Legyen a Dél-Alföld Magyarország legklasszabb helye - a felhívást az egyik kereskedelmi televízió hirdette meg a Magyar Turizmus Zrt. együttműködésével. A Magellán című műsorban heteken át a Klassz hely című sorozat keretében kilenc turisztikai régió mutatkozik be. A riporterek hazai hírességek nyomába szegődnek. Orosháza-Gyopárosfürdőre Kis Hegedűs Rékát és Keleti Györgyit kísérte el a forgatócsoport. Információink szerint a domborulataikról is híres lányok csupa jó dologról nyilatkoztak. Állítólag ott találták meg az ország legjobb masszőrét is. Oravecz Gábor volt a szerencsés, aranykezű masszőr, aki a tökéletes idomok tulajdonosainak frissítő masszázzsal szolgált. - A szinte tökéletes, kidolgozott, egészséges női formákkal könnyű dolgom volt. A csinos hölgyek nagyon közvetlenek, kedvesek voltak hozzám - mondta mosolyogva a fiatalember, aki negyven perc alatt tetőtől talpig ellazította és felfrissítette vendégeit. A szakember elárulta, van olyan napja, amikor ötvenen is felkeresik, de való igaz, ők nem playmate modellek, hanem gyógyulni vágyó emberek. S hogy mi történt a masszőr szobájában a hölgyekkel? Arról ma a televíziónézők is meggyőződhetnek. Sőt! Szavazhatnak is hat napon át SMS-ben, így adva esélyt Gyopárosfürdőnek a győzelemre. A lányokat meghívták ebédre, és a legjobb libamájat Gyopároson fogyasztották el.
Ez már halvaszületett ötlet, hogy az ország tájegységeit versenyeztetik a Dél-Alfölddel. Szerintem azt mindenki tudja, hogy az idegenforgalom hogyan oszlik meg hazánkban. A Magyar Turizmus Zrt. érdeke a turizmus fellendítése csak ez egy gyeszora próbálkozás, gyakorlatilag teljesen mindegy, hogy a verseny végén melyik tájegység nyer, szerintem az nem befolyásol semmit az idegenforgalom megoszlásán. Vajon van olyan ember aki egy percre is elhiszi, hogy a Dél Alföld lehet a legklasszabb tájegység? Ha igen ugyan mivel, hegyek nincsenek, nagy tó nincs, van néhány folyó és kész, infrastruktúra egyenlő a nullával. A TV2 meg egy kereskedelmi tévé és már odáig elmegy, hogy egy állítólag tudományos műsorban a Magellánban, turisztikai reklkámokat csinál az ország kilenc tájegységének. Mindezek ellenére kíváncsian ültem a tévé elé.
A műsor több kisfilmből állt össze, ebből az egyik volt az idegenforgalmas. Ennek is a nagy részét Gyula tette ki, érthető okokból, mivel Békés megyében torony magasan a legnagyobb idegenforgalmat bonyolítja le a várnak, várfürdőnek és a szabadtéri játékoknak köszönhetően. Gyulát a Magna Cum Laude és a helyi exmegasztáros csaj mutatta be. Bemutatkozott még Ópusztaszer, meg nem emlékszem pontosan, hogy mely települések, majd jött Orosháza-Gyopárosfürdő.
Az egész mindössze egy percben. Keleti Györgyi sehol, masszőr sehol, libamájról szó sem volt. Egyedül Kis Hegedűs Réka beszélt, két hátérrel.
Ez volt az egyik
Ez meg a másik
Ezután tovább is álltak a Kecskeméti Repülőnapra, melynek már alig van köze szerintem a Dél-Alföldhöz. Mellesleg fogalmam nincs ki az a Kis Hegedűs Réka. Nem tudom miért vágták ki a beharangozott részeket. Valószínű Gyopárost ennyire találták fontosnak. Azt sem tudom, hogy mennyibe került ez a reklám Gyopinak, de tuti nem érte meg, csak azesetben ha nem került semmibe és a Magyar Turizmus Zrt. finanszírozta. Ha meg így van, akkor tudhatjuk mellébeszélés nélkül, hogy az ország egyik legkevésbé felkapott régiójában is milyen szerepet tölt be Gyopárosfürdő. Gondolom sem Réka, sem Györgyi nem költött egy vasat sem libamájra, masszázsra és belépőre. Én évek óta először töltöttem el egy napot odakint a múlt héten, költöttem belépőre, lángosra és sörre. Úgy érzem ezzel én is tettem valamit az idegenforgalom fellendítéséért, talán többet, mint a két modell.