Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) allat (1) állat (27) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Záróra

2007.12.30. 11:23 | N.Zoli | 25 komment

December 31-ével megszűnik az Univerzál Zrt. 58. sz Műszaki Áruháza, jelenlegi és egykori munkahelyem. Mivel két szakaszt töltöttem itt. Közben dolgoztam másfelé is, voltam munkanélküli és tanultam, valamint a sorkatonai szolgálatommal szakítottam meg a melót. Végülis akkor három szakaszban dolgoztam itt. Az üzlet bezárásával megszűnik az egyetlen komolyabb múlttal rendelkező műszaki üzlet a városban.

Már az ötvenes évektől működött a Kiskereskedekmi Vállalaton belül műszaki cikkeket árusító üzlet. A kép 1955 május 1-én készült.



A hatvanas évektől kezdve a televízió egyre népszerűbb lett.



A nyolcvanas évektől már biztosan tudom, hogy két üzlet működött. Az egyik a Könyvesbolt helyén (1977-től, az Univerzál Vállalat 58-as üzlete). A másik a taxiállomásnál működött, 1983-tól, villamossági bolt néven. E két üzlet összevonásából jött létre 1987- ben a Műszaki Áruház. Előbb azért nézzünk szét a hetvenes, nyolcvanas években.

Céges buli 1974-ben, a Lehel hűtő tövében. Akkortájt az ilyesmi nagykészülékeket triciklivel szállították házhoz, mindaddig még a nyolcvanas évek közepén el nem lopták a triciklit.



1975 februárjában fő helyen a Color Star, egy bemutató alkalmával.



Hordozható Sanyo magnó karácsonyi dekorral.



Mindkét hölgy nyugdíjas már pár éve.



Csoportkép a hanglemezek tövében



Motorosok kilencszáznyolcvan környékén.



Hölgyek a pénztárnál, iskolaköpenyben.



Aztán 1987-ben az Univerzál Kereskedelmi Vállalat, a két üzlet összevonásával megnyitotta az 58-as számú Műszaki Áruházat, a Kossuth u. 6-12 szám alatt, mintegy 1000 négyzetméteren, raktárostól összvissz. A nyitás napján két rendőr állt az ajtóban és mikor kijött tíz fő, akkor beengedtek másik tizet. A nyitástól a dec 31-i zárásig, körülbelül hatvan fő dolgozott itt. Az üzlet élt kereken húsz évet.



Akkoriban egyetlen konkurenciának a Csillag Áruház számított. Ez az üzlet volt a környék legnagyobb alapterületű műszaki üzlete és kapható volt minden a járművektől a villamossági cuccokig. Szentesről és Szegedről is jártak át vásárolni. A következő kép nemsokkal a nyitás után készült.



Aztán az erősáram kivált külön üzletbe, akkor nyílt az Amper, az elektronikai alkatrészek meg az Elektro Art-ba költöztek. Én nemsokkal ezután, 1992-ben kerültem ide, miután 1991-ben végeztem a szakmunkásképzővel. Márciusban kezdtem és júliusban töltöttem a tizennyolcat. Akkoriban szűnt meg a Csillag Áruház és nem maradt konkurencia. Megtetszett az atmoszféra, meg az évente kétszeri prémium kezdőknek is. Aztán még ugyanebben az évben bevonultam katonának és leszerelésem után visszatértem. Nagyon sokmindent megtanultam, voltam egyszemélyes kerékpár, majd szerszámosztály. A képen j.j.b. haverom a boltban összelelhető összes kartonfigura között.



Aztán 2000-ben úgy döntöttek, hogy a bolt alapterületét a felére csökkentik. Megelmekedett a bérletidíj, kissé visszább esett a forgalom, terjeszkedtek a multik. Ekkor fölmondtam és kalandoztam egy keveset. Majd 2004-ben vissza kellett térnem, mert egyszerűen semmi munkám nem volt és máshoz nem értek, ez a végzettségem. Köztes időben tanfolyamot is végeztem, meg továbbtanultam. Ekkor jött az újabb átalakítás, még egy kis részt részt lenyestek az alapterületből. Így a kezdeti időszakhoz képest harmadannyi alapterületen működtünk tovább. Érkezett ide is multi, meg láncolat. Majd először a gyulai műszaki üzlet zárt be, utána a szarvasi a cégen belül. Végül 2007-re elérte a vég teljesen az áruházat. December elsejétől végkiárustás folyik, Szilveszter napján pedig végleg bezár a bazár. A lenti kép a 2004-es átalakítások során készült. Nagyjából ez lesz itt a zárt ajtók mögött, még január 11-ig, az utolsó munkanapomig, míg teljesen kopasz nem lesz minden.



Egy kis statisztika: Húsz év alatt három üzletvezető és körülbelül hatvan fő dolgozott itt. Ketten a nyitás óta itt dolgoztak. Kezdetben tizenöt fő körül volt a legénység, a végére öt fő maradt. Lehetett kapni kerékpárokat, motorkerékpárokat, ezek alkatrészeit, háztartási kis és nagykészülékeket és ezek alkatrészeit, villamossági, lakásvilágítási cikkeket, híradástechnikai és szórakoztató elektronikai cuccokat. Ipari és barkács szerszámgépeket, kéziszerszámokat, DVD filmeket, lakásfelszerelési cikkeket, egy időben teleshopos cuccokat, bútorokat, sőt, még hőre színváltó pólókat is, melyeket diszkóban is árultunk. Valamint nyereményjáték is volt mellé egyéb tárgyakért és ingyen kapott pólót, aki egész este táncolt benne:)(ez a Hotel Alföldben volt, közben néhány kollégámmal a diszkóból átmentünk a szomszéd terembe lagziba, szó nékül kicsontoztunk egy csirkét, majd süteményt zabáltunk és visszamentünk a diszkóba). A rekord napi bevétel, amire emlékszem négymillió Forint volt (1994-ben!). Közvetítettek innen Ki nyer mát (még mielőtt itt dolgoztam, volna, de elmentem megnézni). Egyszer Békéscsabáról jelentkezett a Vasárnapi turmix, ahol bemutatták a céget, és csináltak  nálunk is pár kockányi felvételt. Vásárlóként megfordult itt a néhai Zámbó Jimmy, Tahi Tót László, Nagy Bandó András, Bródy János, a Republic (boá), Bodrogi Gyula, Nyertes Zsuzsa, Straub Dezső, Csala Zsuzsa, Maksa Zoltán és még biztos mások is, akiket kihagytam. Egyszer politikusok karikatúraszobrainak kiállítása volt megtekinthető a kirakatokban. Szerveztünk több ízben Nintendo versenyt gyerekeknek, szerszámgépbemutatókat (egy alkalommal betont is lehetett törni), háztartási gép bemutatókat kóstolóval. Palacsintasütéseket, serpenyőreklámként. Egy ízben bejelentették, hogy a tévéreklámbeli nő jön sütni, aztán megbetegedett és a kolléáganők sütötték a pallert. Egy gyereknapon kivonultunk a Műv. központba, ott volt a Nintendo verseny, valamint még a DVD korszak előtt, képlemezről (Három, kétoldalas, bakelit méretű, CD-szerű lemezre fért egy film) levetíttük a gyerekeknek projekorral, Dolby Surroundban, Jamo hangfalakról a Jurassic Parkot. Meg emlékszem még egy vasárnapi melóra, mikor kerókat árultunk a vásárcsarnok melletti téren, a városi sportnap alkalmából. Sörrel és lángossal remekül átvészeltük. Hát ennyi.

Címkék: retro fotó zene motor tv vásárlás rádió évforduló kisvárosi kispolgár orosháza palacsinta emlékező

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr79278913

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Könyvtárosháza » Letűnt betűk 2008.01.17. 12:24:28

[...]alt="nap_kepe20080117a_kis.jpg" align="left" />Tavalyi hír volt, hogy bezárt a Műszaki Áruház. Jellemző módon két héttel azután, hogy odaköltöztünk, éppen[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani 2007.12.30. 20:17:29

Talán sikerül elsőnek hozzászólnom !
Bizony én is itt, illetve az előző üzletekben töltöttem a tanulóidőmmel együtt 18 évet. (Több képen is szerepelek) Életem meghatározó része volt, szeretettel gondolok vissza volt munkatársaimra, főnökeimre. Megérdemlik, hogy egyszer egy ilyen sokat olvasott fórumon megemlékezzünk a neveikről. Biztos sokan ismerték őket. Első főnököm Halustyik Imre, igen szigorú volt, de mégis szerettük. Aztán Botos Sanyi, Jantos István, Gajda Irénke, és sok-sok felejthetelen munkatárs : még a régi boltból Kárpáti Miklós, egy nagyon jó barát, , Ilonka néni, a legaranyosabb pénztárosnénink, akik sajnos, már nincsenek köztünk. Poór Józsi, az "öreg" motoros, Iluska, Maris, Zolenszki Sándor, akik már nyugdíjasok. És még sorolhatnám... Remek csapat, közösség alakult itt ki, nagyon jól éreztem magam köztük. Éveken át sok közös buli, ünnepség, munka tették örömtelivé az itt töltött időt.

Tulajdonképpen örülnöm kellene, hiszen bezárt az egyik (részben) konkurenciám, de azért mégsem....
Feltolulnak az emlékek, és inkább szomorú vagyok...

hagymácska 2007.12.30. 23:02:08

a hagymaaprítómról mindig eszembe fog jutni a Műszaki:) és most azon gondolkoztam h.a Műszaki is egy tájékozódási pont volt a városban..tuti sokáig fogják még mondani: - tudod a Műszakitól jobbra v. balra, előtte-mögötte:)....tök jók a képek főleg az '55-ös meg a hanglemezes csoportkép:) na meg a KLG gyújtógyertyás:)

j.j.b. 2007.12.31. 06:06:13

Le a kalappal az osszes muszakis dolgozo elott!
Szerencsem volt az egyik legkedvesebb legmegertobb,,legosszetartobb bandat megismerni,a legjobb haverommal,( koztuk Nemo),korhatar nelkul.
Szivem melyerol hianyozni fog a a hazalatogatasaim alkalmaval.(Another landmark is dead in Oroshaza!
Soha nem fogom elfelejteni!

N.Zoli 2007.12.31. 07:23:55

Nagyon sok képnek ki kellett maradnia, mert végtelen poszt lett volna, ezeket egy külön galériában majd hozáférhetővé teszem.

N.Zoli 2007.12.31. 08:22:22

hagymácska
Vigyázzá' avval a hagymaaprítóval!

hagymácska 2007.12.31. 10:17:15

oké főnök! :DD

totál érzem amit jjb írsz..nekem 4 évig volt egy olyan munkahelyem amit sose felejtek el, ott lettem felnőtté.. az akkori kollegákkal most is tartjuk a kapcsolatot, egyébként hiányoznának nagyon, barátok lettünk:)

dobroczkiadam · http://railadam.blog.hu 2008.01.01. 14:14:15

De most akkor, ha bezár, mi lesz a helyén??? :O
Üres, fantomhelység? :S

Ede 2008.01.01. 20:31:53

Hiányozni fog sokmindenki, és sokminden mostmár...Itt lezárult egy szakasz nálam is mint Zolinál. :( Jani nagyon jól megfogalmazta a hozzászólások elején, hogy remek csapat és közösség volt mindig. Még \'gyerekfejjel\' kerültem bele a régi közösség egy részébe, és nyugodtan mondhatom hogy itt lettem én is felnőtt, hiszen azóta is ez volt az első és egyetlen munkahelyem.

j.j.b. Neked köszi a többiek nevében is amit írtál, és hogy minden hazalátogatásod alkalmával meglátogattál minket! :))

Hiányozni fognak az érdekes kérdések, a jó poénok, és a visszatérő vásárlók, mert azokból is felsorolhatatlanul sok volt...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.01. 21:36:43

sajnálom én is, hogy itt a vége. sokmindent vettünk ott.
most már a belvárosban marad az euronics, ahol a reklám szerint az eladók "értenek hozzá ... és segítenek" ami sajnos az orosházira hírből sem igaz de ezt már egy posztban leírtam.
a legjobb sztori az eu-ban az volt amikor 4 eladó beszélgetett a pultnál és persze basztak rá, hogy bement két vásárló. a hangos köszönést további "baszunk a vásárlóra" követte még úgy is hogy csak mi voltunk ketten :)
egy jó 40 perces házimozicucc válogatás közben azért 2-3x eljöttek arra de csak megkerültek mert megnéztek maguknak valamit és akkor sem vettek észre amikor az egyik nagy házimozis dobozt felborítottam (véletlen!) és úgy csörgött csattogott mintha a negyedikről dobtam volna ki.
kifelé menet az ajtóban a köszönésünkre ugyanakkora reakciót váltottunk ki az eladókból mint befelé menet.
az ismerőseim elmondásai alapján ez e helyzet a mai napig fennáll ott és mindig jót pörgök a reklámon: "mert ők értenek hozzá és segítenek"
ezzel igazából csak annyit akartam, hogy nagyobb műszaki áruház csak az a szutyok marad így ahová sokan tényleg utálnak bemenni az ilyen hozzáállás miatt.

Jani: az Elektroart más tészta. ott olyan dolgok vannak amiket nem lehetett és nem lehet most sem megvenni a városban sehol máshol. legalábbis én nem ismerek más ilyen üzletet

N.Zoli 2008.01.01. 22:07:50

Nekem nincs bajom az eorincsosokkal, magánemberként nem vagyok rossz viszonyban egyikkal-másikkal. Vásálóként pedig soha nem voltam ott. Megfordult azért ott is pár alkalmazott, de remélem nem az imi sztori az általános kép. Nálunk is tettek szóvá pár dolgot azért, mi sem feleltünk meg mindenkinek és nem voltunk mindig egyforma passzban. Lapozgattam a Panaszkönyvet, pár éve lett kicserélve, de nem találtam benne egy komolyabb bejegyzést sem(akartam belőle fölrakni) Összesen 3-4 beírás volt, amiből az első felénél meggondolta magát a customer és áthúztta az egészet. A maradék pedig általában szerviz dolgokra vonatkozott, miután a törvény az értékesítők nyakába varrta az összes reklamációt. Leggyakrabban ebből volt nézeteltérés. A vásárlók leadták a garanciális javításra a cuccot. Nekünk jogkörünk sem volt elbírálni mi minősül garanciális hibának. Sokszor szimpla cserével, vagy pénzvisszaadással kártalanítottunk, de a leggyakoribb az volt, hogy el kellett juttatnunk szervizbe az árut. Egyetlen nagyobb szerviz van a megyében csabán. Főnököm vitte vonattal a cuccokat, volt, hogy két rossz láncfűrésszel utazott. Az ilyen meneteket hetente egyszer bevállalta. Mivel el kellett juttatni a szervizbe és onnan vissza is, ez néha még plusz egy-két hetet rátett a stoppolásra. Ebből sok nézeteltérés volt. Meg a másik örömteli dolog, hogy sorra szúntek meg a szervizek, meg a forgalmazók és néha azt sem tudtuk hová forduljunk a problémákkal, de a mi fülünket rágták. Talán ezek a dolgok nem fognak hiányozni:)

siti 2008.01.01. 22:22:51

Én a műszakiban vettem életem első kameráját, 96-ban, egy SONY CCD FX270E tipusu video8-as gépet. Mai napig megvan, de sajnos már nem működik.
Ez csak azért lényeges ( számomra ), mert azóta a videózás, filmezés a mániám. Már az ötödik kamerámat nyúzom, de mindíg eszembe jut amikor izgatotan bementem a műszakiba, hogy megvehessem az elsőt...! Csak azért nem a műszakiban vettem a többi kamerámat, mert sajnos Bp.-nél közelebb nem árulnak M.o.-n professzionális dolgokat.

Lényeg a lényeg: nagyon szerettem azt a boltot.
Jelinek Laci ( eladó ) barátom remélem tud szerezni majd új melót! :(

Mami 2008.01.02. 16:20:05

Sziasztok!

Sajnálom az áruházat, sok emlékem fűz hozzá!
Ezért viszont nem írtam volna!
Munkát szeretnék ajánlani egy férfi eladónak!
Boltvezetői végzettség előnyt jelent!
(Gondolom a számítógép kezelési ismeretek nem jelentenek gondot ma már senkinek!)
Ha valakit érdekel, az üzenőfalon jelezze! Pl. Azzal a szöveggel, hogy a "földiek ajánlatára választ várok"!
Azonnal kapcsolatba lépek a jelentkezővel!
Remélem tudok segíteni egy jó műszaki eladónak! :)

N.Zoli 2008.01.02. 16:39:42

Köszönjük Mami. Az email címet továbbítottam a kollégáknak, szerintem írnak majd.

Mami 2008.01.02. 17:42:39

Köszönöm!

dbsz 2008.01.02. 21:49:50

Kedves Mami! Miért diszkriminálod a nőket? Ők nem tudnának jól dolgozni?

Mami 2008.01.03. 07:24:57

Kedves dbsz!

Szó sincs kirekesztésről!!!!!
Az a hely, ahová eladót keresek, nem igazán egy "gyönge nőnek" való! (ide most egy bocsánatkérő vigyor kellene)
Női alkalmazott már van, viszont árúmozgatáskor elkelne a férfi erő!
Csupán ennyi az oka! Természetesen női jelentkezőt is várok!

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.01.03. 09:20:04

Akkor jó - van nő, aki - orvosi vélemény szerint - olyan fizikai állapotban van, hogy súlyemelő lehetne :-)

Mami 2008.01.03. 13:01:17

Hurrá! Akkor várom a női jelentkezőket is!

j.j.b. 2008.01.06. 00:36:59

Nemo! neked mindig jol allt a hosszu haj,foleg ott a csopifoton a hanglemezek toveben ,kozepen!

N.Zoli 2008.01.06. 02:39:16

Az nem én vagyok! De örülök, hogy szórakozol.

arányosan szőrös 2008.01.06. 02:46:00

Akkor melyik képen vagy?
Gondolom az összes képen rajta vagy.
Csak meg kell keresni.

N.Zoli 2008.01.06. 10:24:03

Igen, az egyiken feketefehér, karton Puskás Öcsinek álcázom magam.

Csizmadia Tibor 2008.01.12. 09:38:30

Nosztalgia
Sajnos nekem is régi munkahelyem volt.
Én 1963-66 voltam tanuló a régi 58 sz Rádió-Televizió-Villamosági Bolt-ban
Emlékeim szerint 1960 ig kerékpárt is árultak ekkor vált ketté a 88. sz Jármű-bolt A Hősök szobrával szemben és nem a könyvesbolt helyén, hanem mellette működőt 58 sz bolt.
Emlékezünk meg azokra a kereskedőkre akik itt dolgoztak és még Kereskedők voltak
Boltvezető Szűcs Árpád Árpi Bácsi már legenda volt akkor is, én örültem, és büszke vagyok arra, hogy tanulója lehettem. kezei közül kerültek ki azok a régi kollegák akik már csak emlékeinkben élnek Halustyik Imre, Vörös József, Botos Sándor, és azok is akik még élnek. Molnár Pál, Verasztó Ervin , Zvolenszki Sándor, Gajda Irén Simon István és azok akikre nem emlékszek, és azok akik ezután dolgoztak a 58 sz boltban Jó lenne ha segítségetekkel kronologia sorrendbe összeállna a névsor.

Csizmadia TIbor egykori Békés-megyei Iparcikk Kiskereskedelmi Vállalat 58 sz Rádió Televizió Villamossági bolt tanulója

bcs · http://blog.justhvk.hu 2008.01.17. 09:49:00

Ezekben a pillanatokban szedik le a legendás kék betűket. A "K" nagyon masszívan tartja magát, az "I" már nincs a helyén. :(

SzZsoel 2012.08.30. 22:13:32

Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor még lehetett ilyen motorokat kapni...
süti beállítások módosítása