Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) állat (27) allat (1) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) daralas (1) darálás (18) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Nézd már, ott repül Boba Fett

2007.06.02. 09:55 | N.Zoli | 10 komment

Ha valaki ilyet szólna, biztos nagyon komolyan venném, azonban 2007-ben már nem illik semmin csodálkozni. A starwars.hu közölte az alábbi videót. A felvétel egy Star Wars Celebration-ön készült, ahol az emberek már láttak egy-két  jelmezt, de ilyet még ők sem. Egy Dan Schlund nevű kaszkadőr (fedőneve: Rocketman) Boba Fettnek öltözve tartott repülőbemutatót a hátáraszerelt hajtóművel.

 

Ja, az idén 30 éves a Csillagok háborúja és még erről meg sem emlékeztem. A személyes élményeimet osztanám meg. Nálunk 1980 körül mutathatták be a Csillagok háborúját, mivel akkoriban úgy 3 évet késtek az amerikai filmek. Nem láttam elsőhullámban, akkor még csak 6 éves voltam. Aztán a Birodalom visszavágról is lemaradtam, akkorra már mindenki ezekről beszélt. Mindkét filmet olvastam könyvben és képregényben is. Két meztelen nős kártyanaptárért adtak Csillagok háborújásat. A Jedi visszatér talán már csak két évet késhetett. A Partizán mozi előtt akkora sor állt, hogy a sarkon volt a vége. Lemaradtam megint a filmről, kezembe került nagy képeskönyv formájában ez is. Aztán mikor játszották a Béke moziban nagyörömmel mentem a pénztárhoz aztán lehervadt az arcomról a mosoly, mert az volt kiírva szerdán, hogy vasárnapig minden jegy elkelt (aznap játszották utoljára). Ha jól emlékszem videón láttam először a Star Warst, másodjára pedig a TV-ben, mikor leadták egy Karácsony este, úgy tűnt akkor, hogy nagyon gyorsan vége lett. Ismerek olyan embert, aki video híján magnóra vette a film hangját. A Birodalom visszavág x. ismétlésére már símán kaptam jegyet és még ekkor is néma csönd lett, mikor Darth közölte Luke-kal, hogy az apja(kulcsmondat) majd morajlás. Luke-ot soha nem csíptem, Han Solo és Darth "nemharagszomönreneedakapitány" Vader (Dark Father) volt a kedvencem és Boba Fetté volt a legjobb szerkó. A legjobban a Birodalom visszavág tetszett, ez az egy van meg DVD-n itthon. A folytatáselőzmény-filmek nem tetszettek, 1983 után már csak üzletet jelentett Lucas számára az egész. Érdekes, a film hatást gyakorolt nagyon a fiatalokra és a gyerekekre, sőt még a popzenére is. Például az Earth Wind and Fire-Let's Groove klipjében és más ilyenkorú videókban is használnak csillagos ég háttertet, vagy tyútyú effektet. Magához a filmhez is hatásos zenéket komponált John Williams. A legjobban a gonosz alakítások tetszettek, Vader és az uralkodó szépen megfogalmazott gonosz dumái. Ha ma látnám először, nem tudom tetszene-e? De gyerekfejjel megnézve, több, mint húsz évvel ezelőtt maga volt a csoda.

Egy érdekesség Sir Alec Guiness, aki Obi Van Kenobit játszotta, oscar díjat kapott a Híd a Kwai folyón című filmben nyújtott alakításáért. Nagyon nem tetszett neki, hogy egy bugyuta űrmesében kell szerepelnie, ki akart szállni a filmből, ezért tűnt el nyomtalanul, mikor Darth kettészelte, sokáig nem értettem miért adta meg magát. Később rájöhetett, hogy sikeres dolog résztvevője volt, mert a következő két filmben azért szellemalakban beköszön.

Kicsit megkésve, de Boldog születésnapot Star Wars!

Címkék: film star wars évforduló

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr2491207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.06.02. 14:49:14

soha nem értettem ezt a rajongást.
biztos mer' nőből vagyok:P

N.Zoli 2007.06.02. 14:52:00

Kevés nőt ismerek, akinek tetszett.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.06.02. 14:55:18

stop!
nem azt mondtam, hogy nem tetszik.
szeretem, de ezt a rajongást nem értem.

N.Zoli 2007.06.02. 14:59:46

Több fokozata van a rajongásnak, valaki csak a filmeket szereti, valaki rajong a filmekért és vannak, akik rajongói filmet forgatnak, beöltöznek jelmezbe és együtt masírozbak és gyűjtenek minden evvel kapcsolatos dolgot. Mondjuk ez már nekem is sok egy picit

N.Zoli 2007.06.02. 18:40:07

Csillagháttér a Let's Groove-ban, amúgy könyörtelen hajak, fejek és gúnyák
www.youtube.com/watch?v=_XOY7lsBVpo

N.Zoli 2007.06.02. 18:46:01

Egy másik csillaghátteres, űrben játszodó, svéd viccesklip
www.youtube.com/watch?v=YPnGPIMUnus

NagyEra 2007.06.02. 19:23:03

:) ezt jó volt olvasni:)
én nagyon szeretem, nekem alapfilm. Igaz, én bejutottam a moziba:) Én arra emlékszem, hogy amikor vége lett a moziban, és néztük a vége főcímet (akkor valahogy még ez is divat volt) teljesen csalódott voltam, mert ki volt írva, hogy ez a negyedik rész, és nem értettem, hogy miért nem az elsővel kezdték:) na jó, mentésegmre legyen mondva, még elég gyerek voltam:)
És én is olvastam könyvben, még képregény változatban is megvolt. És Luke nekem sem tetszett, de Ha Solo már annál inkább.
A folytatásokat (előzményeket) pedig nyilván én is máshogy nézem, mert már felnőtt (?) vagyok, persze, de azért aranyos mesék azok is. Egyetlen bajom van vele, hogy olyan rossz szereplőket találtak a fiatal Skywalkernek, (DV) meg Obi van sem jön be nekem. Aki karakteres lett volna (Liam N) azt meg jól lekardozták nekem az első részben.

Atommaki 2007.06.03. 15:40:35

Nem is oly régen, leszinkronizálta egy roma család cigány nyelvre. Na arra kíváncsi volnék. :)

méh · http://ligetutcaoroshaza.blogspot.com/ 2007.06.07. 00:49:03

Nekem a legrajongóbb ismerősöm, az nő. Bár (gyerek)pszichiáter lesz.
Az oldalamon az 1. rész a lerövidített, rajzfilme fent van. A lényeget 2-5 perc alatt elmondja egy-egy epizód.

méh · http://ligetutcaoroshaza.blogspot.com/ 2007.06.10. 01:46:16

A fiatal Skywalker az úgy néz ki mint a Csurgó Pista a Barátok köztből. Obi van meg drogozott régebben...(lásd Trainspotting...)
süti beállítások módosítása