Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) állat (27) allat (1) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Vidám Vasárnap

2008.01.06. 15:15 | N.Zoli | 76 komment

Hallelúja, kedves barátaim a hitben. Aki már látott Vidám vasárnapot az ATV-n, az tudja, hogy ilyenkor a Hit Gyülisek úgy viselkednek a Sportcsarnokban, mintha józanul be lennének rúgva, koffeinezve. Köztük van  a Neoton az R-Go dobosa, Friderika, Gera Zoli, az egyik Manhattan tag (ők a húzónevek). Prédikál nekik az öreg Sanyi , Sándorlelkész, utána együtt énekelnek, táncolnak, hallelújáznak. Én nem bírom ki röhögés nélkül ezt a szédült bohóckodást. Nézzük meg hogy néz ez ki Grindcore zenére.

Úgy kiálts hogy rengjen az ég
Hogy kavarjon fel mindent a forgószél
Add tovább, hogy jézus él
a családnak, a világnak

mint magvető csak szórd a sok igét
és ébreszd fel a városok szívét

Címkék: zene tv metál vallás darálás humorherold

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr51286978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gézabá 2008.01.06. 17:03:29

nem az R-GO dobosa?

N.Zoli 2008.01.06. 17:06:19

Dehogynem, javítom is.

Faithless 2008.01.06. 17:44:19

Nem akármilyen sportcsarnok ám az, hanem a Hit Csarnoka, amit a kötelező "adományokból", meg Amerikából kisíbolt és jól tisztára mosott pénzekből húzott fel a díszes "vallási" vezető brancs!

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.06. 17:51:49

én is jót röhögtem régebben ezen a kazal idiótán (sorry), nem tudtam, hogy még mindig megy.

N.Zoli 2008.01.06. 17:53:32

Lehet, hogy már nem megy, csak korábban ment. Nem követem nyomon.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.06. 17:58:21

amúg y ugye világos, hogy Sanyi bácsi bankszámlájáról szól ez az egész dolog?

N.Zoli 2008.01.06. 18:01:05

Nem is, mert a szeretetről, meg a hitről és a közös éneklésről :D

hagymácska 2008.01.06. 18:12:37

megy! pont ma beleszaladtam délkörült az atv-n. és nagyon komoly gitárszólóra lettem figyelmes.ehhh.mi az hogy megy, nagyon is! sajnos totál meghülyítik az önmagukat kereső de nem találó polgárokat..és egyes források szerint minimum a fizud 20%-át csengetheted a kasszába,
pár éve saját fülemmel hallottam hogy Sándor ilyet dobott mikor kalapozott a pénzért a csarnokban: - a Jó Isten nem szereti a pénzcsörgést, jobban szereti a pénz surrogását! a sok szerencsétlen nehogy elfelejtse hogy a nagyobb összegeket kell jattolni! kész vótam!
a másik meg az hogy mivel tudjuk a jól eltalált ritmikus zene képes a tudatalattira hatni - így ezzel elég jól tudnak manipulálni / végül is tök jól érzik magukat miközben kiürítik a zsebüket és becserkészik a pelenkás csecsemőket is..mire észbe kapnak nincs kiszállás vagy hatalmas tortúrával..
egyes műholdas csatornákon vannak az USA-ból is olyan csatornák ahol egész nap ilyenek mennek - naggyon komoly...

hagymácska 2008.01.06. 18:14:15

bocs az ismétlésért - értitek azért..:)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.06. 18:32:39

ez az idióta tapló amikor mondta a műsorba hogy ő nem veszi el a pénzét senkinek mekkorát röhögtem. meg, hogy az ne adjon aki nem szeretetből ad. a barmok (újra bocs) meg azt nyilatkozzák, hogy örömmel utalják a fizetésük mittudomén hány százalékát...
ÖRÖMMEL b*zdmeg ÖRÖMMEL!
tisztelt Mindenki, az az igazság egyébként, hogy iszonyúan sokan élnek meg az ilyen Verebekből.

Jani 2008.01.06. 18:33:42

Én is néztem egyszer ilyet, (elég is volt belőle), a zene szörnyű, giccses és rossz, a sok "zombi" meg követi "mesterét".

N.Zoli 2008.01.06. 18:36:22

Fegyelmező részleg: Vidám vasárnap

"Tele van a csarnok hallelúja, tele lesz a Sanyi zsebe Hallelúja!"
youtube.com/watch?v=XtxgdUp6xwI

jani 2008.01.06. 19:32:15

Elég a linkekből, ne fokozd ezt tovább, ez szörnyű !!! Hogy lehet ilyen zenét írni, játszani és hallgatni !?

NagyEra 2008.01.06. 21:17:06

Nehéz terep ez, mert hitről van szó. Nem kell tőle megijedni, a vélemény ez esetben is szabad. De a szóhasználatra azért illene figyelni. Nem kell egyetérteni, nem kell fejet hajtani az ilyesmi előtt, de mások hitét viszont messze illik tiszteletben tartani. Az érzékeny területek, faj, nem vallás, felekezet, rassz estb, mindig érzékenyebb témafeldolgzoást kívánnak.
Nem értek egyet én sem, messze nem sem az egyházzal, sem annak vezetőjével, sem a hitéletükkel, de bejegyzett egyház, legálisan működik, elképesztően sok hívük van, akik komolyan és mélyen élik is hiszik mindezt, ezt pedig el kell fogadni.

N.Zoli 2008.01.06. 21:50:23

Kemény dió ez, hogy szabadon véleményt formáljak és egyben tiszteletben tartsam mások hitét. Tiszteletben tartom a hitüket és ők emögé a hit mögé bújva sumákolnak, a megvezetett emberek meg örömtáncot járnak, hogy fizethetnek. Nem csak a szabad vallásgyakorlatot kéne biztosítani a törvényeknek, hanem felszámolni az olyan bűnszövetkezeteket, mint a szcientológiai egyház, ahol az egyén sakkban van tartva, meg van zsarolva, el van különítve a családjától és lehetetlen kiragadni a körükből.

Persze a hit gyüli nem ilyen vészes, ők csak símán anyagiasok vezérkarilag és színházasdit játszanak a bevételért.
Végülis megdolgoznak a pénzükért és vállalják hozzá a ktritikákat, adják hozzá a nevüket és az arcukat, ilyet egy esetben vállal be az ember, ha mindez jövedelmez is.

A katolikus egyház is jelentős vagyont halmozott évszázadok alatt, valamint a politikától sem tudtak elszakadni. Azért ők sem teljesen botránymentesek és én is katolikusnak vagyok keresztelve, de egyáltalán nem gyakorlom a vallást, de nem érzem magam sértve sem, ha valaki keményebb véleményt formál a katolikusokról, sőt egyet is értek vele legtöbbször.

Atommaki 2008.01.06. 22:08:18

" A vallás a nép ópiuma." (Karl Marx)
" A hited építed és zuhansz az állványról, mert nem mondtál le még minden bálványról." (Pajor Tamás)
" Az a két és fél szoba hallhatatlanná úgysem tesz,
de ha hiszel a feltámadásban, legalább nem leszel sírköves" (Müller Péter Sziámi)

N.Zoli 2008.01.06. 22:47:39

Végülis a humor kedvéért került ide a poszt, mert viccesnek véltem, hogy grindcore-ra ugrabugrálnak, de sikerült kissé belemélyedni.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.07. 01:38:56

Leírom akkor a véleményemet kicsit hosszabban ha nem baj de többet nem is szólok hozzá a témához:
Németh Sándor, azthiszem ez a becsületes neve vagy művészneve az általa kreált showműsornak mert ugye ez nem más.
Vallásszabadság van, mindenki abban hisz amiben akar vagyis amit elhitetnek vele. Németh Sándor üzletember, ezt tudomásul lehet venni és kibaszottul jól keres ezzel a magánvállalkozásával. K*rva jól ért a prédikáláshoz, a showműsor pedig úgy van megrendezve, felépítve, hogy utána a transzba esett birka örömmel csöngesse ki a dellát, örömmel utalja a fizetésének x százalékát. Németh Sándor ugyanolyan vérprofi mint amerikai vándorsátras társai akik mennek megállás nélkül és csinálnak mindenhol sátras cirkuszt. Most nem tudok hirtelen neveket de van ott 1-2 kiemelkedően nagy név a szakmában, irgalmatlan vastagra tömték magukat de nincs mit tenni, nem rabolnak pénzt... minden ember önszántából csilingel!
A rendkívül jól felépített show alatt a transzba esett (valójában csak megvezetett) tömeg annyira együtt él a prédikátorral, hogy egyszerűen nincs más út azon kevés százaléknak sem akik esetleg megdöbbenve néznek körül, hogy aaaaaahhh hol vagyok, hová kerültem!?
Birkának nevezem az ott önfeledten mosolygó embereket akik még azt is megmagyarázzák nekem, hogy "te nem érted ezt az egészet , tudatlan vagy"
Na én azt mondom kedves birka barátaim karolgasság csak egymást és járjanak össztáncot hiszen Sándor törzsfőnök erre buzdít. Kíváncsi lennék azért az egyik birka megírhatná, hogy mit érez akkor amikor ott van és Sándornak bólogat (nézzétek a műsort és ahol Sándor elhalad, nagyban mutogatva, ott bólogatnak mint a kesztyűtartón a kutya, ez szánalmas és tényleg humoros egyben), mit érez amikor utalja a pénzt. Mégegyszer leírom, hogy vallásszabadság van és mindenki abban hisz amiben akar, de vállalom, hogy BIRKÁNAK nevezem őket ... egy valami miatt: a showműsorban a ceremóniamester magánvállalkozó azt prédikálja, hogy én vagyok a tudatlan amiért még mindig nem ülök ott közöttük. Ennyi a véleményem.

hgy 2008.01.07. 08:42:06

Egyszer a HIt gyülisek híveket toboroztak egy városban. Mondtam az egyik srácnak, hogy biztos azért lett hit gyülekezetis, mert lelkileg kisiklott és menekült valahova, állította, hogy Á dehogy, lelkileg teljesen rendben volt. Nemsokkal utánna, meg mondta, hogy ha nincs a hitgyüli, akkor már öngyilkos lett volna. Meg valami olyasmit is mondott, hogy amióta a HGy-nél van, a szülei aggódnak érte, ő meg elfordult tőlük.

porcelánkutya 2008.01.07. 20:32:44

A véleményem szerint ma az egyházaknak a helyes értékrendet kell(-ene) közvetítenie. A történelmi egyházak még úgy ahogy elboldogulnak ezzel (pedofil papok, korrupció, stb.)..Azzal újdonságot mondok, hogy egyeseknek ma a fő érték a pénz? Nem tetszik? Alapíts másik egyházat!

NagyEra 2008.01.07. 20:51:39

Az miért baj, ha egy csoport megment valakit az öngyilkosságtól? Nem tetszik, nekem sem tetszik, amit és ahogyan csinálnak, de éppúgy nem tetszik egyetlen intézményesített hit (egyház) sem, mert nem arról szól, amiről sztem szólnia kellene. De azt gondolom, hogy akinek ez tetszik, az menjen, legyen a hívük. Mindenki szabad akaratából csatlakozik az egyházhoz Éppúgy mint bármely másik egyházhoz, vagy politikai párthoz, vagy bármely más formációhoz. Ha nem értünk egyet vele, nem leszünk tagjai. De attól még nem mondjuk (én legalábbis nem) hogy hülye, vagy bohóc, vagy bármi mást. Csak szimplán nem értek vele egyet, más a véleményem.

nanemáááár 2008.01.07. 21:21:19

Örülök, hogy van hová kapaszkodniuk a szuicideknek és sajnálom, hogy nincsenek erre megfelelőbb intézményeink(család, iskola, stb.), ami megtaníthatná az embereket hinni önmagukban (is, mert emellett jól megfér egyéb hit).

never forget 2008.01.07. 22:38:32

Szerintem a családnak kéne a helyes értékrendet mutatnia, nem az egyházgnak.
Az egyházban mindig is voltak elítélendő dolgok, ha csak a tudósok elégetését meg hasonló kirívó esetet veszünk és akkor is ha ennél kevésbé látható nyilvános szemmel az a dolog.
Egyébként nem biztos, hogy mindenki szabad akaratából megy, sok embert kihasználnak ha épp súlyos mélyponton van.

Sok szuicidnek nem jók ezek, a helyek amúgy.

hgy 2008.01.07. 23:02:03

Kedves NagyEra,

Arra céloztam, hogy az agymosott csávó összevissza beszélt. Először azt magyarázza, hogy semmi lelki gondja nem volt, a köbvetkező mondatban meg az ellenkezőjét. Nem hiteles, amiket mondott. Nem tudom melyik mondata igaz és melyik hazugság.

NagyEra 2008.01.07. 23:42:08

Persze, értettem, kedves hgy, csak én meg pont azt látom hogy azért beszélt így, mert a lelke gyenge. Aki pedig gyenge, az menstvárakat talál idolokban, egyházakban, pártokban, bármiben. Megtalálja bennük azt az erőt, amit magában magától nem talált meg. Ha erős lenne, nem is beszélne következetlenül. És én azt gondolom, hogy ha valakinek az életét menti meg a hite, vagy visszatartja attól, hogy bűnt kövessen el, akkor már nem hitt hiába. Ténykérdés, hogy vannak sokkal hmmm... demokratikusabb egyházak, de sokan erre találnak rá. Én messze állok attól, hogy bármely csoportosuláshoz akár csak kicsit is közel kerüljek, de meg tudom érteni azokat az embereket, akik ezt választják. Sokat olvastam NS-ról, a teljesen szélsőséges negatív véleményektől a teljesen szélsőséges pozitívig, nem tudom, mi az igazság, nem tisztem eldönteni. De bejegyzett egyház, elgálisan működik, legálisan szerzi a híveit, hát élni kell hagyni, és tiszteletben tartani. És én nem keverném össze a szcientológiával.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.08. 00:50:53

pedig az NS féle üzleti vállakozás a szekták minden jegyét magán viseli.

NagyEra 2008.01.08. 00:58:44

Sok jegyet, de nem mindegyiket. Nagyon sok ismerősöm híve ennek az egyháznak. (Lehet, hogy még több, de mivel soha nem kérdezem, hát van akiről tudom, biztosan van, akiről nem) Akiket én ismerek, mind normális emberek, normális életet élnek, semmi deviancia, semmi elfordulás rokontól, baráttól, semmi társadalmon kívül helyezkedés. Semmi zavaros tekintet, soha nem akar senki megtéríteni, rábeszélni, elhívni. És ez nekem így normális, így én elfogadom. Életemben már több Jehova tanúja akart a szerinte egyedül üdvözítő pályára állítani, de még őket sem ítélem el/ meg, csak kikerülöm azt, aki erőszakos. És mivel jegyekben, külsőségekben normálisak, mármint HGY és mint modtam, legálisan láteznek, nem is szektázom le őket.
Igaz, azt sem mondtam, hogy nem üzleti vállakozás.:)) de ha az is, önkéntes alapon zajlik.:)

N.Zoli 2008.01.08. 01:06:06

OK. Lehúztam egy csomó mindent a bejegyzésből, de sokszor nem bírtam mit írni helyette. Én nem a vallást akartam kritizálni, csak tetszett a videó, gondoltam megosztom, aztán elmélyültek a kommentek.

NagyEra 2008.01.08. 01:08:45

Jajj, én nem azért mondtam, hogy húzz le bármit is, csak elmondtam a véleményem.:))) na jó meg max anniyt, hogy érzékeny terület. De miattam aztán ne cenzúrázd magad!:)

N.Zoli 2008.01.08. 01:26:07

Viszont nekem tetszik így a bejegyzés. Leírtam meg nem is:)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.08. 01:59:23

úgy látom nagyjából közös nevezőn vagyunk kedves Era csak én faragatlanul írtam le :) hiszen én is kiemeltem többször is, hogy vallásszabadság van, mindenki abban hisz amiben akar vagy amit el tudnak vele. viszont azt, hogy birkák, azt tartom, a fent leírtak miatt.

taxi-maxi 2008.01.08. 04:10:33

En inkabb lehuzom,mert kezd budosodni.

N.Zoli 2008.01.08. 09:52:32

Jó lesz ez így, mert a végén idetalálnak és ezek is elkezdenek fenyegetőzni. Lehet, hogy táncol köztük sztárügyvéd is.(olvasztár-ügyvéd)

Jani 2008.01.08. 15:00:29

Zoli, ne mentegetőzz! Igen, vallásszabadság van, és mindenki abban hisz, amiben akar (és úgy ahogy akar). De szólásszabadság is van, tehát ha én vagy Te (és még sokan mások) ezt a zenét, és a hozzá való körítést gagyinak, nevetségesnek tartjuk, igenis elmondhatjuk.
Egyébként hiszem, hogy a hitnek, a szeretetnek nem a külső megnyilvánulásai az igazak, belülről kell ezt érezni. Az ilyen hókusz-pókusz általában hamis, önámító, álságos maga mutogatás!

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.08. 15:18:13

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!! még csak most néztem meg a videót! :DDDDDDDDDDD

hgy 2008.01.08. 15:18:37

Ja, Nemo, aztan a Sanyi vagy valamelyik hitből pénzeket begyűjtő személy rajtad hajtaná be, ha valamelyik híve nem akar eleget fizetni!

hgy 2008.01.08. 15:23:04

Jajj Jani!
Ha valamit csak belül éreznének, akkor hogyan mutatnák ki szeretetüket Istennek? Az csak a pénzzel lehet :.) !

N.Zoli 2008.01.08. 19:09:59

Imi
jaja itt a videó a lényeg , azért lett posztolva, nem a hit gyüliről akartam írni. Szerintem vicces a videó.

NagyEra 2008.01.08. 20:11:56

Kedves Némó, Imi, (megmindenki) persze, vicces videó, mondjuk nekünk, aki meg hisz benne, annak komoly. Szabad a vélemény, de szabad a lelkiismeret és a vallás is, és (becsszó nem akarok itt okoskodni, azért mondom mert ebben hiszek is, nem csak mert ezt hallottam:)) de ha két alapjog ütközik, bizony mindkettőt csak addig lehet gyakorolni, míg a másikat nem bántja, nem sérti, nem gátolja valamiben. Ha én azt mondom, hogy minden hitgyülis hülye, azzal bizony sértem/sérthetem az ő hitüket, önérzetüket, még ha ezerszer is ez a véleményem. De ha ő rám akarja tukmálni a hitét, azzal bár szabad a vallásgyakorlás, de megsérti az én szabad akaratoz, autonómiához és választáshoz való jogomat.
De hogy a racionalitás felől is nézzük, igen, bizti vannak ügyvédeik, mert miért is ne lennének, nem a legszegényebb egyház, tudjuk jól, valóban nem örülne senki egy posztlevevős levélnek.:)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.08. 20:22:33

a comment blogon volt egy ilyen poszt, ott ha jól emlékszem maga a bejegyzés írója is leírta, hogy komoly pénzügyi vállalkozás ez. a hozzászólások pedig annyira durvák, hogy csodálkoztam én is, hogy nem lett következménye.

mynickname 2008.01.08. 20:27:32

a scientológiai egyház azt is elérte hogy honlapokat letiltsanak, amelyek azzal foglalkoztak, hogyan vittek el Koppenhágába delikvenseket agymosni, hogy aztán a világ megmentésére hadba állítsák őket. jobb ezekkel vigyázni. Vigyázat az Európai Emberi Jogi Bíróság őket is elimerte hivatalos egyházként.

ots.mti.hu/news.asp?view=1&newsid=47345

Kedves Nagyera! úgy látom Te az igazság bajnoka vagy / akarsz lenni. nem lehet az ember mindig ilyen baromi józan és következetes és objektív. Ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva. bocs, de ez nekem büdös. de ezt csak úgy zárójelben.mert a vélemény szabad, így a Tied is:)

hgy 2008.01.08. 20:39:23

Kedves NagyEra!

Nem írták, hogy tilos a vallás, csak azt, hogy a sok pénzt szednek el a hívektől.

Lehet, hogy nem minden hitgyülis bumburnyák és hülye, csak azok, akikkel eddig én találkoztam.

NagyEra 2008.01.08. 20:48:09

Nem akarok igazság bajnoka lenni:)) csak amiben hiszek, arról beszélek is, és szeretek vitázni. Nem kötekedni akarok, remélem, nem is annak vettétek, csak mivel máshogy látom ezt, gondoltam, elmondom. Én olyanokkal és olyanokról szeretek beszélgetni, akikkel és amiről nem értünk egyet. Ennyi.

nemmerész 2008.01.08. 20:57:09

A pont mynickname-nél!!!

NagyEra 2008.01.08. 21:08:36

Amennyiben úgy látod....) de az egyetértés engem télleg untat. A következetességre, józanságra törekvés meg ha bűn, hát vétkezem:) van ilyen. De ha nem is törekednék, talán még kevesebbszer menne mint egyébként. No, vidám vasárnapot mindenkinek.:)

N.Zoli 2008.01.08. 21:12:22

Tényleg milyen unalmas lenne már, ha mindenki csak bólogatna, hogy úgy van. Így színes a világ és kevésbé unalmas.

Amúgy magam is szeretek néha egy kicsit felkavarni dolgokat és ellenkezni, valamint vitázni és a saját véleményem megvédeni. Sőt, néha még a szúrkálódás is jól esik.

mynickname 2008.01.08. 22:19:55

alapvetően én is izgalmasnak tartom az egészséges vitát, hiszem h.ez visz előbbre. DE. a netes világban ez kétélű fegyver is lehet, egy jó vitához kell a metakommunikáció is na az pedig itt nincs:(
a kicsit felülről jövő igazságosztás mindig is zavart, de lehet h.félre értettem valamit, vagy nem észleltem a hangsúlyt ugye...

DarkFuture 2008.01.09. 09:31:47

Valójában teljesen mind1 mit adnak be az embereknek a lóvés hitgyüli azér hitgyüli, mert ömlik a pénz.Gyorsan, törvényesen, nagyot akasztani a lóvéból az egyik legügyesebb formája a lehúzásnak.Természetesen a Vallás csak segédeszköz és ezt tudják azok is akik ezt az egészet kitalálták, tudatosan nyúlják a zsetont a hitért.Komoly üzletemberek komoly pénzzel.Amerikai szokás.Parasztvakítás.Ennyi.

hgy 2008.01.09. 10:37:19

Ja, a vallás nevében sokmindent meg lehet tenni, sajnos.

olcsójános 2008.01.09. 12:25:25

Atommaki 2008.01.06. 22:08:18
" A vallás a nép ópiuma." (Karl Marx)
" A hited építed és zuhansz az állványról, mert nem mondtál le még minden bálványról." (Pajor Tamás)
" Az a két és fél szoba hallhatatlanná úgysem tesz,
de ha hiszel a feltámadásban, legalább nem leszel sírköves" (Müller Péter Sziámi)

Atommaki!
háromból kettő idézet nem pajor tamás?
fura lenne ha egy szám szövegét ketten írták volna felváltva.
de nem elképzelhetetlen.
(ugyebár a brék című szám ami neurotic ami pajor)

N.Zoli 2008.01.09. 12:58:21

"Azt mondod Beethoven, azt mondom B. Tóth Laci.
Azt modod Szánsájn dizsi, azt mondom Hajrá fradi.
Nincs más választásod, Szabad vagy."
(A Hit gyülis Pajor Tamás, a Záray-Vámosi házaspárral)

almási 2008.01.09. 15:35:08

XD Azt a nevetséges kis tapló mindeneteket...
Hogy itt milyen okos mindenki! Lefogadom, hogy a társaság fele teológiából diplomázott, a másik fele pedig tévedhetetlen guru.
Az egy dolog, hogy belinkeltétek ezt a videót, mert bár szerintem nem olyan hűdenagy poén, de attól még lehet vicces. Ami viszont utána jön, ez a sok kis majom itt meg akarja mondani, hogy ki miben higgyen, meg ez az elitista, fellengzős, "majd-én-megmondom-mi-az-igazság" duma egyszerűen NEVETSÉGES. kis buzik.
ja, gondolom kiderül a posztból, hogy én sem vagyok hitgyülekezetes. Csak gondoltam beszólok a helyi kismajmoknak. de gondolom felesleges, szóval: menjetek és egyetek még egy kis pacalt!
OFF.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.09. 15:46:45

paclat. lagzi lajcsi után szabadon.
szerintem meg pont az lett átbeszélve, hogy mindenki abban hisz amiben akar. senki nem magyarázta itt meg, hogy ki miben higgyen mint ahogyan azt Te állítod. jól gondolom, hogy nem olvastál el végig egy hozzászólást sem csak úgy belekarmolgattán aztán szevasz?

kacsa! 2008.01.09. 16:20:15

Nagy loller a videó az ostoba kommenteket istenről meg a hitgyüliről meg sanyibácsiról nem olvasom el, túl hosszúak.

KUN BÉLA járókelő 2008.01.09. 17:01:20

almási
Kérdezd meg anyádat, majd az elmeséli, hogy nem vagyok buzi. Együtt pacaloztunk. Te meg hajlítsd a farkad U-alakba és dugd a seggedbe. Mert gondolom te vagy az, aki itt észt oszthat, mert teológiából diplomáztál, meg bölcsészetből. Itt azért próbálnak az emberek így kommunikálni, mert ez egy kisváros te farokarac és nagyjából ismerjük egymást. Ezért talán próbálunk normális hangnemben megsoztani a véleményünket egymással. mindaddig míg nem szédül ide egy hozzád hasonló bagolyköpet. ha arról van szó megy más hangnem ben is a komment. De miért kéne alaphelyzetben is így beszélni?

hgy · http://youtube.com/watch?v=kcZNnqotJRs 2008.01.09. 17:46:26

Ez amcsi hitgyüli, vagy egy másik vallás?
youtube.com/watch?v=kcZNnqotJRs
Ide Sacha Baron Cohen ment be, mikor Amerikában eljátszotta a tudatlan kazahot. A vegen magáéva akarta tenni mr Jézust

Kukacossy 2008.01.09. 18:06:46

Ez az almási valószínűleg rosszul mérte fel a helyzetet, ez tényleg nem a vallástörténet/etika szeminárium, inkább egy virtuális kocsmapult, aminek nekidőlve mindenki jól megmondhatja a magáét (bár ott már kijárt volna neki egy virtuális? saller a beböfögés miatt). De legyen csak ez az ő stílusa, a nagyvonalú magányos hosszútávfutó, mi meg passzolgassunk itt sörpocakkal, kispályán, de legalább csapatban. (ui: almásikám, a diplomákat ne hiányold, megvannak...)

N.Zoli 2008.01.09. 18:08:28

Kisbarátom, almási
Ez nem egy vallási blog és ez nem valláselemzés. Szerintem egyikünk sem végzett teológiát, meg guruk sem vagyunk, mindezek ellenére lenne egy-két olyan témakör, amiből bármelyikünk leiskolázna.

A videó sem úgy lett itt beharangozva, hogy ez most a legviccesebb videó, de egynek azért elmegy.

Olvasd át mégegyszer figyelmesen a dolgokat, szerintem itt semmi nem úgy van, ahogy te látod.

A szavaidat meg válogasd meg, mert a majmozás és a buzizás nem túl hízelgő, még egy ilyen és kiváglak innen a fenébe!

Mi a rossz a pacalban? Hülyegyerek!

Agressor 2008.01.09. 18:17:44

ADJON A Fal másiKAT???!!!

mynickname 2008.01.09. 18:18:30

virtuális kocsmapult-ez tecc:))
almásííííí Te milyen okos vaaagy:)))de minimum diplomás teológus azannyát! ez nem a subba öcsém!eltévedtél!

NagyEra 2008.01.09. 20:10:42

A virtuális kocsmapult pedig igenis jó dolog:))), ha már úgysincs olyan igazi ebben a városban, ahová az ember jó érzéssel letenné magát, és olyanokkal találkozna, akikkel még szívesen is beszélgetne.

Az ilyeneket meg annyira bírom, mert ez jön, megmondja a tutit, de nem ám úgy egyszerűen, hanem még azt is hozzátéve, hogy egyébként hozzá képest mekkora mélységben tátong mindenki, debezzeg ő, és akkor van neki ehhez akkora ikúja hogy csak szól és akkora szókincse, hogy namég. És akkor még hiszi is, hogy ő aztán most jól megmondta. Hát én ezeken nagyon jót szoktam szórakozni:))

porcelánkutya 2008.01.09. 20:59:13

Naggyon jó, szeretem a vélemények sokszínűségét, akár itt, akár a város igazi, ócskai kocsmáiban beszélgetve tehetem ezt.
Azt már kevésbé, amikor egymáson röhögünk, mert nem mindenki lehet elég okosműveltINTELLIGENS - mindamellett minden tiszteletem.
Minden tiszteletem a blog íróinak, akik dacolva holmi almásikkal, meg porcelánkutyákkal, meg akárkikjönnekezutánnal, de bátran és őszintén kiállnak ide a véleményükkel.
Pontosan annak az ítélkezésnek teszik ki magukat, amit a gyüli, a prostik, vagy az aktuális cikkek szereplői kapnak. Ha mindezt egy valódi kocsmában beszélnénk meg, lehet nem szólna át a szomszéd asztaltól senki, vagy a válaszpofon sem virtuális lenne.
Bocs, ha hosszú, meg fárasztó voltam, ez most ilyen.

hgy 2008.01.09. 22:34:52

Ha valakinek nincs velemenye, vagy nem fogja fol, amit mondanak de megis kozleskenyszere van, akkor gyakran vagy uresben karomkodik, vagy leragad a helyesirasi hibaknal : )

N.Zoli 2008.01.10. 08:26:23

Na, elnéztem. A before-afteres kommentemhez, ez lenne az after
youtube.com/watch?v=aNtuyzcbDLA

Atommaki 2008.01.10. 22:54:55

olcsó jános - Talált, süllyedt!

NagyEra 2008.01.11. 20:31:02

kapcsolódva a funkys poszthoz, és ide adalék, hogy azt azért tudjuk ugye, h a rocktérítő forgastása közben tért meg pajor és lett a hit gyüli tagja azóta is, hithű, és neki ez az életét mentette meg, az biztos. és azóta is jó a zenéje, jó a szövege, csak más, nem neurotic. ezt csak úgy elmondtam, nem azért, h felélesszem a vitát, csak adta magát a poszt.:)

john sanders 2008.01.11. 21:03:18

Kedves NagyEra!
TUDJUK.
azért nem hinném, hogy Pajor jelenleg akkora hatással van az underground kultúrára, mint a Neurotic idején..vagy lemaradtam valamiről?
mindamellett hálistennek hogy életben maradt:)

Atommaki 2008.01.11. 21:29:55

Azt is tudjuk, hogy a Balaton és a Kispál és a Borz a mai napig játszik Neurotic számokat (gondolom mások is).
Egyébként Pajorral semmi gond, hogy megtért, mert az a szuggesztivitás és hitelesség megmaradt. :) Most ebben hisz. (már régóta) De nem mehetünk el az akkori szövegei mellett szó nélkül, mert a táncdalgulyásmagyarság olyan "pofonokat" kapott tőle, hogy csak na. Arról nem is beszélve, hogy az akkori magyar undergruond alapja volt. A mai napig merítenek abból az érzésből a ma zenekarai is.
Persze akkor is kellet egyfajta dekódolása a mondanivalónak, dehát aki megszenvedte azt a rendszert a hibáival és dogmáival együtt annak már dekódolni sem kellett, mert félszavakból is értette a metaforákat.
"Csecsemő nem messze, Oázis"
Ja, Xantus János rendezte a filmet. Verseny indul :) Jól eltért(em)ünk a témától. Csináljunk posztot Pajorról. Hurrá!

NagyEra 2008.01.11. 22:34:15

Asztat' írtam, h tugggyuk. Mer' gondoltam, h itt tugggyuk.:) Csak úgy montttam. Egyébként a legutóbbi lemeze téllleg nem az ándergránra gyakorolt hatás, de a szövegei sztem a mai napig zseniálisak, akkora szójátékok vannak benne, h csak na. Sztem. Nekem tecccik. Megegyébként asztat' is ő mondta (mint az köztudott, mondja safranek) h neked a divat mondja meg, h ki vagy. Nna. Eccerűen csak átkötöttem két posztot.:)

olcsihgy 2008.12.21. 00:15:40

Kedves hgy....Leírom akkor a véleményemet kicsit hosszabban ha nem baj...Nos én HITGYÜLIS vagyok vagy ahogy te neveznél Birka de lehet
Juhoknak is nevezni.Nos az ÚRISTEN minden eggyes emberkének szabad akaratot adott ! Minden eggyes ember egy külön egyéniség és eggyik keresztény vagy felekekezet sem erőltetheti rá a hitét senkire .
JÉZUS minden emberért meghalt tehát teérreted is van egy nagyon jó
hirem a számodra..ISTEN szeret téged ! DE DE IGEN szeret...
és téged is....
Én már átéltem azt a te általad nevezett kábult állapotot vagy ha ugy jobban tetszik BIRKA állapotot ,és mondhatom hogy számora az igazán
meggyőző az volt mikor megérezhettem ISTEN jelenlétét..most akár
mennyire is szeretném leirni emberi szavakkal nem tudom ...ezt át kell
élni , de ahoz hogy valaki átélje nem kell adakozni ! Dellázni
Csak egyszerüen a szivedet kell megnyitnod ezt nem lehet megvásárolni ezt kegyelemből kapja minden ember .És mondhatom neked kedves hgy..és aki még olvassa ! hogy nagyon jó Birkának lenni.

DarkFuture 2008.12.23. 06:36:18

Gratulálok olcsihgy ez aztán szép dolog. Az a tény,hogy a hitgyüli egy cionista, keresztény agymosó, köztörvényes bűnöző banda az már nem érdekel senkit ugye?

pfekete101 2009.03.20. 09:10:00

Rohej az egesz HGY.
mar-mar jobb mint a Galvolgyi, de ugyanolyan mint a porno, 10 perc utan megunja az ember. :-)))))))

angel792 2010.01.24. 12:19:36

DarkFuture és a többiek!!!
Figyeljetek! Miért nem próbáljátok ki? Miért beszéltek olyanról amit nem is ismertek? Nem vagytok tisztába fogalmakkal, hogy mi az, hogy közötrvényes bűnöző, stb.!! Mert ha igen akkor nem irkálnátok ilyeneket!
De kérdeznék valamit tőled DarkFuture! Te mit mondasz? Van Isten? Vagy talán Budha? Vagy valami más? Kérlek fejtsd ki az álláspontodat! Nagyon érdekel!!!

pia-nista 2010.01.28. 11:13:06

Üdv! Díjazom azokat, akik nem ítélnek csípőből, engem is érdekelne, hogy miért nem mész el megnézni, hogy miről beszélsz. Nem mersz? Nincs mitől félned, bár megértelek, én is féltem, és én is így beszéltem. De amikor ennek ellenére meggyógyultam, családot nyertem, akkor kicsit elszégyelltem magam. Egyébként ezt vidéken éltem át, N. Sándort nem ismertem évekig, csak hírből és kazettákról, a "jól eltalált ritmikus zene"(Hagymácska) pedig egy kopott gitár volt meg egy viharvert, recsegő Vermona erősítő. Tőlem soha nem kérdezte senki, hogy mennyit fizettem (csak a hozzád hasonlók- bocsi), sem Pesten, sem máshol- 17 éve... Egy Birka a nyájból.

sydney.hu 2010.04.11. 00:24:57

ha esetleg a hitgyülivel kapcsolatosan szeretnétek valamit megtudni,csak nyugodtan tegyétek fel kérdéseiteket,készségesen válaszolok.Ha esetleg nem tudnám a választ,utánajárok.De szerintem tudni fogom.Nekem is sok időmbe telt megérteni mi miért történt,miért történik ma is. üdv. mindenkinek
süti beállítások módosítása