Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) allat (1) állat (27) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Katona Ábris, a stílusosan alpári

2007.03.25. 13:55 | N.Zoli | 3 komment

Katona Ábrisba (Budapest) már egy párszor belebotlottam a neten. Most láttam nemrég a saját oldalát. Sztorikat ír, de nem akárhogy! Teljesen őszintén kiteregeti a szennyest és teszi  mindezt úgy, hogy költőien fogalmazva körbeírja a "csúnya" szavakat, a lehető legelvetemültebb helyzetekről mesél. Storizik gyerekkoráról, katonaságról, de főleg az ivásról és ennek hozományáról. Mire elolvastam túlerőltettem a nevetőizmaimat. Kétmondatonként hátracsuklott a fejem a röhögéstől és már majdnem légszomjam volt. Alább lesz olvasható egy szalonképesebb írása.


 

 

 

Az urulógusnál.

 

Egy igazi hipohonder vagyok, mindig van valami bajom, úgy érzem. Néha sípol a tüdőm, trombitál a seggem, rám tör a szaniszló, meg ilyenek.
Most úgy éreztem hogy a végbél és környékén vannak kisebb nagyobb fennakadások, és sürgősen el kell menni urulógushoz, mert még csak az kéne hogy megálljon a hátsó légző rendszerem, mert akkor kalap, kabát. Gazella léptekkel megindultam az SZTK ba, egy 2 literes műanyag flakonnal a kezemben. Azt csak egy disznó nagy zárójelben jegyzem meg hogy szinültig volt vörös színű itallal, ami tartalmaz alkoholt.
Anélkül gyerekek én sehova egy lépést sem. Én szeretem a korházat, a rendelőket, nagyon el vannak találva a büféik. Jó arányban keverik a grízeskáposztát?Tisztelegtem, bejelentkeztem, helyet foglaltam, elég sűrűn meg húzogattam a flasit.. Úristen de jól sikerűlt eltalálni az arányt..2 liter bor, semmi kólával..Piszok jó lett. Pont abban a pillanatban szólítottak amikor kezdtem kellemesen szédülni, de most félretettem a munkát, kicsit azért az egészséggel is kell foglalkozni.
Mondta a kerekfejű hölgy, hogy dobjam le a kabátot, és gomboljam ki a gatyámat mert akkor megvizsgálna.. Ő mindjárt jön csak bemosakszik, vagy mittudomén mi a jóistent csinál, mindegy.. Én gondoltam kicsit elébe megyek az ügyeknek, bokáig letoltam a gatyámat, csak úgy világított a két kis kerek cipó, és előrehajolva rákönyököltem egy asztalra. A doktornő mikor visszatért köpni nyelni nem tudott, a reflektorként világító májvaszínű, szösziszőrű valagammal nézett farkasszemet..
- Magának ezt kimondta hogy igy nekivetkőzzön??- kérdezte..
- Az égvilágon senki- feleltem, - csak gondoltam megkönnyítem a Dr nő dolgát.
Amíg magához tért én majdnem elaludtam ott, de utoljára mire még emlékszem az volt hogy csattan a gumikesztyű a kezén. Aztán mintha egy gőzmozdony vágtázott volna át rajtam. Szerintem könyékig benyúlt a kormos alagútba. Azt hogy mit állapított meg azt nem tudom mert következő kép az életemben hogy csúsztam a folyosón olyan O lábakkal, mintha műtöttek volna, és szinte tojásokon lépkedve próbáltam elhagyni az intézményt . Kurva anyjukat! Borzasztó fájdalmat éreztem a tömlő felöl. Jesszusatyaúristen! Ha már doktor lett és 30 évig tanult, legalább úgy nyúlna be a seggembe hogy élvezzem is. 1 hétig ha pihenni akartam csak a klotyóra ültem rá mert annak üreges a valag része.. Mintha egy méhkasba ültem volna.. Ennyit az urbánlógusokról.



További írások itt:
www.katonabris.hu

iwiw adatlapja:
http://www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9502381#uid9502381

Címkék: kultúra ital

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr8350713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klossz 2007.05.15. 15:55:07

Nagyon jó, én nem is tudok mást mondani.

Gábor 2007.10.23. 23:11:03

-Katona Ábris, a stílusosan "alpári"
nos, én Tiszaalpár Nagyközség lakója vagyok, és baromira unom az alpári kifejezést, ugyanis békés és kedves emberek lakják településünket.

N.Zoli 2007.10.24. 01:37:58

Elhiszem, de evvel nem a tiszalpáriakat minősítik, sőt esztébe sem jut senkinek Tiszaalpár mikor ilyen negatív jelzőt használ. Mostmár átgondolom.
süti beállítások módosítása