Szia Zoli!Hát mire elolvastam,már a szememem is elkezdett "odafigyelősen" jojózni,ettől a tömény sulykoklós marketingtől.Én bevallom neked őszintén,nem hiszek semmi féle hókusz-pókuszos beszervezősdibe,mert kamu az egész.Akit befolyásolni lehet ilyen,és ehhez hasonló trükkökkel,az vessen magára. JA! Egyszer engem is próbáltak beszervezi,és véletlenszerűen annyi történt,hogy elmentem a postára feladni a havi adag csekkeket,majd a kezembe nyomtak egy közvélemény kutatásos álca papír darabot,hogy töltsem ki,és dobjam be a www.zepter.hu dobozba,és ha szerencsés vagyok nyerek valamit.Igen nyertem,valamit..............egy előadást a XIII., kerület Váci úton lévő zepter székházba,ami arról szól hogy vásáoljak akár részletre is biotron energia hullám kibocsájtó lámpát,és ....bla bla,bla...................stb.Kedvesen személyenként mindenkivel foglalkozni akartak ,és bemutatták a lámpa működését,és hatásait előadás keretében.Szóval ennyi,én szépen bólogatva vigyorgó fejjel megköszöntem az ottlétem,és léptem a fenébe.:)

Dr. Stein (törölt) 2007.05.23. 07:05:04

Jó kis cikk!
Erre a munkára születni kell. Még a szakma elitje, a biztosítási ügynök is azon alapszik, hogy tudd meggyőzni akár anyádat is róla, hogy milyen jó lesz neki. Közbe' meg nem.
Biztos vannak klinikák a lelkiismeret-furdalással küszködő ex-ügynökök számára, bár a lelkizősök kiesnek az első körben.

Hasonló könyvek még: Sikerkalauz. Tele példákkal illusztrált Órjás közhelyekkel.
Amerikában egy életforma az utazó Biblia/porszívóárús. Vajon mekkora árkulccsal dolgozhatnak, hogy megéri?

hagymácska 2007.05.23. 08:28:16

értő figyelem...Rogers-i technika. pszichológia és vallás veszélyes kutyulása. jujjj.
én nem is loyan régen egy baromi veszélyes dologba futottam bele de csak a meghallagtásig jutottam. munka része látszólag: eu által meghírdetett kérdőívezés leendő eü-i többiztosítós modellről ne eddig tiszta nyilván, mivel csináltam kutatásokat meg felméréseket ksh-nak szakmámból adódóan is ezért gondoltam menni fog ez..(csoportvezetőt is kerestek) - gondoltam aki majd lepapírozza/összesíti a sok kérdőivet. gyanús volt h. a telóban a nő azt mondja idézem \"tanultam pszichológiát egyből levágom ki az alkalmas a csopvezetőségre\" ezzel utalt rá h.én tuti alkalmas vok, csak hogy én is tanultam, sőt szigorlatoztam is belőle és kezdett érdekelni milyen típusú az átbaszás.ezért elmentem a tal-ra. na amikor rózsaszín műköröm, szét cigizett arc, és fehér körömcipő fogad akkor már levágod h.ez a nő nehezen a Te embered..na de rátérek a lényegre: kérdőív még sehol(pedig hát az érdekli az embert hogy kell kitöltetni)-még a nyomdában(ja, hihető) DE! biztosítási/befektetési papír az van! csak hogy tudj mit ajánlani a kérdezettnek ha váltani akar biztosítót!! hát finoman elküldtem a csajt, jelentem a jelenlévőkből egy se szerveződöt rá a melóra úgyhogy hiába fárasztotta szegény magát, de mint mondta tőlünk keletebre(k-i határszél, Nyírség) harapták az emberek.mondom nyilván mert akkora a reménytelenség..ez ezzel egyenesen arányos sztem. szóval baromi furfangosan, becsomagolva próbáltak átbaszni.nem jött be. ám ha kicsit tudtalanabb és elkeseredettebb vagyok lehet sikerül. ja még egy képzésre is be kellett volna gyorsan fizetni 12 000-et(csekk is volt!naná), de már azonnal, hogy elmehessek Siófokra képződni, na mondom ez a kemény elmehettek a sunyiba! de hűű de jó mert 3*os szálloda meg full ellátás mondom én azt leszarom! kit érdekel, nem ezért találkoztunk.szóval érdekes volt a dolog.

hagymácska 2007.05.23. 08:36:20

még egy dolog amit szeretk hallani: most kell dönteni! ha vársz vele akkor lecsúszol a baromi nagy lehetőségről. ja.

N.Zoli 2007.05.23. 13:04:19

Megemlíti a künyv is Rogers-t, mint korunk legnagyobb pszichológusát, meg előszed olyan írót, akiről soha nem hallottam. Meg a nevek a sztorikban. Donna Larson-Johnson, Joe Jones,. Susan Smith. Azt hisze erre az egészre mondja a művelt amerikai, hogy bullshit.

hagymácska 2007.05.23. 13:14:56

egyébként Rogers nem mondott hülyeségeket kár hogy összefüggésbe került ezzel a szarral..:( bár szegény tiltakozni ellene nem nagyon tud tekintve hogy '87-ben meghalt..
Rogers optimista világnézetéből következik, hogy szerinte az ember alapvetően jónak születik, csupán a környezet hatására visz véghez destruktív dolgokat.- ez pl.tetszik nekem vagy legalábbis szeretném ezt hinni én is:))

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.05.23. 13:16:21

művelt amerikai nincs ;o)

na amúgy szívesen olvasnék olyan emberkétől egy pár mondatot akit beszerveztek és foglalkozott vagy foglalkozik jelenleg is ilyesmivel, több-kevesebb sikerrel és, hogy ő érezte-e/érzi-e, hogy neki is csak akkor lesz pénze ha félhazugságokkal kell levennie az embereket.

Szar-kaláb 2007.05.23. 13:48:43

Nekem is volt egy ilyen storym még 1997-ből.
Békéscsabán, az akkori munkahelyemen volt egy fura,link
gyerek. Szerintem még drogozott is abban az időben, azóta
lehet, hogy már a börtönt is megjárta.Na mindegy nem ez a lényeg.
Történt, hogy ez a srác rábeszélt egy előadásra, amit a
regionális oktató központban tartottak a kétegyházi úton.
Egy piramisjáték szerű, biztosítási téma volt az előadás anyaga, amit egy fiatal hölgy tartott.
Lényege az volt, hogy öregkörunkra - ha belépünk ebbe az általa felvázolt rendszerbe - nem keserű \"nyögdíj\" lesz a jövedelmünk, hanem a nyugdijas éveink egy édes pihenést fognak jelenteni.
Az előadás alatt - mint később kiderült - az előadólány öccse
is szót kért egy mondat erejéig:
\"Mindenkinek kívánom azt az érzést, amikor egy ilyen svájci
órát átvehet az országos konferencián a legjobban teljesítő
üzletkötő díjaként\"- lebegtetett valami kínai krumpli órát -
ezzel kábítva a hallgatóságot.
Az előadás végeztével rögtön oda ugrott mindenkihez legalább
egy képviselő, és annyit mondtak , hogy most már csak be kell fizetni egy nem túl jelentős összeget(50 ezer Forintot - ez akkoriban nem is volt olyan jelentéktelen) és már tagja is vagy
a csapatnak. Természetesen ahányan jelen voltunk, mindannyian elutasítottuk ezt a \"visszautasíthatatlan ajánlatot\".
Én az eset után még résztvettem egy előadáson, és mit ad isten, minden szinte szóról-szóra ugyanúgy hangzott el, mint azon az előadáson, amin először vettem részt. Még az órát
is lebegtette a \"nagyszerű képviselő\", aki - mint mondtam -
az előadó hölgy testvéröccse volt. Világosan kiderült számomra, hogy ez a pilóta-játékot egy szűk baráti kör hozta létre, akik leosztották maguknak a szerepeket: ki lesz az előadó, kik lesznek a képviselők.
Néha szoktam még látni őket Békéscsabán, s mondanom sem kell, hogy nem váltotta meg a világot e \"nagyszerű\" ötletük. Melozik mindegyikük, ha csak nem éppen valami szarságon törik a fejüket....

fullmoon 2007.05.23. 17:10:30

N.Zoli,szeretnélek beszervezni!!!,.....................és elhozom neked a mennyei királyságot! Szerződést akár már most is megköthetjük.A garancia az,hogy nincs garancia.Belemész ?:)

N.Zoli 2007.05.23. 17:15:11

Meg az egyetlen szabály, hogy nincsenek szabályok, mi? Mint a Véres sportban a kümite:)

fullmoon 2007.05.23. 17:49:00

...jó!Akkor ez azt jelenti,hogy aláírtad a szerződést.Testi,és szellemi épségért felelősséget nem vállalok!Egy jó tanács aki tréningezett,kevesebb sérülés éri!:)))

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.05.23. 18:10:15

most iwiwre naponta akár 10x is felkerül 1-1 olyan hirdetés ami az ilyen szövegű weboldalakra mutat (mindegyiken ugyanaz van fent csak a beszervező neve más) gportal.hu/portal/gazdagodjmeg/

nem néztem utána mi ez pontosan mert ilyenek már akartak megszívatni máskor.

fullmoon 2007.05.23. 18:15:27

Monológ:

-.....csincsing!!! ( csöngetnek)

-......ki az? kérdem

-.....aranyoskám,van itt eredeti gyapjú takaró párna,jöjjön ki!
nézze meg! (mondja xy)
-......őőő,köszönöm,van mivel takaróznuk! (én)
-......occsón adom! Benne van az igazoló,hogy eredeti!(xy)
-......Kérem,fáradjon tovább ,már montam hogy nem köszönöm!
(én)
-.....akkor,nézze ezt az ezüst evőeszköz készletet!(xy)
-....."Uram",ne fárasszuk tovább egymást! Viszont látásra!(én)
-..................na végre elment.(én)

A következő pár perc után,ismét a távolba azt hallom,valahol a második , a negyedeik, és a hetedig szomszédunknál,hogy:
-.......aranyoskán,vannékem..............



.........Erről ennyit.DIRECT MARKETING,... TERMÉK BEMUTATÓVAL EGYBEKÖTVE...........:D:D:D

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.05.23. 18:16:51

muhahaha iwiwen már a bemutatkozást is telipakolják ezzel néhányan (honlapcímmel persze)
"Mit veszíthetsz? És miért maradnál ki? Ki, ha nem Te? Mikor, ha nem MOST? És mivel, ha nem ezzel?"

fullmoon 2007.05.23. 20:12:22

iMi,......valóban,majd alapsan szemügyre veszik az embert,és jól kimustrálják.Esetleg,nem lenne egy meghívód?:D:D:D

sarasvati 2007.05.23. 20:34:05

basszus Full.
ezek most épp nálunk mászkálnak egy hete.
és üvölt be az utcáról.
és nem lehet lelőni őket.
és takarodjon haza romániába.
(húúúú de szar nap a mai)

hagymácska 2007.05.23. 21:24:57

Nemo! kéne egy cikk majd a beszervezés kapcsán az egyházakról is..pl.azt tudtátok h. a szcientológiai egyháznál ha bmit megveszel vagy adatot adsz magadról(anélkül h.tudnád kinek adod meg) akkor automatikusan taggá válsz??? ajjé! baromira résen kell lenni a mai világban! pl. a Lighthouse nyelviskola is az ő sulijuk, na ott aztán van adatfelvétel.. kicsit off volt bocs, de azért mégis pfff:(

bcs · http://blog.justhvk.hu 2007.05.24. 12:01:02

Skype-on a könyvtár ismerősei közé is bekeveredett egy ötvenes-hatvanas őszes bácsi, aki a helyesírás szabályait maximálisan figyelmen kívül hagyva igyekezett rávenni, hogy lépjek vele kapcsolatba, és gazdag leszek.
Hetente egyszer próbálkozott, mígnem töröltem. :)

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.05.24. 18:11:36

sajnos nekem egy nagyon szép barátságom szakadt meg amwayből kifolyólag.az a valaki akiről azt hittem, hogy a barátnőm, szólt nekem, hogy menjek már el hozzájuk ekkor és ekkor.mivel tudtam, hogy amway, szabódtam nem is kicsit, de erre azt mondta, hogy fordítani kellene.
namármost.egy fazon angolul beszélt, de volt tolmács, és én benn ültem egy tömött sorban, szóval még ki sem tudtam rohanni, mint Zrinyi anno. nagyon rossz volt.de folytatódott, épp felnőttkorba lépő lányomat vették célba.amikor azt mondták neki, nekünk nem te, hanem, a teljesítményed a fontos, az én gyerekem felállt, és távozott, és bár kínos volt, de elmagyaráztam nekik, hogy a gyerekemet arra nevelem, hogy az emberekre figyelni kell és nem kihasználni őket, mire közölték, hogy az ominózus mondat, na az már az új idők szele, és én egy maradi, élhetetlen nő vagyok.hát ez mellesleg igaz, ami a maradiságot illeti nem, de a második, igen. és ehhez még ragaszkodom is.

KD 2007.05.25. 11:44:50

Most kaptam a hírt, hogy az AMWAY újra él!!!
Ha valaki tudja hol lehet beszerveződni keressen meg engem, mert én be akarok lépni!
Szükségem lenne a fél kilós sz.r ízü fogkrémre! Mega büdös tusfürdőre.
De nem lehet venni! Nincs forgalomban!
A rövidfilm az elég kemény.
Némó! Ez brutális. Sehol nem látom a 18-as karikát!
Vigyázz, mert az ORTT megbüntet!

N.Zoli 2007.05.25. 13:18:36

Nem volt benne 18 éven felülieknek való semmi. Inkább a nyugalom megzavarására volt alkalmas. Egyábként sincs 18-as karikám, még a speciális karakterek között sem, vaníliás karikát meg nem tudok kirakni.

fullmoon 2007.05.25. 18:14:30

....azért blog a blog ami kifér csak őszintén!!!!!!!!Ez így volt jó.
N.Zoli,voksolok rád,ha kiírnának pályázatot újságírok,bloggerek részére,és ez lenne a szlogen:
" amway,a hipnózis felébredése után":)
süti beállítások módosítása