Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) allat (1) állat (27) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Melóhelyi budiart

2008.01.07. 07:30 | N.Zoli | 73 komment

A következő képek egy orosházi munkahely férfivécéjében készültek. A retyók multifunkciósak, a normál használaton kívül a falak és az ajtók fórumozási lehetőséget biztosítanak, üzenőfalként működnek és teret adnak az amatőr képzőművészek alkotásainak. Főbb témák: szitkozódások, obszcén rajzok nemi szervekről, alpári versecskék, toilet humor és személyeskedés. E legutóbbi végett helyenként neveket kellett kipixeleznem. Sajna a kicsinyítés miatt nem olvasható minden szöveg teljesen, de a lényeget ki lehet venni. Ez a bejegyzés hamarosan lehet frissítésre lesz utalva, mert a firkálmányok csak szaporodnak. Ha bárki felismerné a munkahelyét, vagy alkotását, az csak a véletlen műve...

















Címkék: fotó kultúra irodalom kiállítás graffiti kisvárosi kispolgár gyönyörűségek orosháza made in hungary

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr34287442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pekka 2008.01.07. 08:36:57

Mókás.
Sajnos dolgoztam ennél a cégnél én is, elég nyomasztó volt, amikor székelni mentem erre a helyre.
Később találtam kulturáltabb helyet is.
Divat volt még a piszoár használata közben ún. fikát dörzsölni a csempére... na az nem volt semmi, elhihetitek!

Atommaki 2008.01.07. 11:01:42

Az intrerurbánus munkáspolgári melós költészet és képzőművészet remekbeszabott remekeit láthatjuk itt?
Ezekenek az embereknek vannak gyerekeik? Esetleg itt tombolják ki azokat a szenvedélyüket amit otthon nem lehet?
Szerintem ez az igazi családbarát munkahely! :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.07. 11:30:55

sajnálom, hogy nem fotóztam anno a vásárhelyi porcelángyárban ilyesmiket. na ott is lehetett látni jobbnál jobb dolgokat :)

j.j.b. 2008.01.07. 17:28:18

En dolgoztam az utca masik oldalan levo vallalatnal.120 noi munkaero,es kb.20 ferfi.Ott meg a noi csorda volt kulturamintakep.Az oltozoben lopkodtak egymas ebedjet,meg szart mazoltak a noi wc csempere.

KUN BÉLA járókelő 2008.01.07. 17:49:07

Én pedig emlékszem a Kétárbocos halálbüfé wc-jére. Oda is filctollal volt nagybetűkkel kiírva a csempére, hogy PINAZSÍR, meg szorosan mellé: LÓFASZ.

Úgy látszik ezen a munkahelyen mindenki filctollal jár slozira.

TudorVidor 2008.01.07. 18:10:08

A fentiek láttán még kevésbé csodálkozom, hogy a középiskolai képzésre karmaim közé kerülő "ártatlan gyermeksereg" miért is inkább egy csapat őrjöngő páviánkölök lelkivilágával rendelkezik. "Gazdagok" a gyökereik [itt szó szerint érthetően :)] genetikai és kulturantropológiai tekintetben is. Meg is fogalmazódott bennem a helyzettel kapcsolatban az emberi faj exponenciálisan csökkenő szintű kulturális önreprodukciójának néhány axiómája, de minek is?

taxi-maxi 2008.01.08. 04:06:39

Pinazsiros kenyer lilahagymaval es csapolt barnaval! Yummi!

N.Zoli 2008.01.08. 10:11:55

És az megvan, hogy
"A jövő budija
XXI. század
Készítette:Sakál"

Galoo · http://www.half-life.gportal.hu 2008.01.08. 14:07:07

Csodálkoztam is, mikor az egyetemen firka helyett kotonautomatát találtam a budiban... mégiscsak kulturáltabbak itt az emberek :P

izé-mizé 2008.01.09. 07:39:21

merre is van kb ez a slozi?
csak hogy el tudjam képzelni.

boldogokaheringek 2008.01.09. 07:54:50

1-2 örökzöld a Halálbüféből:
Beszart-
csöves-
kukorica.
-
"Beállt mint gecisbugyi a sarokba"(15 cm-es betűkkel) -hi Totya!-
"Pinazsírosdeszka-kerítés,libastop,marhavagon"

cyan 2008.01.09. 10:08:38

Zoli, grat a Homárhoz :))

kattamaki 2008.01.09. 12:25:47

na, mintha ezt a Vishay Kft-nél (Bp. 4. ker. Fóti út 56.) fotózták volna..... :-(

kevert 2008.01.09. 13:13:05

"Alsógatyám tiszta pamut,
olyat szartam, mint egy mamut"
(a hajdanvolt debreceni Benczúr koliból)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.09. 14:11:38

a kultúra úgy hull le róluk, mint ruha másról boldog szerelemben!

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.09. 14:47:36

kattamaki: nem ott készült de ha fotózol ott akkor szívesen felrakjuk :)

gépmester 2008.01.09. 16:09:12

Ez volt a kedvencem, de már lemeszelték:
" XY, cseréld le a pólódat, mert BÜDÖS vagy!"

kacsa! 2008.01.09. 16:09:59

Jókat kacagtam a képeken - feltehetett volna normális méretben is az élvezetért; de abba is belegondoltam, hogy - látván az indulatokat - fasza kis munkahely lehet, én is dolgoztam hasonlóban, még a klotyóra menet is figyeltek minket.... "Kapitalista geci" mind, az embert meg leszarják magasról. Na ennyi.

Maestro 2008.01.09. 18:57:16

egyetemen is volt egy hasonló alternatív kultúrközpont, de ott valami olyan embertelen büdös volt, hogy nem nagyon volt idő őket elolvasni... ráadásul egy-két befordult kockapoén mellett csak néhány rasszista firka volt. Aztán felújították, bűz szerencsére nincs, ugyanakkor a graffity is várat magára.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.09. 23:29:10

ezeknek a firkálmányoknak még szokott lenni egy nagyon jellegzetes velejárója: a mindenhová odakent száradt fikák :)

speirs 2008.01.10. 11:00:37

this is the end, my only friend...

Rózsika 2008.01.10. 21:57:14

Igazán jó hely lehet... :) Nálunk az egyetemi koliban nagyfokú fejlődés tapasztalható. Először is papírra írjuk, és cellux ragasztja az ajtóra. Másodszor nem a rendszert szidjuk, hanem azt, aki belekarmolt / kiabált a fajanszba, és emlékként meghagyta. Harmadszor: kihagyjuk belőle a csúnya szavakat, és csak diszkrét anyázással próbáljuk rávenni a tettes szintlakókat, hogy ha már egyszer diplomás kultúrembernek készülnek, akkor illenék végre felnőni ahhoz, hogy nem a mami törli a popsit, és keféli utánuk a slozit.
Ja, és női budiban nem fika van térdmagasságban a falra csapva... a fantáziátokra bízom.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.11. 14:55:59

H R: Csecsemő?!

Ui: ez komolyan egy munkahely? Azt nem kérdezem, hogy melyik cég, de milyen végzettségű emberek dolgoznak itt?

Aham 2008.01.12. 04:20:53

TudorVidor: azért mert idegen szavakat használsz, a mondandód még nem nyer értelemet... Okoskodni azt tudsz egy wc firkákról szóló blog oldalon. Gratulálok.

xxmen · http://www.xxmen.hu 2008.01.12. 10:19:05

Idegen wc-n alapból nagyon kell vigyázni. Nekem 10-20 perc mire előkészitem a helyet, letakarom papirra elővigyázatosan. Körültekintőnek kell lenni, inkább nem szabad hozzáérni a kilincshez sem csak papirral, a falhoz meg pláne.

Egyszer régen Pesten már nem birtam és bementem egy nyilvános wc-re, előkészitettem a helyet, leültem a trónra, utánna felnéztem és az orromtól 2 centire egy elég tetemes szardarab volt szétkenve. Gondolhatjátok, hogy meglepődtem. Később vettem észre, hogy a pulcsimmal maszatoltam szét és egész nap ugy járkáltam pesten, ráadáskánt a kabátot felvettem rá és azzal meg összragadtak egy idő után. Na most én éreztem a szagot, de gondoltam ugyis Pestről van szó, ott mindenhol ilyen pöce szag van. Buktam egy kabátot és egy pulcsit, ráadásul még fizettem is érte 80ft-ot a wc-s néninek.

Másik sztory, épitkezésen dolgoztam. Na most tudni illik, hogy ilyen helyeken a Toi-Toi wc-k vannak. Aki nem ismerné akkor bemutatom. Már méterekről lehet érezni az ammónia szagot, mert ugye muanyagból van az egész, nem nyeli el a bűzt. Azonkivül az átlagnál brutál mocskosabb, egy épitkezésen dolgozik 200 ember, ennyi emberre raknak be 3 wc-t max. Lehet tudni, hogy ilyen helyen kb. milyen értelni szinten rendelkező emberek vannak, és miket csinálnak. De nem hinnétek el, azért lehet, hogy aki mocsokban él az nem teszi mocskosabbá azt, megáll egy szinten. Na, szóval benyitottam egy ilyenbe, gondoltam hogy valami probléma lehet bent, mert mindenki csak a két másikat használta. De mivel szoritott az idő bementem, hát ilyen látvány még soha életemben nem fogadott. Az legyen alap, hogy mellé volt fosva, hugyozva meg szarva, olyan helyekre ahová az ember nem is gondolná. Még a wc papir tartó vasra is fel volt fűzve egy adag szar. DE! Ami középen fogadott az nem volt semmi. Egy macska volt felakasztva, egy felnőtt példány, aminek a szőre bele volt itatva ennek a helyiségnek a dolgaiba, full látszott mert fehérszőrű volt. Nahát akkor volt az, hogy fogtam és bevágtam az ajtót, biztonsági őrök meg ott röhögtek. Gondoltam is, hogy az ő kezük lehetett a dologban. Elhuztam onnan, se papir semmi csak néhány zsepi volt nálam, de tényleg sürgetett a dolog. Beugrottam egy közeli konténerbe, kitámasztottam az ajtót egy vassal, utánna egy blikket találtam, leraktam a földre és kész. A Végén vettem észre, hogy semmi papir sincs a közelben, csak néhány zsepi van nálam de az nem lesz elég, nem tehettem mást és levettem a polomat, ugyis munkás szerkó volt meg céges poló és azzal normálisan megtettem amit kellett. Miután végeztem mindennel láttam, hogy a biztonsági őröknek a céglogója van kitéve a szekrényekre, gondoltam otthagyom nekik a cuccost, de akkor az ő szintjükre alacsonyodtam volna le, ugyhogy becsomagoltam és kivágtam a toi toi-ba. Hát ennyi, amugy festő vagyok.

N.Zoli 2008.01.12. 12:34:41

Ez a bejegyzés úgy tűnik nagyot lökött a blog látogatottságán. A Tékozló Homár hivatkozásának köszönhetően 4630-an klikkoltak a blogra. Ekkora látogatottság még soha nem volt. Aztán a további napok is elég erősek voltak. Tegnap egy rövid időre fönt volt az index főoldalon, bár ezt nem egészen értettem, mert oda általában friss dolgok kerülnek. Hivatkozott még rá az officespace.blog.hu, az ize.hu, valamint a funlist.funpic.hu is. Ahogy nézegettem a mai félórára bontott látogatottságot, folyamatosan 200fő/félóra körül van. Hogy örültem, mikor ennyi volt a napi visit:)
Köszönet az anonym fotósnak és a szorgoskezű munkásoknak.

ott dolgozó 2008.01.12. 12:36:58

igen! drága cégünk....a LINAMAR.....
a cég is röhejes,meg a feliratok is.Az a legalsó rajz nem is olyan régi!guszti rulez:)

torma99 2008.01.12. 13:23:55

bazz ez a macskás történet nagyon beteg volt ilyet még nem nevettem...Szomorú de tényleg sokak higiéniai kultúrája nagyon a padló alatt van, és a végzettségnek ehhez semmi köze. Én a többdiplomás egyetemi felsővezetőkön szoktam röhögni ha néha lebuknak amikor épp megyek be a budiba, hogy azok miket tudnak cisnálni..:D

Az agy 2008.01.12. 15:11:34

nálunk az egyetem mellett van egy rózsaszín kocsma, ahol a wc ajtón van egy olyan papír amire az van írva h: "a wc kefe használata ingyenes" :))))))))))))

az egyetemen, az egyik wc ajtón, (ülve) szemmagasságba:
"aki ezt most olvassa az éppen szarik" :)))))))))))


középsuliba az egyik budi ajtóra az volt írva h: "itt még a legbátrabbak is beszarnak" :))))))))))

nöi wc 2008.01.12. 19:10:08

A női wc-ről is legyenek fent képek!
Jó?

Fucksee 2008.01.12. 21:55:57

a női wc-k kurva undorítóak, ugyanúgy mellészarnak, melléhugyoznak, sőt még a tampont-betétet is a kuka őrzi, kurva büdös lesz ha nem cserélik rendszeresen

Sunlower 2008.01.12. 22:14:52

Az a durva hogy a női wc-k mindig durvábban néznek ki.Egy szórakozohelyen voltam ahol volt kb. 3wc.De mind a 3 halál gusztustalanul nézett ki.Amit egy nőröl el tudsz képzelni h ad magára meg nem csinál ilyeneket.Felejtsd el!A női wc-re bemmeni felér egy próbatétellel.A lényeg az hogy inkább fogtam magam és átmentem a férfibe kicsit meglepődtek rajtam de szivesen fogadtak és a látvány is több volt meg a higiénia.
Üdv egy elkeseredett nő

Fiu · http://www.maci.hu 2008.01.12. 22:16:26

Én szeretem az obszcén feliratokat, meg azt, amikor a két fülke között egy lyuk van és ál lehet dugni a fakat egy jó kis szopatásra

ürben 2008.01.12. 23:45:21

Kedves Sunlower!

Én eleve be nem teszem a lábam olyan szórakozó helyre ahol olyan dolgok lehetnek. A férfiak piszoárba szoktak menni, gondolom lányként nem oda mentél.

Nincs különbség férfiak és nők között, emberek és emberek között van. Ezt a dolgot nem tudom mikor fogják az emberek felfogni.

Vannak emberek akik szeretik a nőket idealizálni, nem hús-vér emberként látni, így sokan koppanak, ha emberi dolgokat tapasztalnak nőknél.

Én női táskában láttam olyan ótvar dolgokat, hogy hányingerem lett pedig kívülröl elég esztétikusan nézett ki.
De itt is az illető személye volt a lényeges, nem a neme.

Én is jártam már mind a két nem wc-jében már, nekem egyértelmű tapasztalatom, hogy a női esztétikusabb, és a férfi wc előtt elmenve többször csapott már meg a tömény húgyszag bár nem járok eleve ótvar helyekre ahol lehetnek cifraságok.

Ha egy wc koszos, az sokat elárul a wc tulajáról és a törzsközönségéről.

Bendegúz 2008.01.13. 00:28:59

Nem tudom mit vagytok úgy hasraesve, hogy így melósok alpáriak, úgy mittoménki nem tudnak szarni, el kell hogy keserítselek titeket, nálunk az öltönyösök is rendszeresen mellé hugyoznak ott hagyják a féknyomot, ráadásul nem csak a magyarok, de jónéhány külföldi is a világ minden tájáról. Szóval igen nagyon jó, hogy kitalálták az angol wc-t de úgysejtem el kell telnie még párszáz évnek, hogy az emberiség megtanulja rendesen használni.

Kedves Ürben!
A piszoár nem a férfi mellékhelyiség neve, hanem annak a fali csészének, amibe vizelni lehet, ezen kívül van rendes csésze is zárható ajtóval ellátva minden férfi mellékhelyiségben, szóval a nők is ugyanúgy el tudják végezni a dolgukat ott

ürben 2008.01.13. 00:48:07

Kedves Bendegúz!

Arra céloztam volna, hogy a férfiak leggyakrabban a piszoárt használják a dolgukat végezni, míg az a zárt ajtós hely ahová valószínüleg a fent említett högy is ment, kevésbé használt terület. Ilyen megosztottság a női wc-kben nincs. Ott egységesen koszolódik az egész.

Az "öltönyben járás" nem feltételez semmi olyan emberi tulajdonságot ami kizárná az igénytelenséget, így az olyan munkahely sem ahol ez elvárás.
Pont az öltönyös helyeken van az a képmutatás és a felszínes sznobizmus, amibe bármilyen alpári dolog belefér. Gyakran a képeségeik se jobbak az "öltönyös" helyeken dolgozóknak a kétkezi munkásoknál.

Nem gondoltam, hogy ma hajnalban egy ilyen vitát kell lerendeznem :)

ü.

Sunflower 2008.01.13. 20:16:14

Kedves ürben!

Nem járok már ezekre a helyekre régen is elhiheted nem a wc-miatt mentem.Egyébként a Nagyszénási discoról van szó.Csak azt akartam h tudjátok hogy a nők még meglepőbb dolgokat tudnak csinálni.El sem hinnétek nem a szagról van szó hanem magáról a látványról.Én nő vagyok de nem értem hogy-hogy lehet ilyeneket csinálni.Elszomorító!

PapiR 2008.01.13. 22:41:03

Több szórakozó helyen is dolgoztam már zárórára mindkét nem mellékhelysége eléggé lelakódik de hogy a női az már éjfélre katasztófa súlytotta övezetté alakul át az biztos!!!
SAJNOS!!!

autosave 2008.01.14. 00:04:52

ez szégyen. vagy inkább rémes.

taxi-maxi 2008.01.14. 04:45:28

ezek utan megfontolando a biszexualitas,legrosszabb esetben homiszex.

livie 2008.01.14. 12:23:07

Nekem, mivel hetero csaj vagyok gusztustalanabb ha egy pasi igénytelen. Nem szoktam nézni melyik nem képviselői az igénytelenebbek, és szerintem nem is a nemünktől függ mennyire adunk magunkra és vigyázunk a környezetünkre.
Kedves taxi-maxi sok sikert a nemi orientáció váltásához, bár ha felmerül akkor látensen a homoszexualitás mindig is jelen volt. Nem fogsz jobban járni, ha csak emiatt leszel (nyíltan is) meleg, mivel elég sok igénytelen pasi is van.

Sunflower 2008.01.14. 12:57:49

Én erre mindössze annyit mondok minden ember adjon annyit magára amennyit tud és ne a wc falára kenje a dolgait.Habár azt sem értem hogy-hogy lehet ezt megcsinálni.Meglátszik rutintalan vagyok és szerintem az is maradok az ilyenekben.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.14. 15:38:16

a szórakozóhelyen ahol dolgozom, minden buli után látom a csata utáni tájképet. mindkét nem előszeretettel "szarik" mellé és keni azt szét, ezen kívül pedig a férfi vécében szeretik kiszakítani a vízcsapot a helyéből, ajtót beverni, leszakítani , ez mindennapos. a lányok a tampont szétdobálják vagy dugulásig pakolják vele a vécét és utána rápisilnek egymáséra, heheh. a lányvécé fontos ismertetőjele még, hogy sokszor leszedik a kilincseket. tehát ajtót nem vernek szét hanem elviszik (!!!) a kilincseket.
bocs ha valakinek felfordult a gyomra és nem szóltam előre:(

zorro 2008.01.14. 17:11:18

xxmen, tévedsz: állandó szarszag a te állandó lakhelyeden van.

timi 2008.01.14. 17:22:40

ez tök jó. Lehet olvasni sz@rás közben.
Tatai kollégium falai is teli vannak firkálva.

ferko 2008.01.14. 23:55:02

Dunaujvárosban a Dunaferr "Hotel" 7 dik elmeletén a wcbe (ha ülsz szemmagaságban) ez állt: "DE MEGBASZNÁM MAGAM"

taxi-maxi 2008.01.15. 00:25:13

Kedves Livie!
A nemi orientacio valtast csak viccnek szantam,mivel nagyon kiegyensulyozott es boldog csaladalapito apa vagyok.En nem azt "nezem" melyik nem a gusztustalanabb,egyaltalan nem utalom a masik nemet,csak a tapasztalatbol szurom ki az eredmenyt.A kommentedbol itelve teged nem erdekel ha a baratod novere, vagy a jovendobeli anyosod az igenytelen.

xxmen · http://www.xxmen.hu 2008.01.15. 17:17:01

Kedves zorro!

Az én állandó lakhelyemen több fa jut egy négyzetméterre, mint neked valaha lesz a pesti zugodban, mind a 60 négyzetmétereden.

Jah lehet? Nálunk "vidéken" csak a garázs 60 négyzetméteres?

Nem büdösek a pesti tömegközlekedési eszközök? Nem büdösek pest utcái?? Hol élsz ember?


Később ha lesz időm irok ujabb storykat.

Hotelier · http://www.hotelier.blog.hu 2008.01.15. 17:36:04

XXmen, zorro!
Ne veszekedjetek, szerintem magyarország mindenhol egyformán szarszagú... Szerintem az ideális lakhely pl Békéscsaba(lehet elfogult vagyok?;)) mert: nem tul koszos, ugyanakkor disznó sem szarik a szomszédba, szal nincs szag és a kisvárosi emberek állítom jobban meg tudják becsülni a tömegk. eszközöket, középületeket, utcát mint a Pestiek. Bár én Pest Fan vagyok hetente 2 szer megjárom.:-)

inyó 2008.01.15. 17:53:04

Üdv.
Régebben Szegen dolgoztam egy klubban , és sikerült meg ismerkednem a budiart néhány "művészével."Ők nem írásban alkottak maradandót, hanem tetteikben.Több tipusuk is van.
Az első performance képviselőihez tartozik.
Az elöadás félig az asztalra borúlva kezdődik.
Művészünk arra kapja fel a fejét, hogy itt a vég!! Pontosan a vége.A foncsort össze szorítva óvatosan feláll, és egy talajtornász kecsességét utánozva, ( kezek előre kinyújtva és lábujj hegyen) el indúl W.C. felé. Itt el is varrhatnám a szálakat, hogy mire oda ért össze szarta magát ,és kész!De tételezzük fel róla, hogy sikerűlt neki odáig eljutni. Beront az első ajtón letólja a nacit,(jó esetben teljesen)és felveszi a klaszikus műlesikló pózt.(rogyasztott térd, kezei az oldalához szorítva.A kilincsbe kapaszkodva próbálja egyensúlyát meg tartani, mikor a következő rogyasztásnál....a szelep kinyílik, és reccs!! Utána a megkönnyebbüléstől fátyolos szemmel körbe fordul papir után kutatva.Megdöbbenve jön rá, hogy az aktus közben egy picit keresztbe fordúlt, és átlósan átszart a fajansz fellett.Riadtan rántja fel nadrágját (végtermékének egy kis részével a gatyájában) és kiront a tömegbeJól eső érzéssel veszi észre a rászegeződő tekinteteket, hogy végre!!, észre vették nem mindennapi külsejét ,és jóleső érzéssel huppan vissza a helyére.Pedig a rá szegeződő döbbent tekintetek nem neki szólnak , hanem a belőle áradó friss szarszagnak!!
Szia.

zorro 2008.01.15. 21:19:07

xxmen

Nem Pesten lakom, hanem Budán, bár tudom, hogy az ilyen kényszergyógykezelteknek, mint te, fogalmuk sincs róla, hogy akkor most mi is van, mert nem fogják fel, hogy ezt a várost nem Pestnek, hanem Budapestnek hívják. Mi a f.. is vitatkozhatnék egy ilyen egysejtűvel, mint te, bár nem gondolom, hogy ez faszább hely lenne, mint bármelyik Magyarországon, csak arra akartam felhívni a figyelmedet, hogy az általánosítás droidság (bár ez neked nem lehet akkora sértés). Ha meg a fáiddal hencegsz, valószínűleg nem jártál Budának annak a részén, ahol én lakom. De inkább megyek, mert máris süllyedek a szintedre, bibibá mennyi fám van!

P.S. Hoteliernek mennyire igaza van.

ott voltam de jókat szartam 2008.01.15. 23:44:02

KÖCSÖG OROSHÁZI LINAMAR UTÁLOM MINT A SZARRRTTTTT!!A KLOTYÓ UNDORÍTÓ BÜDÖS!HÁT MÉG A FŐNÖKÖK!!!

Budapester 2008.01.17. 14:25:43

Békéscsaba ideális lakhely?ehh...
Inkább Pécs, vagy Eger ami élhető itt az országon belül, meg általában a Duna másik fele...
Én pesten vagyok, de csak itt helyben okoz, ritkán problémát, hogy ki hogy nevezi Pestnek vagy Budának az egész várost, bár Budának csak Budát hívják Pestnek meg az egész várost is szokták.

Budapester 2008.01.17. 14:28:02

xxmen nem tudom kényszergyógykezelt-e vagy csak sima oligofrén, a kisvárosom több és jobb bárminél kényszerképzettel

breki 2008.01.17. 14:33:57

taxi-maxi, szerintem elég egyértelmü, hogy ugyanannyira zavaró, ha az após vagy egy húg pasija igénytelen mintha az anyós vagy a bátyj csaja
arra utaltál, mintha a férfiak kevésbé lennének igénytelenek, vagy ha a nőknél nagyobb baj lenne az igénytelenség

nagyon sok családalapító apa látens meleg vagy biszex, ez még nem jelent semmit.
sok meleg férfi vállal nővel családot, csak egy idő után nem tud önmagának hazudni

xxmen · http://www.xxmen.hu 2008.01.17. 16:08:46

Inkább nem irok többet. Bocs nem állhatok egyedül szemben, ennyi aberált pestivel.

Pest=Budapest=Buda=Sz@r

zorro 2008.01.17. 16:42:20

xxmen, szegénykém, persze hogy nem állod a sarat, ha egyszer azzal a csökött agyaddal nem fogod fel, hogy nem csak a te kutyaólad körül nőnek fák, és még azt is elhiszed magadnak, hogy csak a te környékeden vannak 60 négyzetméternél nagyobb lakások.

Az utolsó hozzászólásod mindent elmond rólad. Te csak törölgesd tovább a seggedet a pólóddal meg a pulcsiddal, agykárosult tényleg jobb, ha nem írogat.

Livie 2008.01.17. 17:49:26

Kedves taxi-maxi!

Azt nem tudod megérteni, hogy nekem mivel hetero csaj vagyok, jobban feltünik ha egy pasi igénytelen, és biológiai lényként egy olyan negatív ingert is kivált belőlem, amit ha egy lány nem tud.Akarva-akaratlanul is a pasikat jobban figyelem. Hiába tapasztalok sok igénytelen pasit, nem gondoltam poénból se arra, hogy leszbi legyek. Csak kerülöm az ilyen pasikat, de az olyan lányokkal se nagyon barátkozom mert ezek a dolgok többminent jeleznek.
".A kommentedbol itelve teged nem erdekel ha a baratod novere, vagy a jovendobeli anyosod az igenytelen." Ha a barátom igényes valószínű a testvére is az, ha a barátom anyósa igénytelen az ugyanolyan nekem, mintha az apósa lenne igénytelen. Bár nem szeretek családtagokat összemosni és egynek venni őket, mint Te ezt a dolgot az írásod alapján gondolom.

geci főnökök 2008.01.19. 20:00:48

ROHADT SZEMÉTLÁDA SZABÓ ISTVÁN A STEYERSORI MŰVEZETŐ!DÖGÖLJÖN ÉHEN AZ A SZARGECIFEJŰ HOMOKLÁDA!!!!!!!!

Szulejmán 2008.01.20. 18:46:48

Mi van nem kaptál fizetésemelést? Lehet túl sok kávészünetet tartasz nem?

geci főnökök!!!4 2008.01.29. 12:50:36

TE MEG BIZTOS FŐNÖK SEGNYALÓ VAGY!IDIÓTA SZAR SEGGFEJ GÖRÉNY!!AZ ÖSSZES FŐNÖK EGY IDIÓTA SZARHÁZI FASZKALAP!!!!

Szulejmán 2008.01.29. 15:51:17

Nyugi van okostojás. Én továbbtanultam és nem ott dolgozom nálatok.

geci főnökök 2008.02.06. 11:52:03

PERSZE MERT APUCIKÁD BIZTOS GAZDAG FASSZKALAP!!!!!ÉN SEM OTT MELÓZOM MÁR HÁLA A JÓ ISTENNEK!!!!

minusz 2008.07.03. 10:08:57

Hát igen a wc ajtó az sokmindenről tudna még mesélni,lassan bővíteni kell a helyiséget. A wc mint kommunikációs ezköz nagyon alkalmas az ilyen dolgok közlésére.Persze mínősiti a dolgozó szellemi szinvonalát ( de hát mérgesen ki tud gondolkodn!) de leginkább a vezetőség hozzáállását firtatják a dolgozói hozzászólások. Ha elfogynak az ajtók és a falak, még mindig ott a plafon. A dolgozók rendkivül feltalálóak. Sajnos a mai világban farkastörvények urakodnak. Az erősebb kutya baszik,ez a főnökökre értendő,a melós meg szívhat mint a torkos borz. Sajnos a nagyfejeknél csak a pénz számít, az már nem ,hogy itt EMBEREKKEL kell bánni, nem pedig állatokkal. Ismerek olyan főnököket akik TISZTELETTEL ÉS EMBERREL MÉLTÓ MÓDON TUDNAK BÁNNI a melóssal . A többit meg majd csak elcsapja a kamion,habár elég sűrű forgalomnak kell ahoz lenni,hogy ez a helyzet megoldodjon....Habár a legújjabb sztori még a héten kifog durranni. Prérifarkasok nyugodtan vicsorogjatok főnökötökre,mert ŐK is tudják. LEGJOBB FŐNÖK A DÖGLÖTT FŐNÖK!!!! További STRESZMENTES szép napot kívánok!

Misel · http://minusz1.freeblog.hu 2008.07.29. 19:50:15

Kb egy hete csináltam a cégem WCiről fotókat, gondolom senkit nem lep meg,h kb ugyanez a látvány :D:D

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.07.29. 23:43:22

küldjed el őket Misel, kiraknám ha adsz rá engedélyt :)

Misel86 2008.08.15. 19:10:46

Huhh, kicsit régen voltam erre...megy a mail... :D

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.08.22. 15:41:03

ja Misel: nagyon rossz minőségűek a képek amiket küldtél, szinte semmit sem látni rajtuk de majd kiokoskodok valamit :(
süti beállítások módosítása