Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) allat (1) állat (27) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Kiskönyv a nagy odafigyelésről 2

2007.05.23. 21:39 | N.Zoli | 7 komment

 Folytassuk,1992-ben, mikor mindenkit paliztak az Amway-jel, akkor már lehetett tudni, ki a vakított. Egyes emberek keróval jártak, öltönyben, makkoscipővel, fehér zoknival és csipeszes pantallóvall. A csomagtartóra meg rá volt gumipókozva egy dipótáska. Valahogy ezek egy tőről fakadtak. Ugyanabból  az emberből lett jehova tanúja, mint Amway ügynök. Csak a két dolog kizárta egymást. Attól függött minden, ki találta meg hamarabb a pácienst. Vagy mi volt neki fontosabb, az örökélet, vagy a meggazdagodás. Valahogy olyan lúzerségnek tűnt, hogy be akarnak palizni biciklis, öltönyösök. Ha rájuk nézett az ember és gazdagságról beszéltek, az hiteltelen volt. Lehet ők elhitték egy darabig és teljes lekesedéssel adták tovább az anyagot. Utána viszont érezték, hogy ez nem kánaán, de másokat azért próbáltak ugyanolyan szar dumával megvezetni, mint amit ők is megszívtak. Fontosnak érezték magukat és kiváltságosnak, elhitték, hogy meggazdagodnak. Emellett minden szavuk,cselekedetük, viselkedésük óriási lúzerségről árulkodott. Szerintem ezek az emberek küldik tovább a sok lánclevelet és hoaxot manapság, mindent benyalva. A legtöbben már találkoztak ilyesmivel és nics pozitív véleményük. Elzárkóznak előlük, vagy rövidúton lerázzák őket, szerintem erre kéne ODAFIGYELNI. Aki egyszer vesz valami szart,vagy drága dolgot, ami nem ér annyit, az többet nem vásárol. Az Amway nem halt meg, csak altat mindenkit. További alhálózataik virágoznak, mint a Network 21. Náluk kötelező olvasmány  a figyelős könyv, meg náluk kell megvenni a CD csomagot havonta, ami fönt látható. Sajna még nem hallottam belőle semmit, örültem, hogy le bírtam fotózni. Annyit tudok, hogy előadások vannak rajta. Beszervezős munka már nem csak termékforgalmzásnál fordul elő, az álláskeresők sem lehetnek eléggé óvatosak. Bármilyen tipusú álláshírdetésnél kinyöghetik, hogy be kell embereket szervezni és azonnal választ kell adni, hogy belépünk-e. Ha kávézóba kell menni interjúra, az már legyen gyanús. Térjünk vissza a könyvre. Tényleg alkalmazzák Rogers pszichológiai módszerét, amit hagymácska is kifejtett a kommentek során, de ez inkább valmiféle filozófia, mint marketingtevékenységre fölhasznált utasítás. Olyan közlési kényszerem van, hogy muszáj a könyv hátralévő részének a faszságait is tálalnom.


A hallgatás élettani folyamat, a figyelés lelki-szellemi folyamat. M. Scott Peck író írta, hogy egyszer olyan erősen figyelt egy beszélőre, hogy beleizzadt.
(...)
Ismerőseim között az egyik legjobb odafigyelő történetesen süket. Mivel a fülével nem hall, minden erejével a beszélő testbeszédére, arckifejezésére, szájára összpontosít.
(...)
Kíváló figyelő, mert figyelni akar.
(...)
Gyakorlattal a vérévé válik az odafigyelés. Az emberek jobban fognak vonzódni önhöz. El fogják mondani önnek, hogy milyen kiválóan ért az odafigyeléshez, és ők is figyelni fognak önre.
(...)
Utólag már bánom, amiért nem viselkedtem mindig figyelmesebben. Emlékszem keserű párbeszédekre, amelyekre akkor került sor, ha csak azzal törődtem, hogy én mit akarok, amikor úgy éreztem, meg akarják sebezni az önérzetemet, vagy amikor túlzott makacsságomban nem akartam meghallgatni, mit szeretne mondani a másik fél.
(...)
Amikor szét akarunk robbanni az idegtől, akkor van a legnagyobb szükségünk az odafigyelésre. Ám ekkor a legnehezebb figyelni! A harag, a keserűség, a csalódás érzelmi vattaként dugaszolja be a fülünket. Emlékszem, több évvel ezelőtt történt, hogy otthon voltunk a menyaszonyommal. Ő lement a postáért, és a következő. amire emlékszem, hogy egy levelet tart az orrom elé és  azt kiáltja:
-Mi ez?
Én is kiabáltam:
-Egy levél. Mi bajod vele?
-Ki ez a nő?-sikoltotta.-Tudni akarom, ki ez a nő!
Ránéztem a borítékra, és láttam, hogy az egyik ügyfelem küldte. Az volt az ösztönös reakcióm, hogy ordítani kezdek a menyasszonyommal, amiért így nekem támadt: -Az ügyfelem, Susan Smith küldte! Szállj le rólam! utána pedig elrohantam volna erélyes felháborodással, adrenalintól pezsegve-de egyáltalán nem boldogan. Valami isteni kegyelem folytán villámgyorsan kijózanodtam, és rádöbbentem, hogy figyelnem kell, különben ebből veszekedés lesz. Beláttam, hogy gyakorolnom kell azt, amit az odafigyelésről hírdetek. Haragosan akartam reagálni, mert haragudtam a támadás miatt. De inkább hallgattam, és néhányszor mélyet lélegeztem (mély légzés közben nem lehet beszélni) Azután ránéztem és azt mondtam:
-Nagyon feldúlt a hangod.
-De mennyire, hogy feldúlt!
-Sajnálom, hogy ilyen zaklatott vagy, és komolyan szeretném megérteni, mi dúlt föl ennyire.
Menyasszonyom teljesen meghökkent ettől a választól.
-Egyszerűen nem tetszik!-felelte. Még mindig ingerült volt, de már kezdett csillapodni. Néhány másodpercig nem szóltam, csak néztem őt, és azon gondolkoztam, amit mondott.
-Elmondanád, mi nem tetszik, hogy megérthessem?
-Nos, olyan sokat utazol üzleti ügyben. Kellemes hotelokban szállsz meg, és rengeteg ember előtt beszélsz. Sok nővel találkozol, és nem tudom, kik ők, vagy mit csinálsz.
-Aha, értem. Úgy tűnik, mintha idegesítene az, amit nem tudsz rólam.
-Idegesít is. Bizonytalannak érzem ettől magam.
(Szünet)
-Úgy hangzik, mintha nyugtalanítana, hogy más nőkkel találkozom a távolléteim során.
-Jobban akarok bízni benned és a kapcsolatunkban.
-Tudod, ha én lennék a te helyedben, talán én is ugyanezt érezném. Megbeszélhetnénk ezt?
És meg is beszéltük
(...)
Carl Rogers leírja(...)
Ha legközelebb vitába keveredik valakivel, egy pillanatra függesszék fel a vitatkozást, és kísérletképpen vezessék be a következő szabályt: mindenki csupán akkor beszélheti ki magát, ha előzőleg ő is pontosan és vitatkozó társának megelégedésére összefoglalta a másik fél álláspontját.

(...)
Egy előadásom után, amelyet a hatékony figyelésről tartottam, az alábbi történetet hallottam Sandra Tillinghasttől, a hálózati termékforgalmazás egyik vezetőjétől. Szervezetének egyik forgalmazója, akit nevezzünk "Carolnak", nagyon idegesítette őt. Ahányszor telefonált úgyszólván mindig azon panaszkodott, hogy Sandra nem segít eléggé. Megvádolta, hogy nem támogatja és megnehezíti az életét. Azután elmondta, véleménye szerint hogyan kellene megoldani a problémáit
(...)
Sandra Tillinghast: Kezdtem kételkedni magamban és megharagudtam Carolra. Ma már tudom, hogy az ön odafigyelési képletének használatával rájöhettem volna, mit akart mondani igazából Carol.
(...)
Ha javítani akarja készségét egy győztes szervezet létrehozására, azt javaslom, hogy három embertipusra figyeljen: a bölcsre, a bolondra és a destruktívra.

Bölcs termékforgalmazók

A bölcs emberek érzékenyek az igazság fényére. Figyelnek önre, ha az igazságot mondja nekik. Elgondolkoznak rajta. Józanul és tárgyilagosan elemzik. Ha kell, változtatnak. Növekedni és tanulni akarnak. Tudják, hogy a látás jobb a vakságnál, még ha fájdalmas is. Lényegük a tanulás. A bölcs emberek így fogadják a visszacsatolást: Figyelek, és alkalmazni fogom a tudást. Sohasem árthat, ha többet tudok meg, még akkor sem, ha nem értek egyet. A bölcs emberek megeszik a gyümölcsöt és kiköpik a magját.

Bolond termékforgalmazók

A bolond emberek elutasítják a fényt. Nem akarnak visszacsatolást. Nem fogadják el a tanítást. Nem akarnak változni és növekedni. Inkább választják az egy helyben maradás  kényelmét, mint hogy vállalják a változás fájdalmát. Elfogadják a rövidtávú nyereséget a hosszú távú szenvedésért. Mivel a látás túlságosan fájdalmas, inkább vakok maradnak. A bolond emberek ritkán kóstolnak bele a gyümölcsbe (esetleg egyet-kettőt harapnak belőle). Hány hálózati termékforgalmazó pazarolt ezer és ezer órát arra, hogy megpróbált bölccsé változtatni egy bolondot? Az emberek változhatnak is, de mi nem változtathatjuk meg az embereket.

Destruktív termékforgalmazók

A destruktív emberek elpusztitják a fényt. Ők a zúgolódok, akik mindenben hibát keresnek. Ha ők nem aratnak sikert, gondoskodni akarnak róla, hogy más se arathasson. Negatív egyéniségek, nem tartják be a megállapodásokat és mindig van kifogásuk. Az ilyen emberek rátaposnak a gyümölcsre, abban a reményben, hogy más sem fog belekóstolni. Figyeljünk, ha el akarjuk dönteni, akarunk-e ilyen egyéniséget a csapatunkba. Akarjuk-e ilyen emberbe fektetni legértékesebb erőforrásainkat: az időt és az energiát? Ha nem, akkor menjünk tovább. Vannak ennek az embernek álmai? Ha vannak álmai akkor tegyünk fel kérdéseket, figyelmesen fürkésszük ki ezeket az álmokat, azután tegyünk neki egy szívességet: mutassuk meg, hogy a termékforgalmazó hálózatunkhoz történő csatlakozással valóra válthatja álmait.

Anyátok picsáját! (a szerk.)
(...)
Talán önök is megfigyelték már, hogy a legtöbb ember azonnal beszélni kezd, szinte be sem várja, hogy önök kimondják az utolsó szót. Néha a szavukba is vágnak. Milyen üzenetet sugároz ez? Azt, hogy nem figyeltek önökre. A válaszukat fogalmazgatták, miközben önök beszéltek. Ilyenkor tartsanak szünetet, és nézzenek a beszélgetőpartner szemébe. Két-három másodperces szünetet tartsanak. Én ezt nevezem Arany Csendnek. Milyen üzenetet hordoz az Arany Csend? Amit ön mondott, az annyira fontos számomra, hogy elgondolkodom rajta mielőtt válaszolnék. Odafigyeltem, most pedig azon töröm a fejem, mit akart mondani.
(...)
A második módszert verbális szünetnek nevezem. Amikor a másik fél befejezi a beszédet, mondjuk azt: Aha, vagy Ó, vagy Ah, vagy Hm. Ez az egyetlen kis lépés átalakítja a kommunikációs folyamatot. Miért? Mert bizonyítja a beszélőnek, hogy odafigyelünk rá.
(...)
Ha Joe Jones szemével tudjuk nézni a világot, akkor eladhatjuk Joe Jonesnak azt, amire Joe Jonesnak szüksége van.
(...)
Ben Feldmannek, minden idők legjobb biztosítási termékforgalmazójának volt egy képlete a sikerhez. Azt mondta, hogy első lépés a probléma megtalálása. A második lépés a problémát megoldó ötlet létrehozása. Nem találhatjuk meg a problémát, ha nem összpontosítunk teljes szívből, minden érzékszervünkkel azodafigyelésre. ezért kell a többszintű figyelés. Mileőtt regálnánk, tudnunk kell mire reagálunk.
(...)

Még egy utolsó megjegyzés

Szívesen ismerkednék meg az önök történeteivel. Kérem hívjanak föl, írjanak, küldjenek e-mailt, vagy faxot. Mivel hálózati és egyéb termékforgalmazó társaságoknak is tartok előadásokat, kérem, hívjanak meg, vagy ajánljanak másoknak. Cserébe megajánékozom önöket "Mentális erő-a termékforgalmazás javításának hét elve" című kazettám egy példányával.

Steve Shapiro

Köszönjük Steve, majd értesítünk, ha Kandisz Nóra el akarja taposni a gyümölcsöt, vagy Sánta Sebes el akar futni a lehetőségek elől Futaki Bátor oldalán, mielőtt kiköpnék a rohadt gyümölcs magját. Ti jól jártok evvel a sok szarral, könyveladással, meg előadással, meg manipulálással, mások meg szívnak. Előadások tartása helyett javaslom az Arany Csendet.

Vége



Címkék: könyv nemajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr6886198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Stein (törölt) 2007.05.25. 05:42:32

Kemény. Kemény, de jogos kritika.
Azok a hősidők, amit említettél, sajnos a 15%-os munkanélküliség évei is voltak. Sokan kényszerből fogtak bele és egymással cserélgették a kézi masszirozót, meg a többi ócskaságot.

Dr. Stein (törölt) 2007.05.25. 05:43:14

Kéne egy gomb erre a blogra, amivel vissza lehet térni a főoldalra!!

N.Zoli 2007.05.25. 09:31:58

Ok, megoldjuk. Mármint főoldalon azt érted, ha kapsz egy linket, akkor csak a blog azon bejegyzését tudod elolvasni. Gondolom ilyenkor jól jönne, ha kattintásra tudnál a főoldalra kerülni.

N.Zoli 2007.05.25. 12:00:31

Az alábbi linkre hattintva a főoldalra juthat:

foldiek.blog.hu

fullmoon 2007.05.25. 18:02:31

Remélem Zoli,eszed ágában sincs folytatni,ezt a fajta üzletpolitikát.:)

Balu 2008.01.13. 20:32:22

Az ilyen hozzáállású gyenge embereket- akik kirívóan erős kritikával leplezik nem beismert gyengeségüket- tudják letaglózni egyetlen átható, hihetetlen erőt sugárzó pillantásukkal azok a minden kétségtől mentes erős emberek akik a tajga szaros- sáros latyakjából az ütött- kopott zsigájukkal indulva "megváltották" a világot és ma az egész világ az előadásaikra kíváncsi. Értem én hogy mit AKARSZ mondani csak épp nem reális. Mint ahogy az MLM üzletek sem racionálisak, hisz akkor mindenki benne lenne. Te is. Itt azok a "hülyék" győznek akik maguk döntenek, nem pedig az ilyen cikkek meg emberek helyettük. Az előre megjósolható hogy max mit érhet el alkalmazottként az ember a nyugdíjig. Ez nem vonzó egy ember számára sem, de kényelmesebb hagyni elszórakoztatni magunkat a TV előtt egy életen át mint hogy lépjünk valamit, amit nem lehet előre megjósolni. Hallottál az üzletről? IGEN! Tudod miről szól? PERSZE! Érted? MI AZ HOGY?! Megcsináltad? NEM! Meg fogod csinálni? NEM, MERT A HAVEROM HAVERJA, MEG A NAGYNÉNÉM CSINÁLTA ÉS NEM JÖTT BE! ÍROK RÓLA CIKKET! Húha, csinálták és bölcsen beszámoltak róla? Tényleg megcsinálták az 1000 marketing-tervet? Mind az x pontját betartották a kőbe vésett üzletépítési szabályoknak? Beszélt róla 1000 emberrel? Nem azzal a 15 haverral a kocsmából akikkel elképzelte az üzletét, hanem 1000 embert, szisztematikusan? Mind az 1000 nemet mondott? Egy "hülye" sem volt benne hogy igent mondjon? Elképzelte- ahogy tanácsolták- hogy a legjobb barátjával együtt meggazdagszik, és együtt süttetik a hasukat Mallorcán? De pont ő nemet mondott? A legjobb barátod akire számítottál? 2 haverodban tuti voltál és az egyik máris nemet mondott? Ezzel az álmaid 50% azonnal megsemmisült? Nélküle hogyan? Lehetetlen, hisz kellett a 2 ember frontba... :( azt az egy megmaradt havert így nem is érdemes megkérdezni... átbasztak! 2 ember-2 nem,10 ember- 10 nem, ez akár hogy is nézzük 100% sikertelenség! Hisz a nagy számok törvényét a 2-re meg a 10-re találták ki, így van? Hihetetlen buta, behülyített emberek olyan hihetetlenül okosakat tudnak mondani egy színpadon. Biztosan mert megkeresték azokat a behülyíthető marhákat akik a hiperintelligens átlagpolgárok többsége közt rejtőzködnek és ma egy világ hever a lábuk előtt. Fiatal egyetemista srác aki 2 éve kezdte, amikor már 48 éve "telítve" volt a piac, és most színpadon szerepel és több száz idióta hálálkodik neki amiért elindította őket egy úton amin egyre több pénzt keresnek, hisz nélkülük az egyetemista srác sem állhatna színpadon, de ő kikereste őket a zavarosból. Leporolja magát és kiröhögi az intelligens szarért-hugyért dolgozó "majd-én-megmondom fazonokat", hisz nincs rájuk szüksége. Mit kezdjen azokkal akik hülyének nézik és elküldik? Győzködje? Lehet hogy egyesek megteszik. És persze nem megy. Azok mesélnek aztán a cikkírónak az átverésükről. Csak abba gondoljatok bele hogy ha valami úgy szar ahogy van, fos termékekkel, átverős piramisfelépítéssel, hogy lehet hogy évtizedek távlatából, egyre nő és nő a forgalmuk, amikor hónapról hónapra teljesíteni kell a forgalmakat különben nincs belőle pénz... És persze a világ egyre nagyobb része tisztában van mekkora átverés az egész, ezért egyre nő és nő a forgalma... Mindenki kilép és nem vesz többé a fos termékekből, sőt, szól minden ismerősének hogy ő se tegye. Ebből következik hogy évről évre egyre nagyobb a forgalom??? Az az 50 lúzer aki még "időben" belépett, vásárol havonta milliárdos nagyságrendben szőnyegtisztítót? És egymásnak adják el? :) Hisz más nem vesz, mert ha a statisztikát vesszük alapul, a világon már minden emberhez legalább egyszer eljutott a híre hogy az ilyen átveréseknek ne dőljenek be. Valahogy mégis... Én nem értem, hisz ez egy nem logikus üzlet. Inkább én is a nulláról indulva megcsinálom, az lesz a legjobb! Egyébként van egy tuti 5letem. Kéne egy kutatást indítani, pesszimista- realista emberek közreműködésével, ami arra irányulna hogy bebizonyítsa egy hasonló üzlet működésképtelenségét. A lényeg hogy teljes lelkesedést színlelve, pontról-pontra betartva a szabályokat, egy szponzor segítségével, ahogy azt kell, elindítanának egy ilyen vállalkozást, csatlakoznának a "rendszerhez", a "mátrixhoz" (ami elrejti a valóságot a szemed elől), és elkezdenék a szponzorálási munkákat. Egy éven keresztül, valaki napi néhány órában, valaki meló mellett, szóval totál reális élethelyzeteket szimulálva. 1 éven keresztül tartana a kísérlet, és nincs kilépés, nincs félbehagyás, mindent meg kell csinálni amit megkövetel a "sikerrecept". Aztán megnézni egy év múlva az eredményt...
süti beállítások módosítása