Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) allat (1) állat (27) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

A szatírok nem alszanak

2007.11.02. 15:26 | N.Zoli | 111 komment

Mindenhol ott vannak, olyannyira, hogy összeült a válságstáb és a következőkre jutottak, melyet leközölt az Orosházi Élet. Valóban ilyen súlyos a helyzet? Ha sok szemérem elleni bűncselekmény volt, akkor ez eső után köpönyeg.



Az már szemérem elleni erőszak, ha követnek valakit? Szerintem pont nem a sötét szakaszokon bújkál a szatír, mert arra elég kicsi a valószínűség, hogy ott magányos nő halad el. Az erőszakoló alkatát is érdemes megfigyelni, hogy személyleírást lehessen róla adni. Ha kordbársony nadrágban közlekednek a hölgyek, akkor ügyeljenek rá hogy járás közben surrogó hangot ad, ez nem jelenti azt, hogy követik. ha gyorsabban szedik a lábukat, a nadrág is gyorsabban surrog, csak a félreértések elkerülése végett és jobb lesz, ha minden nő otthon marad, bedeszkáz ajtót, ablakot és kihúzza a telefont.

Címkék: újság orosháza vadászat bullshit

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr55216139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.02. 23:28:46

Ronee: tudsz valami kész tényeket vayg te is csak hallottad? szerintem az utóbbi

N.Zoli 2007.11.02. 23:31:34

Természetesen nem vicces az erőszak. Azt viszont nem értem, hogyha valaki ilyeneket művel azt miért nem fogják el azonnal. Meztelenül mászkáló emberből azért nincs olyan sok, hogy ne bírják elkapni. Ezek meg lazán követnek bárkit hazáig, meg ilyesztgetnek. Sőt meglepődve olvasom, hogy tettlegességig is elmennek és még mindig kint vannak. Ha világítás nélkül bicikliznének egyből meg lennének fogva.

Én erről most hallottam először és úgy tűnt elsőre, hogy a vélt veszély nagyobb. mint a valós. De látom nem, ez szomorú és tehetetlenségről tanúskodik.

N.Zoli 2007.11.03. 00:00:49

Plusz az egész felhívásnak olyan a hangulata, mintha valami szatírinvázió sújtotta város lennénk, mint egy olcsó horrorban, mikor zombik lepik el a kisvárost.

j.j.b. 2007.11.03. 00:10:54

Ugyan mar! nem latjatok hogy nem tortenik semmi a varosban,valamivel fel kell basztatni az emberek idegzetet,kulonben bealszanak a hideg idojarasban;
Vagy; tul sok ures hely maradt abban a tetves ujsagban,valamivel be kell tolteni!

Oh-i 2007.11.03. 00:21:21

Nem csak meztelenül lehet megerőszakolni valakit.
Sok bűnözőt nem szoktak elkapni, vagy a csaj akit megerőszakolnak fogja meg az illetőt és vigye be a rendőrségre, hogy nesztek?
Ilyen jellegű dolgoknál nehéz a bizonyítás, mert egyik áldozat se fogja nyíltan vállalni, hogy megerőszakolták mert ez még mindig ciki nálunk.
Én se bizonyítékot se cáfolatot nem találok ebben az egészben. Bár azt nem értem miért ilyen hirdetés-szerűen rakják be és miért nem egy cikk jelent meg az esetről.
Tekintve, hogy mind a városvezetőség mind az újság nálunk elég érdekesen működnek így elképzelhető, hogy igaz a pletyka csak már megint hülyén fogalmazták meg a dolgokat, nem ez lenne az első eset az újság életében.

N.Zoli 2007.11.03. 00:43:17

OK, de fentebb olyan példák voltak, hogy meztelenül recskáztak a bokorban, meg farkat mutogattak. Ezek inkább röhejesek, mint veszélyesek és ha huzamosabb ideig csinálják, akkor el is kapják őket, mert ezt egy teljes estén keresztül sem lehet megoldani egy helyen, mint egy állomásparki bokorban. Ha erőszakolnak is az már teljesen más helyzet, az már valóban nagyon durva. Sokszor nem jelentik be a nők az ilyen eseteket a trauma miatt. Itt viszont csak történhetett feljelentés, mert nem maradt titok. Tehát ha történt konkrét erőszak és lett téve feljelentés, akkor van pontos személyleírás is és nem kifizetődő kisvárosi erőszakolónak lenni, mert minden egyes ismétléssel a saját lebukása esélye nő. Sőt egy eset után is az órái meg vannak számlálva. Kisváros vagyunk. Logikusan gondolkodva, az erőszakolónak, ha volt uilyen már ülnie kéne és nem kéna tartania tőle senkinek.

Oh-i 2007.11.03. 00:55:24

Én azt nem értem, miért hívjam a rokonaimat?
Mert ezt is tanácsolja a hírdetés.
Felhívom a kecskeméti nagynénémet, hogy figyu akció van.

Oh-i 2007.11.03. 01:01:24

Vagy a szatír hozzátartozóinak kell telefonálni?
És ha a szatír nem adja meg a családjtagjai mobilszámát?
Nem tudom értelmezni a tanácsokat :(

N.Zoli 2007.11.03. 01:11:45

Nekem ez a mondat a csúcspont: " Az esetleges áldozattá válás elkerülése érdekében kérjük a lányokat, asszonyokat..."

Na jó éjt, holnap ismét ráfigyelek, mert úgy látom nagyobb port sikerült kavarni, mint gondoltam, de aludni is kell.

Hit Me Baby One More Time · http://youtube.com/watch?v=-ohYJUu0ujc 2007.11.03. 01:42:51

Összességében elég homofób ez a hírdetés.

N.Zoli 2007.11.03. 08:02:38

Szerintem senki ne utazzon Békéscsabára, méginkább Szegedre, de főleg Pestre, mert ezek nagyob városok és az arányokat tekintve több bennük a potenciális szatír. Ha pedig valakit avval vert meg a sors, hogy ilyen helyen kell élnie, az inkább ki sem mozduljon otthonról.

Ronee 2007.11.03. 10:53:14

Nem tudom, hogy tények alatt mit értetek? Az hogy velem is megtörtént-e már? Nem, engem még nem támadott, mert nem sétálok éjszaka egyedül, de eddig 3 barátnőm is állította, hogy követte őket és elővette a farkát, és ők nem olyan lányok, akik ilyet kitalálnak csak azért, hogy figyeljenek rájuk. Ráadásul ez még kb egy hónappal az iwiwes terjengés előtt történt. Az erőszakolást én is csak úgy hallottam, de állítólag történt feljelentés a rendőrségen. Egyáltalán nem az iwiwes körüzenetek miatt terjedt el ez a szatír dolog, hanem fordítva. Egyébként a mutogatás fizikailag tényleg nem veszélyes, de tegyük fel mi van ha azt egy nagyon fiatal lánnyal (esetleg kislánnyal) műveli, és örökre nyomot hagy benne lelkileg. Egyébként általános iskolás koromban én is találkoztam egy ilyennel, pont a suli előtt állt a csávó, és úgy csinált a fal fele fordulva, mintha pisilne, és mikor nagy ívben ki akartam kerülni, röhögve elkezdte nekem a farkát rázni... Nagy élmény volt mondhatom....

Ronee 2007.11.03. 10:55:28

Lehet hogy ha majd a ti húgotokat/lányotokat támadja meg akkor majd elhiszitek a dolgot.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.03. 11:16:59

A tények alatt azt értettük, hogy ez a felhívás ami az újságban is megjelent, egyáltalán alátámasztható-e valamiféle konkrétumokkal vagy csak mindenki hallotta ezt-azt a kisboltban marikánál.

EGYELŐRE NINCS HIVATALOS, RENDŐRSÉGI SZÓVIVŐ ÁLTAL KIADOTT ILYEN FELHÍVÁS!

ha meg van akkor azt jól titkolták eddig.

ééééércccccsük?

N.Zoli 2007.11.03. 11:50:16

Alkossunk élőláncot kereplőkkel, puskákkal és kutyákkal, oszt hajtsuk ki az összeset, ha már nem bírják őket elkapni, pedig már minden második nőt megijesztettek.

Én is hallottam egy konkrátat szavahihető embertől, egy barátnőjével történt körülbelül két éve késsel támadták meg és óriási lélekjelenléttel megvédte magát, úgy, hogy megvágta a saját kezét. Lehetett volna nagyobb baja is.

Mégis úgy érzem, hogy ez a felhívás főleg pánikkeltésre jó.

timesq 2007.11.03. 16:04:30

Nekem ovis koromba mutogatta a farkát egy csávó.

N.Zoli 2007.11.05. 08:35:38

Ott vannak ezek mindenhol, iskolánál, óvodánál, templomnál fényes nappal, éjszaka meg a telefonban:" Borbélymester borotvája, malacfarkát borotválja."

vaku 2007.11.05. 13:58:51

Szerintem az újságban a cikk rendben van, attól függetlenül, hogy nincs konkrétum.Miért, talán meg kellett volna írni, hogy kivel mikor és mi történt?Akkor boldogabbak lennénk, hogy lenne egy jó kis sztorink?Én is átéltem hasonló dolgokat...Egészen kiskoromtól kezdve, akkor nem mertem senkinek elmondani, valahogy szégyeltem és féltem...Mutogatósból is van elég, azok általában veszélytelenek, de nem mindegyik.Aki átél egy ilyen traumát, annak nagy lélekjelenlétre van szüksége, hogy egyátalán továbbálljon, de biztosan mondhatom, hogy kihat az életére. Amikor én kb. egy éve feljelentést tettem, tulajdonképpen a rendőrök nem hittek nekem, sőt, még poénos is volt nekik, hogy egyszerre két szatír is körbevett.(sikerült meglépnem).Szóval ez a téma lehet, hogy másnak vicces, de akivel ez megtörtént, az lehet, hogy a felhívást, ami a cikkben van nem tartja röhejesnek.Ha ilyen esteben felhívunk egy ismerőst az valamiféle biztonságot ad, ráadásul a szatír nemtudja, hogy kit is hívunk(rendőrség).Persze a rendőrség a kézenfekvő, de higgyétek el, ilyenkor az ember keze lába remeg, és örül, hogyha épségben megússza.Elkapni sem egyszerű, mert sötétben nem látod igazán, kevés az infó, a zsaruk meg elmennek járőrözni a kényelmes kocsijukban, de onnan mi a csodát látnának????A szatírok meglapulnak valahol, és lesben állnak, igen, elhagyatott, kivilágítatlan de azért valamennyire forgalmas helyeken....ez nehéz téma. És fel kell rá hívni a figyelmet, mert sok fiatal lány mászkál egyedül mondjuk buli után haza, vagy elmegy futni a gátra este.Egyedül én is azt tanácsolom ne tegye, mert sajnos vannak ilyen perverz állatok, akik erre várnak.Az óvatosság sosem árt.Ezt csak az értheti igazán, aki átélt hasonlót.

N.Zoli 2007.11.05. 14:44:49

vaku
úgy érzem neked van valami közöd a cikkhez, vagy az újsághoz és kiállsz a mundér becsületéért.
Mégegyszer, az erőszak nem röhejes, de a felhívás felfújt. Nem áll minden bokorban szatír a sötétben, nem áll minden iskola és óvoda előtt sem, főleg nem fényes nappal. Nem történik minden harmadik nővel nemi erőszak, és nem mutogatnak minden másodiknak farkat, esetleg egész életüket figyelembe véve beleszaladhatnak ilyenb, de a felhívás napjainkra vonatkozot. Lehetett volna egy olyat is, hogy vigyázz, bármikor érhet halálos baleset! Balesete is sok embernek volt, sokan majdnem meg is haltak, mégsem lehet előre kiküszöbölni és nem fenyeget minden embert. Ronne a kollégád?

N.Zoli 2007.11.05. 15:59:21

Még annyi, hogy nem hiszem, hogy az egész országban csak itt nőtt volna meg a hasonló bűncselekmények száma és azt sem, hogy az idén durvább a helyzet, mint tavaly volt, a felhívás mégis ezt sugallja. A halálos balesethez hasonlítás meg a legjobb. Mondjuk szerintem inkább olyan gyakran erőszakolnak meg valakit, mint mondjuk ahány kutyatámadás történik emberre és ez ritka. Egy részeget, aki az iskola környékén pisil, azt símán elviszik, meg meg is bűntetik, de attól még nem szatír.

N.Zoli 2007.11.05. 16:00:47

illetve rosszul írtam, a halálos balesethez hasonlítás nem a legjobb volt részemről. A kutyás találóbb.

vaku 2007.11.05. 19:27:22

Nincs közöm a cikkhez, és Nemtudom ki az a Ronne.Csak erre tévedtem(a pornós cikkek kapcsán), és ráleltem erre a cikkre is.Mivel nekem is volt hasonló (több) esetem is, tudom, hogy a nők milyen kiszolgáltatott helyzetbe kerülnek ilyenkor.A cikk szerintem nem írja, hogy minden bokorban szatír lapul.Egyszerűen arról szól, ha valaki fenyegetve érzi magát, úgy érzi követi valami pasi a sötétben, akkor mi a teendő.Illetve tájékoztat, hogy vannak ilyen esetek mostanság a városban.Én békéscsabai vagyok, és csak jó dolognak tartom, ha tájékozatják a lakosságot, hogy vannak ilyen esetek a városban.A balesetekről is írnak amúgy, ha történik valami, ki mennyivel hajtott, ittasan stb.Erre is figyelmeztetnek minket, mert jogos.Felelősséggel tartozunk egymásért is. Asszem ez a cikk erről szól. Sokszor hozzánk ,felnőtt embereknek íródik, igenis féltsük a gyerekeinket, magunkat, a szomszédot...Ez nem jelenti azt, hogy állandóan legyünk résen és ne lépjünk ki este az utcára.Azt jelenti, hogy figyeljünk egymásra, azt, hogy mostanában esetleg több bejelentés is érkezett és valószínűleg még nem kapták el az illetőt, aki valószínűleg addig nem is hadja abba, mert beteg személyiség. Amúgy valószínű, hogy megnőtt most ezeknek az eseményeknek a száma, mivel nem véletlenül írtak róla.Azt sem állítja a cikk, hogy máshol más a helyzet.Szerintem egyszerű tájékozatás, és azért egy kutyaharapással összekapcsolni...Ezt sem állítja senki, hogy több vagy kevesebb lenne.Az, hogy valakit megerőszakolnak az lehet, hogy tényleg ritka, de az, hogy esetleg kinézik, vagy lesben állnak, követik, inzultálják olyan hidd el, sok eset van. És valóban, vannak olyan utcák, ahol sötétben is haza kell menni a munkhelyről, ezeket a helyeket szeretik, lakótelepek, ahol tudjuk, nincs valami jó közvilágítás.Ezek betegek, és akkor elégülnek ki, ha ráilyesztenek nőkre, vagy esteleg mást is tesznek velük. .Ez utóbbi valóban ritkább, mert valahogy csak sikerül elmenekülni, vagy tényleg ott a mobil elrettentésül.Sajnos azt is látom, hogy sok nő igen kirívóan viselkedik, öltözik, mindenük kinntvan. aztánmeg csodálkoznak, ha esetleg inzultálják , vagy kinézik maguknak.Nos, ez is lehet probléma.De persze ez sem ad feloldozást arról a tényről, hogy bárkit is szexuálisan zaklassanak.A lényeg, hogy vigyázzunk magunkra, és mi nők valóban sokszor kivagyunk téve ennek a félelemnek, főképpen este, egyedül.Az intő, féltő felhívás szerintem csak jóttesz, vigyázzunk magunkra.Nem pánikkeltés, mert ezek tények. Nagyon gyakran "csak " követésről van szó, de mivan akkor ha ezen túllépve felbátorodik az "emberünk".? Mehetünk feljelentést tenni, mert fogdosott, letepert stb, de ebből még nem láttam cikket.Hátmost van. Amikor én tettem feljelentést, a rendőrök azt mondták, ilyen nem szokott itt lenni...Igen, ilyen hozzáállással nem is fognak megbízni az emberek a rendőrökben sem. Már írtam, tulajdonképpen engem ellenőriztek le többször, valósat állítottam-e.Na, akkor most mivan?A barátaim akarták kézbe venni az ügyet, és én is kérdezősködtem.Hát a lakótömből sokan láttak, látnak fák mögött lauló mutogatóst, meg fura alakokat, hát engem kiszemelt.
Ennyi.Nem hiszem, hogy ebből groteszk gúgyos megjegyzéseket kéne fűzni.Semmi közöm a cikkhez, demár gondoltam, hogy írok valami tanulságosat, mert sok nő nem is gondol erre, aztánmeg.Volt egy barátnőm, ő sem hitte, hogy a környékben vannak, és úgyis elbánik velük...nem így volt.Amiről nem beszélünk, még nem biztos, hogy nem létezik.

j.j.b. 2007.11.05. 20:47:27

Vaku! Ez a fel konyvnyi iras belefert volna 1 mondatba.Amugy meg nem tudom mi az elrettento egy mobiltelefonban?
Semmi okosat nem latok az irasodban.

PILU 2007.11.05. 21:19:59

Na majd hétvégén megkerressük mi a rendbontó motorosok... (\"h valami hasznunkat is vegye a város\")és jól szájbe verjük utána keresünk 1 feka röbbijátékost egy jó nagy lópászitó bránerrel aki jól megnaálizálja h megtudja mien ez az erőszak dolog aztán meg belökjük egy anyukákból állo tömegbe ahol jól megkapja az ívet utána beszolgáltatjuk a mi nagyrabecsül tiszteletre méltő renőreinkhez!....

amúgy én minden hétvégén hajnalig motorozok és gyanus alakokat a részeg biciklis papákon kivül nem szoktam látni...

CSÍÍÍZ 2007.11.05. 21:29:33

ja, én is motoros(robogoós) vok csak h jellemezzem magamat mások előtt, na de ellesz kapva a farokmutagatón saját korabeliek között nem sikeres faxkalap, vagy csak poénból csainálja?...mind1 a lényeg h ki kell írtani az ien embereket, mert eléggé bomlasztják a társadalmat főlleg 10-11-12 éves kislányok lelkét teszik tönkre egy teljes életre....na ennyit erről tényleg megkéne büntetni az iet...

vaku 2007.11.05. 21:43:09

j.j.b.:A telefon önmagában nem elrettentő, deha valaki ilyen szituban van, akkor az egyrészt bizonságérzetet ad, másrészt ha felhív valakit esetleg nem lesz olyan "nagylegény" az illető, és keres másik áldozatot. Amúgy nem okosat akartam írni, egyszerűen tapasztalat, és kicsit elszomorító hogy néhányan poénra veszik a dolgot, mert asszem ez komoly téma. Valóban még egy ilyesztés is nyomot hagy egy kiskamasz életében, és nemárt tanácsokkal ellátni őket, ha ilyen helyzetbe kerülnek. Sajna sok a 13 éves korosztály, akik buliba járnak, és éjjel mennek haza, akár egyedül is.Nem egy esetet tudok, hogy ebből galiba lett.Persze az írásomban főképpen a felelősségről beszélek, de sajna van, aki ezt nemérti...
A motorosokat üdv, jó munkát:)

N.Zoli 2007.11.05. 22:12:54

vaku
Elfogadom az érvelésed, van igazad sokmindenben. A saját érveimről meg nem akarom magam ismételni, vissza lehet olvasni.

N.Zoli 2007.11.07. 18:03:08

Hölgyeim és uraim, a következő cikkből mindenki megtudhatja, mi a különbség a vélt és a valós helyzet között, továbbá én is okosabb lettem, mert megtudtam, hogy mi a különbség mutogatós és szatír között.
w3.beol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=101884&fr=sh

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.07. 19:25:03

akkor gratulálok az OÉ nevű hulladéknak, hogy ilyen baromságot felhívásként leközöltek. csökkenni a szememben már mondjuk nem tudnak.

N.Zoli 2007.11.07. 22:14:07

Ha ezentúl valakit megijesztenek, vagy megtámadnak, az először a rendőrségre menjen és utána ijesztgesse a barátnőit(hátha addig elkapják) és kerüljék a pánikkeltést, főleg ha nincs alapja. Csak okosan és szakszerűen.

vaku 2007.11.07. 22:42:56

Erre csak azt tudom mondani, hogy mint a családi erőszak ellen fellépő rendőri inztézkedés:csak akkor jelent bűncselekményt, ha vér folyik.Atyavilág, nem hiszem el, hogy ezt nem lehet komolyan venni.Az nem bűncselekmény, ha egy faszi a sötét utcában a kocsi mögé bújva rátámad a nőre, és letolt gatyával mondja, hogy gyere, és csináld ezt meg azt, és éppen el is kapná, ha nem lett volna gyors segítség?Vagy egy másik eset, amikor a bokoban meglapuló csökevényesagyú elkap egy kiscsajt, fogdossa, liheg a nyakába, de éppen arra mennek így le tud lépni a csajszi. Igen, ne pánikoljunk, ez így is van.De nekem ne mondja senki, hogy nem történt ilyen az utóbbi évtizedekben.Igen, talán vér nem folyt el, de miért van az, hogy a figyelem csak akkor ébred, ha valakinek kitörik a nyaka, vagy elvágja valaki a torkát?Hány ilyen családon belüli erőszak van, és addig, amíg ez meg nem röténik, nem bűncselekmény....Attól még nemárt, ha odafigyelünk egymásra, felhívjuk a másik figyelmét, hiszen felelősséggel tartozunk egymásnak.
Velem megtörtént majdnem az erőszak, és a rendőrök nem hitték el, mert ilyen még nem volt Békéscsabán.Ez két éve volt. Aztán még engem ellenőriztek, hogy igazat mondok-e, vagy csak alibinek találtam...ah, totál lesujtó a hozzáállás.

N.Zoli 2007.11.07. 22:58:59

Ez viszont sajnálatos. Gondolom senki nem megy a rendőrségre hobbiból, ha nem történik vele semmi. Ezért gondolom, hogy Zsanettet is megerőszakolták, különben hiányozna neki a hercehurca? De azért nem irigylésre méltó szituáció az sem, hogyha megerőszakolnak valakit a rendőrök, akkor mehet a rendőrségre feljelenti, szép szitu.

A poszt elsősorban arra akarta felhívni a figyelmet, hogy mennyire fel tudnak fújni egy minimális veszéllyel fenyegető dolgot, momentán. de vaku örülök, hogy írtál, mert így azért nagyjából át tudom érezni az aggodalmat is.

vaku 2007.11.07. 23:14:26

Köszi, hogy megérted, ez nekem fontos.Azt is értem, hogy akivel nem történt ilyen, el sem tudja képzelni.A rendőri baavatkozás megint más téma, sajnos. Nekem három rendőrnek kellett újra elmondanom a történetet...

Én... 2007.11.08. 16:32:33

Tamara vajon fél a szatírtól? :-)) Pedig pesten is van egy pár! Csak nekik megenged mindent..

Ronee 2007.11.08. 20:14:39

Na, már megint itt vagyok....
1.: A cikk egyáltalán nem szól arról, hogy minden bokorban szatír lenne.
2.: Én biciklis mutogatós bácsiról még nem is hallottam, azoka a barátnőim, akik szatírról számoltak be, azok gyalogos illetőről beszéltek, ami ha jól számolom már legalább 2 személy.
3.: Igaz, hogy a mutogatás nem erőszak, de mi van ha csak azért nem ment tovább, mert éppen arra jött egy autós, vagy elszaladt a lány?
4.: Az, hogy a barátnők szólnak egymásnak, hogy "Figyu, vigyázz este az utcán, mert tegnap engem követett egy pasi, és elővette a ..." az nem riogatás, vagy pánikkeltés, hanem figyelmeztetés.
5.: Valószínűleg azért nincs több feljelentés, mert tudják a lányok/nők is, hogy a rendőrök hogy állnak a dolgokhoz. Főleg a férfiak nem tudják felfogni, hogy milyen érzés egy lánynak, amikor a sötét utcán egy férfi követi és mutogatja magát ,még akkor is ha enm követ el erőszakot az illető.
6.: Vajon miért van az, hogy azok az emberek, akik a hozzászólásokban azt állítják, hogy nincs szatír, meg röhejesnek tartják az egészet, azok mind férfiak?

N.Zoli 2007.11.08. 20:46:35

Valszínűleg azért, mert nagyobb a valószínűsége annak, hogy egy este gond nélkül hazamész, mint az, hogy legalább megijesztenek. onnantól viszont az egész nem vicces. Tehát, ha mondjuk az esetek 85%-ban hazamész gond nélkül és mondjuk 15%-ban ijesztgetnek, neaggyisten erőszakoskodnak(az rossz és senki nem veszi komolytalannak) addig ne ijesztgessenek senkit, hogy csak mobillal a kezében menjen bárhová. Sőt, ha valakit megtámadnak az ösztönösen mobilozna és azt csinálná, ami le van írva, plusz még ordítana is. Tehát nem kell senki szájábarágni azt sem nmit csináljon, mert még ügyesebb lenne helyből, mint a leadott instrukciók. más kérdés az, hogy pánikban az ember nem tud úgy teljesíteni/gondolkodni, m,int az instrtukciók, de előfordul az is, hogy szoror szituban az ember egy plkusz erővel mindent m4egold magában. A hírdetésben leírtak, ott vannak mindenkiben alapból és még néha valakinek színesebb is a fantáziája, a probléma megoldást tekintve. vakuval egyetértek, megértem, de ne ijesztgessünk már senkit, ha békében hazamehet.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.08. 20:48:44

Ronee félreérted. veszély mindig van. ezt én is tapasztalom elég gyakran. arról van szó, hogy a felesleges vaklámra nem tesz jót senkinek. ha történik valami és aztán meg nem jelented a rendőrségen akkor valóban nem tesznek semmit. mondjuk akkor se ha bejelented ez is tapasztalat. papíron természetesen vizsgálatot indítanak ez tény mert az a dolguk. de ha nem jelented be akkor még nyoma sem marad és joggal állítják, hogy nem történt semmi 20 éve itt. én megrtelek mint azt leírtam de te is megértheted azt az oldalt aki azt állítja, hogy vaklármának semmi értelme.

Pilu 2007.11.08. 21:48:48

ha van \"szatír\"mi elkapjuk max 1este nem a főutcásokat idegelem a motorral:D

j.j.b. 2007.11.08. 22:37:58

most mar csak egy olyan cikk hianyzik ,hogy bokorban lapulo es elougro,bodri cuncit mutogato csajok ilyesztgetik a ferfiakat Oroshazan!!!hihihi

N.Zoli 2007.11.08. 22:51:25

Képzeld el, mész haza védtelenül és előugrik egy meztelen nő. térdtől-köldökig érő szőrmével, NDK súlylökő testtel, focista hajjal, a gyúrástól szétvicsorgott Schwarzenegger fejjel, két macsetével a kezében, melyeket malomkörzésben lenget, egyéni ütemben. Akkor téged ki véd meg?

j.j.b. 2007.11.08. 23:13:06

Hat mit gondolsz ki? az elrettento mobiltelefon!
mit az mar kiderult elobb.

N.Zoli 2007.11.09. 07:27:24

A mobiltelefon mindenképpen jó akkor, ha követnek valakit. Biztos nem várnám meg, még a kapuig kísér a szőlőkörúton, inkább hamarabb hívnék valakit, mert lenne rám időm bőven, oszt addig sétáltatnám még nem jön valaki, akivel be lehetne gyűjteni. egyéb esetekre inkább a sokkolót ajánlanám.

j.j.b. 2007.11.09. 15:40:20

Nemo! figyelmeztetlek,ha setaltatnad a poraz,szajkosar meg a kakizacsko kotelezo!

N.Zoli 2007.11.09. 15:44:31

A heti Orosházi Élet címoldalon tisztázza a felhívást.

Ma sokkal nagyobb veszélyt látok abban, hogy bárkit anyagilag megkárosítanak, vagy megvezetnek. Ez a probléma már inkább ott lapul minden bokorban. Átverhetnek szélhámosok, parafenomének, mágusok, jósok, természetgyógyászok. lehúzhatnak még a saját ismerőseink is, sokan a kölcsönkért pénzeket sem képesek megadni. manapság ez olyan népsport lett, hogy azt nézik hülyének, aki jóhiszemű volt és véletlenül sem az adóst tuskó parasztnak. Aztán vannak még egyéb szélhámosok, házasságszédelgők, lakásmaffia, vagy csak símán kirabolhatnak. eseteleg bármilyen egymás között kötött adásvételnél sem lehetünk erlég óvatosak, mindenki eladná a legnagyobb ótvar szart is, a lehető legdrágábban....

Évi 2007.11.09. 16:05:44

Én speciel a Szőlő körúton lakok és az a legrosszabb az egészban hogy nem érzem magam biztonságban éjjel egyedül az utcán,és nem csak a szőlő körútról beszélek.Amikor motoros felvonulás van kint tud lenni az összes rendőr az utakon,de mikor szatírveszély van hol vannak a rendőrök???mikor mondjuk egy péntek este a malomból mennek haza az emberek,nem lehetne több rendőrt járőrözni küldeni?esetleg gyalogos rendőrök a sötétebb utcákban?Ha kitaláció ha nem akkor is rossz dolog hogy nem érezhetik magukat biztonságban az emberek.itt emberi életekről van szó akiket csak egyszer kapjon ela szatír,kihat az egész további életükre...ez nem játék és komolyan kéne venni!páran már elkezdték komolyan venni és az a legviccesebb hogy tizen éves fiatalokról van szó akik figyelni fogak és "járőrözni" és nem a rendőrökről...ez nagyon szomorú és elgondolkoztató....

N.Zoli 2007.11.09. 16:30:10

Én nem vitázom tovább erről. Ez olyan, mint a gyilkosság, borzasztó, ha megtörténik. Egyrészt felhívásokkal nem lehet kivédeni, csak pánikot kelteni(látom sikerült is), másrészt ritkán fordul elő. Most legyen kijárási tilalom, mert bármikor meggyilkolhatnak, megerőszakolhatnak, vagy halálos kimenetelű baleset érhet, akkor meg mindenki ezen háborogna. Aki meg fosik az maradjon otthon és ne járkáljon a malomba, nem sokat veszt.

N.Zoli 2007.11.09. 16:38:28

Ja és kirakták a "Szatírveszély" táblát a szőlkörúton, vagy honnan szeded, hogy szatírveszély van? Mert ezt mondják, vagy olvasod, vagy mert fél évebn kétszer valaki orosháza egyik leghoszabb útszakaszán keróról farkat villantott? Szelektálj a hírek között és ne higgy el mindent. ha arra laksz, akkor inkább a saját érzékszerveidnek higgy, mint mendemondáknak.

Angéla 2007.11.09. 18:31:39

Kedves N.Zoli!
Szépen szólva te egy primitív barom vagy.Ezen nem lehet mit szépíteni.Mivel téged sem a veszély nem fenyeget és gonolom semmilyen hozzátartozódat nem félted csak gratulálni tudok a szavaidhoz.Úgy vélem te tipikusan az az ember vagy aki elmegy egy rosszul lett ember melett ,mondván hogy köcsög drogos....csak ez nem így működik tudod...Szatír régen is volt és most is van.Valószínű az sem kitalál,hogy hol mászkál.A szőlő körúton meg elég sok sötét szakasz van például a híd alja ahol megerőszakolták az egyik távoli ismerősömet,de ebbe a témába nem mennél bele személyes okok miatt.Szóval ha annyira oltod a népet akkor csak büszke lehetsz magadra,hogy ennyire alacsony IQ szintel áldott meg az ég.Ilyenkor nem ez a helyes,hanem össze kéne fogni....de mivel neked farkad van nagyon kemény fasza gyerek vagy biztosan...jobban is teszed ha nem írsz ide mert egy értelmes beírásod sem volt eddig.
üdv: Angéla

Évi 2007.11.09. 18:34:44

Jobb félni mint megilyedni és elég sok ismerősömtől hallottam dolgokat és velem is esett meg már 1-2 story szóval van okom feltételezni hogy nem vagyok biztonságban...és tudod van aza mondás hogy jobb félni mint megilyedni....mondjuk ez téged úgysem érint,de szerintem jól teszed ha elolvasod ez előttem szóló szavait....

N.Zoli 2007.11.09. 19:52:52

Kedves Angéla, ez igazán hítelgő volt, fürdőzöm szavaidban.

A távoli ismerősödet pedig sajnálom, komolyan Tudom, hogy ilyenkor nehéz, de feljelentést kellett volna tennie, hogy ez mégegyszer ne fordulhasson elő, a kiadott rendőrségi tájékoztató szerint nem volt 20 éve nemi erőszak Békés Megyében, épp ezért a rendőrökben is tudatosítani kéne, hogy volt, ezt csak feljelentésessel lehet elérni.

Az IQ-m nem tudom mekkora, még nem mértem, szoktam segíteni az embereken, nem megyek el a rosszul lett ember mellett, valamint túl vagyok 20 véradáson is. Vettem már meg a Flasztert is hajléktalanoktól és adtam már pénzt rászorulóknak. És nem érzem magam, hú de tökös vasbetonkeverőnek sem.

j.j.b. 2007.11.09. 21:20:00

ahogy kivettem a ket utolso holgyszemely hozzaszolasabol,szerintem ok igazan arra varnak hogy valaki jol megeroszakolja oket es meg egy borosuveget is bedugjanak a szajukba,mivel a tavoli ismeros biztos elvezte a kalandot, ezert vakaciozik Oh-n,csak eppen nem talalta Columbo mobilszamat.
amugy kis ringyok! ti vagytok az elsok es utolsok akik kritizaltak
szerzot !

hagymácska 2007.11.09. 22:18:36

jól van srácok vegyetek vissza.sztem.

hagymácska 2007.11.09. 22:22:42

ja. végül is ez egy blog mindenki azt ír amit akar. deakkor is túlspiláztátok ezt a kérdést.csak nehogy én is le legyek ringyózva. mer' mi van ha pasi vok, bár nemo tudja h.nem.hehe.

N.Zoli 2007.11.10. 12:35:21

j.j.b.
Finomabban, mert muszáj lesz moderálnom!

Hópihe 2007.11.10. 21:46:33

Szerintem kezd mindenki túlzásokba esni. Mindenki máshogy látja a dolgot. Engem követtek és alám is nyúltak, és el kell mondjam nem volt kellemes, ráadásul ez a belvárosban történt, nem is olyan régen. Nekem szerencsém volt, hogy nem bántott és ennyivel beérte, de nagyon megijedtem így is. Az eset óta nem is nagyon merek sötétedés után egyedül mászkálni, nehogy történjek még vmilyen incidens. Meg hallottam egy lányról, akit leütöttek és megerőszakoltak, és ez is mostanában történt. Egyébként a feljelentéssel nem biztos,hogy el lehet érni vmit, ahhoz nagyon jó személyleírás kell, és még akkor sem biztos, hogy elkapják. Szerintem mindenkinek jobb, ha óvatosabb, mint eddig, és nem nagyon mászkál egyedül. Jobb megelőzni a bajt.

pist-ván 2007.11.10. 22:57:09

A megerőszakolt távoli ismerős biztosan nem létezik. Nem jelentette a rendőrségen mi??? Mert úgysem foglalkoznak vele :-)
Ez tényleg nem játék ám. Mármint a pánikkeltés az újság részéről. Ebben a városban hirtelen minden nő áldozattá vált.
Ma délután az Ond utca mögötti járdán mentem el és az óvoda mellett játszó gyerekek felől ezt csíptem el (kisiskolások voltak) :
- Orosházán vannak ám szatírok. Anyukám barátnőjét követte.

a másik válasza: - Nekem meg az osztálytársamat.

A második gyerek nyert mert ő közelebbi ismerőst tudott megnevezni. Ezt egyértelművé is tette a hangosabb kijelentésével. No komment.
j.j.b.-vel kicsit egyetértek de nem szabad ilyen durván fogalmazni. Akármit is mond most erre egy férfi , a nők reakciója az lesz , hogy könnyen beszéltek pasik nem ti vagytok veszélyben.
Lényeg lényege a lényeg hogy senki nem tud előállni semmivel csak ismerősök felemlegetésével.

Mindig is voltak ilyen emberek és eztán is lesznek. Eddig is vigyázni kell a sötétben egyedül és ezután is ez lesz. SEMMI NEM VÁLTOZOTT MEG!
Azt hozzáteszem hogy első kézből tudom hogy nem növelték meg a járőrök számát és a járőrözés sűrűségét sem.

pist-ván 2007.11.10. 23:02:17

Hópihe az nem szatír! Discoba a libák nagy része azért megy hogy alányúljanak. Aki alá még nem nyúltak vagy nem próbálkoztak alányúlni az biztosan olyan is :))
Ezt sem lehet kivédeni sajnos és bunkó dolog az biztos szóval félre a viccel :(((

Megint csak megismétlem hogy Akit megerőszakolnak és nem tesz feljelentést az baszhatja. Egyébként meg észrevettétek hogy 20 év alatt nem történt bejelentés és most meg úgy néz ki két hét alatt mindenkinek lett egy ismerőse akit megerőszakoltak?

N.Zoli 2007.11.10. 23:13:37

A szatírral riogatás az egyik legnépszerűbb visszatérő legenda, főleg a nők körében. szinte minden évben ijesztgetik egymást, hogy itt meg itt szatír volt. már általános iskolás koromban is rengeteg történetet hallottam, általában gyopáros a legnépszerűbb hely, mert ott sötét van, meg erdő. A valóságban viszont tényleg nem tudni hány nő esett áldozatul, szerintem a rendőrségi és a nőket ijesztgető verzió között van az igazság, közelebb a rendőrökhöz.. Azt minden nő tudnivéli, hogy szatír van, de senkivel nem történt semmi, csak hallotta, meg ismerős, meg minden. Az olyan munkahelyeknél, mint a Merian, ahol főleg nők dolgoznak, még gyakrabban fosatták egymást, úgy hogy, akik korán reggelre jártak még biciklivel sem mertek nagyon munkába menni. Én ezt a témát régebb óta kétkedve fogadom, mint megjelent a felhívás.

Az utóbbi napokban kérdezgettem nő ismerőseimet, fiatalabbakat idősebbeket egyaránt. a férfiak soha nem is hallanak ilyesmikről, vagy elengedik a fülük mellett. volt olyan, aki azt állította, hogy még életében a legkisebb inzultus sem érte soha, de nem is hallott ilyenről, volt akit megijesztettek, méghozzá a barátnői, volt, akinek a barátnőjét konkrétan megtámadták. Egy tavaly nyugdíjazott nő pedig azt mesélte, hogy számtalanszor hallott ilyenekről és tudja, hogy vannak mutogatósok, de nem fél tőlük, sőt egy alkalommal követte az egyiket kíváncsiságból, hogy milyen útvonalat jár be. Na ez a nem semmi, mikor követik a mutogatósnak vélt embert:)

j.j.b. 2007.11.11. 04:45:46

Modera ide vagy oda,en befejeztem a komentelest ide, mert ez mar egy kimerithetetlen felpuffasztott vicc.Ugyan mar Mindenki!
Meddig akartok meg errol vitatkozni?Nem latjatok hogy vegtelen faszsag az egesz?

GrammaticMan 2007.11.11. 12:12:45

Angéla&Évi, vagy akárkik is vagytok! Édes pofák, először a helyesírásotokat kellene nagyon rendbe tenni, aztán előállni bármilyen kritikai észrevétellel olyannal szemben, aki legalább foglalkozik a mi kis tyúkszaros településünk problémáival, amiből csak EGY ez a faszkalap szatír. Ha meg tényleg ilyen tökös csajok vagytok, ahogy itt írásban nyomjátok, akkor valószínűleg ti fogjátok elkapni azt a csúnya bácsit (vagyis nincs mitől félnetek)! Szóval nyugodtan vegyetek vissza egy kicsit... Na pá!

Scorpion Spyke 2007.11.11. 15:14:29

Inkább a cigóktól féljetek, akik 5-en belédkötnek, és el is veszik, azt a veszélyes mobiltelefont. Bezony ám!

Kata 2007.11.11. 17:42:13

N.Zoli!kicsit elgondolkozhatnál és belegondolhatnád magadat a lányok/nők helyzetébe...te könnyen mondod h. jajj mit vagyunk besz*rva...de ha vkit követ,mutogatja magát már az is kihat az egész életére..és ne te döntsd már el h. ki mikor megy malomba meg mikor nem és h. mit veszt vele...mert nem ezen van itt a hangsuly..hanem azon h. a szatir van !csak 1-2 ien ember mint te aki nem veszi komolyan és nem válogatja meg a szavait nagyon keménynek érzik magukat ahellyet h. ahogy Angéla is mondta összefognának!!!!te nyilván nem vagy vezsélybe mivel ELVILEG neked farkad van igy téged ez nem is fenyeget..nem ártana több rendőr főleg 7végén esténként..

GrammaticMan 2007.11.11. 18:01:51

Kata! Csapódj gyorsan az Angéla-Évi duetthez a fentiek értelmében! Ne egy blogos csapattól kérd számon az összefogást bűnüldözés céljából, az a \\\"profik\\\" feladata lenne, hogy elkapják azt a beteg fazont, de mint tudjuk, a zsaruk még mindig ritka gyík banda. Aki pedig ennek ellenére vállalja, hogy veszélyesnek tűnő helyeken közlekedik veszélyesnek minősülő időben és körülmények között, az legyen olyan agyas, hogy valami egyszerű módszerrel gondoskodjon a saját biztonságáról.Járjatok csoportosan, hordjatok gázsprayt, stb. (és gyakoroljátok a helyesírást!)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.11. 18:16:16

"ien"
na úgylátom sokan csak beírkálnak de nem olvassák el az előzményeket. tisztázva lett minden de még mindig ír be egy két ember és égeti be saját magát, hogy "mi nők veszélyben vagyunk és ti pasik nem értitek meg mert faszkalapok vagytok"

- piroska miért sírsz?
- mert a héten a farkas minden nap megerőszakolt... és ma is arra megyek.

N.Zoli 2007.11.11. 18:27:54

Évi, Angéla és Kata
Le sem tagadhatjátok, hogy nem egy alomból valók vagytok. Ezt a legkönnyeb, a vélt veszély mögé bújva (amit ugye megcáfolni bunkóság) lebunkózni mindenkit, csak mert férfi és nem érzi át. Ennyire csak nők lehetnek ostobák. benyelnek egy ilyen szart, ijesztgetnek vele másokat. mégis a malomba akarnak menni. Magatokat teszitek viccessé.

j.j.b. 2007.11.11. 19:54:36

ez utan a sok komment utan ugy erzem a szatirok nagyon felkapottak lettek,szerintem ez lesz a legujabb 21 szd-i szakma.
basszak ma vagy ne basszak ma?ezentul biztosan szamolni lehet tobb szatirbizonyitvany kiallitasara.

Kitti 2007.11.11. 22:53:23

nem tudom ez most télleg ijeszgetés, vagy valóós...de én akkor is félek egyedül az utcán :S és attól elfogok menni a Malomba, ha még ezzel \"viccesé teszem magam\" de akkor hazakísértetem magam-.csak az a gáz.egyszer a lépcsőházunkba volt a szatír.még nyáron. hát jóhogy félek. mer nekem már van vmi \"alapom\" h létezik Oh-n szatír, és nem szeretnéém ha engem is elkapna. olvastam sokszor a Táncsicson is támad.naponta vagy 20szor járok el ott..sötétbe is. és biztatásnak kaptuk h a mi korosztályunk igazán \"bejön\" a bácsinak(?)...(14-20kb) na hát ezek után ha egyedül mek vhol 2másodpercenként magam után nézek, és sietek...

pist-ván 2007.11.12. 00:31:06

LOL
A SZATÍR SZÓ jelentésével tisztában vagy? :D

pist-ván 2007.11.12. 00:32:50

Ez jó volt ez tetszettt! Kitti leírta hogy nem tudja hogy ez ijesztgetés-e vagy valós!! Aztán meg leírta hogy a nyáron a lépcsőházukba volt :DDDDDDDDDDDDDDDDD
BESAZROK EMBEREK BESZAROK!! :DDDDDDDDDD

j.j.b. 2007.11.12. 00:34:48

Kittike!Miert nem kozlekedsz rakmaszasban? Akkor nem kellene 2 masodpercenkent hatranezned.

DarkFuture 2007.11.12. 06:37:08

Állítólag a hivatalos rendőrségi közlemény szerint egy biciklis magamutogató lóbálja a bránert kerózás közben és odaszólogat lányoknak.Eddig két eset történt az is a szőlőkörúton és mind2 esetben elmenekültek a sértettek.Ennyit a csoportosan elkövetett nemi erőszakról szatírokról stb stb.

DarkFuture 2007.11.12. 06:44:15

Régebben hallottam olyanokat hogy 10-20 fős bandák erőszakolnak nőket lányokat este parkokban sötét helyeken.
Hát igen ez olyan, tudjátok 20an elindulnak és több nőt megerőszakolnak aztán mindenki hazamegy és másnap kezdődik előlről.Néha télleg elröhögöm magam.

N.Zoli 2007.11.12. 08:57:56

Nálunk még király a helyzet, bezzeg Tarhoson, ott "Kandisznó ijesztgeti a gyerekeket" szombati megyei:


Állati gondok: megállítanák a disznókonda ,,ámokfutását,,


Kisebb disznókonda ,,garázdálkodik,, hosszabb ideje Tarhoson. A vietnámi sertések szabadon járnak-kelnek a közterületeken, udvarokra mennek be, eleszik a tápot mások állatai elől, ólakat tesznek tönkre.


Állati gondok: megállítanák a disznókonda ,,ámokfutását,,


Kisebb disznókonda ,,garázdálkodik,, hosszabb ideje Tarhoson. A vietnámi sertések szabadon járnak-kelnek a közterületeken, udvarokra mennek be, eleszik a tápot mások állatai elől, ólakat tesznek tönkre.

- Féltjük a gyermekeinket. Különösen a kan nagyon kiszámíthatatlan, akár egy embernek is neki menne - tárta szét a karját kétségbeesetten a faluban egy édesanya. Bár a helyiek többször panaszkodtak a polgármesteri hivatalban, úgy tudjuk, a figyelmeztetés és a bírság sem használt. Dr. Balaton Henrietta, a település jegyzője bővebben nem kívánt nyilatkozni az ügyben, hiszen - mint mondta - az eljárás jelenleg is folyamatban van. Szerettük volna megszólaltatni az állatok gazdáját is, ám őt többszöri megkeresésünkkor sem találtuk otthon. A tarhosiak egy része eközben úgy döntött, hogy maga veszi kezébe az ügyet, s kiherélteti a kandisznót. Hasonló gondok a megye más településein is előfordultak már. Egy csanádapácai édesanya például a hátsó szomszédjára orrolt meg, mert a gyerekszobában nem tud szellőztetni. Elképesztő bűz árad a hátsó udvarból. Állítása szerint nem ritka, hogy pockok fojtják le a madarakat, s a kertjükben már találtak állati hullákat is. A család sérelme, hogy a jegyző felszólítása ellenére sem változik semmi. Azt, hogy az állattartás szabályait nem könnyű betartatni, jól példázza a gyomaendrődi csordajárás esete. Hiába szigorították meg ugyanis a rendeletet, a gyomai városrészen változatlanul bosszúságot okoz a Fattyasi legelőre reggelenként kihajtott csorda. A tehenek nem kímélik sem az árkokat, sem a virágokat, nem is beszélve az útközben elpottyantott tehénlepényekről. Szarvason is hosszú éveken át sok gondot okozott a lótartás, amely leginkább a roma lakosság körében terjedt el. A szag, az utcai forgalom akadályozása, a belvárosi lófuttatások miatt rengeteg lakossági panasz érkezett a polgármesteri hivatalba. Ennek az állapotnak sikeresen vetett véget az az önkormányzati rendelet, amely 2004. június 1-jétől betiltotta a lótartást a város belterületén. Úgy tudjuk, a faluban élők egy része úgy döntött, maga veszi kezébe az ügyet

N.Zoli 2007.11.12. 09:14:46

A nyomtatott verzióban volt címoldali fölvezetés, ez is jó:

(...)sérelmezik, hogy az állatok folyamatosan felbukkannak közterületen, a házak udvarain és az iskola előtt, miközben a "falkavezér" vietnami csüngőhasú kandisznó akár a gyerekekre is veszélyes lehet. (...) különösen a kan nagyon kiszámíthatatlan. Ólakat tesz tönkre, felbúgatja a hízókocákat(...) a diákok egy része kerülőutakon jár iskolába.

Lehet ezen nem illik röhögni, de ha egy disznóbanda tart rettegésben egy városrészt az vicces. És ez nagyobb veszély, mint az orosházi szatír/ok.

DarkFuture 2007.11.12. 16:05:40

Jót röhögtem felbúgatja a hízókocákat félnek a gyerekek.Állat

N.Zoli 2007.11.12. 16:08:39

Ráadásul a vietnami csüngőhasú, az félelmetesen kistestű disznó, és eleszi a tápot is a többiektől.

hagymácska 2007.11.12. 19:38:51

ezen én is akkorát borultam, mikor olvastam:DDDDDDDDDD!! azé' a beol is tudja hozni a színvonalat:))

Illustrator 2007.11.12. 20:48:24

j.j.b.: Rakmaszasbaaaan....?!?!?!? HHhhehhehehhhehheeee!!!!!! :D:D:D
Szinte latom, ahogy vasarnap hajnalban a gyengebb idegzetu oroshazi csajok mar a Malom elott felveszik a rakmaszo poziciot, azt' ugy tartanak hazafele, kalakaban... (A profibbja mar lehet futni is tud ebben a figuraban, ha tenyleg eles helyzetbe kerulne! :D)
En is talalkoztam mar szatir bacsival, tobbszor is, meg zsenge gimnazista koromban, a Katlanbol hazafele tartva. Tapasztalatom szerint, a visitva valo kirohogtetes es ujjal mutogatas egesz hatekonyal le tudja lombozni a tesztoszterontol tultengo ballonkabatosok virgonc kedvet! Meg ma is elottem van, ahogy a ficko durcasan sarkonfordulva tavozik, emelt fovel probalvan megorizni maradek meltosagat, hehhheheheheheeee!!!!!! :D:D:D

Illustrator 2007.11.12. 20:56:29

...kicsit meg buntudatom is volt: Hat most oszinten: Leesett volna az aranygyuru az ujjamrol, ha elismeroen bolintok, hogy "Ez igeeen, haver! Erre aztan barki buszke lehetne! (Anyad nem biztos, hehehe! :D) Nnnna, gratulalok, aztan tovabbi sok sikert ebben a szakmaban! Viszonlatas!" :D

N.Zoli 2007.11.12. 20:59:32

bucimaci
A cikkben egy vietnami csüngőhasúról volt sz, az egy kis törpe. Móricgáton pedig 250kg-os, agyaras állat végzett emberrel és ott is az volt a probléma, mint korábban gádoroson, hogy mire kiért a mentő, az áldozat elvérzett. Ez sajnálatos.

Lehet a másik cikk is komoly, de ahogy meg van írva, úgy egyszerűen csak röhögni tudok az egészen. A disznóbanda saqnyargatja a lakosságot és a kandisznó a bandavezér a legkeményebb. ott vannak minden ólban, meg az iskola körül is. Eleszi a tápot és búgatja a hízókocát, egyértelmű, gengszter. Előbb-utóbb levágják és vége lesz az ámokfutásnak.

N.Zoli 2007.11.12. 23:48:03

Szóval, a téma komoly, de én nem bírtam ki röhögés nélkül. Lehet bennem a hiba.

N.Zoli 2007.11.13. 08:21:47

Ez a kis csüngőhasú a kandisznók Joe Pesci-je.

Scorpion Spyke 2007.11.13. 11:31:34

Pont most hallottam, hogy egy csaj ismerősömet elkapta egy csávó a Hegedűs istván utca környékén az új házak között, és megakarta erőszakolni, de elmenekült. Durva. Majd kikérdezem a csajt, ha találkozok vele.

Évi 2007.11.13. 11:44:00

Én erre már csak anynit írok hogy hajrá ....egy olyan dologra pörögtek rá az emberek ami lehet hogy nem igaz de lehet mégis...nem is ez a lényeg hanem az hogy komolyan kéne venni,mert ez nem játék ha van szatír ha nincs....és ha valaki ezt csak kitalálta az a saját szegénységi bizonyítványa és csak gratulálni lehet neki....akik meg oltanak jobbra balra azoknak ajánlom elgondolkozni azon hogy milyen is lehet mikor megerőszakolkak valakit....mert aki ezen a dolgon röhög az szánalmas....,de sajnos pár ember így fogja fel a dolgokat,és egy érdekes tény,hogy mind pasi....na ennyi szerintem épp elég!

N.Zoli 2007.11.13. 12:25:48

Azt kéne megnézni, hogy ki olt kit. Szerintem én pont nem oltok senkit.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.11.13. 13:23:07

Évi jó dolgokat írt le de szerintem itt nem a nők lettek kiröhögve, hogy ez az ő problémájuk hanem az a pár nő aki tényekkel alá nem támasztott, légbőlkapott sztorikkal riogatja a többi nőt.
nekem is tetszett a kittis beírás, hogy leírta nem tudja mi ebből az egészből az igaz de aztán meg odaírta, hogy a lépcsőházukban fészkelt ;o)
király.
tehát lányok, itt csak az esik rosszul nektek, hogy a férfinép (joggal) kineveti azokat a nőket akik csak riogatják a többit nőtársukat, miközben nem tudják a sztoriról, hogy valós-e vagy sem.

Emil 2007.11.13. 14:01:25

Azt hallottam, hogy pénteken elfogták az emberkét! Bár addig nem igazán hiszem el, amíg biztos forrás meg nem erősíti!! Lehet, hogy tényleg nem is volt se szatír, se mutogatós bácsi :) !!!!!!

N.Zoli 2007.11.13. 16:52:18

Itt kommenteltek, hogy hétvégén erősazakolt a Hegedűs józsef utcában, máshonnan azt hallottam, hogy egy malomból hazafelétartó csajt leütöttek és megerőszakoltak, most meg el is fogták. Mozgalmas pénteke lehetett a szatírnak kétkeréken. Mégsincs rendőrségi hírekben. Ha valami beszédtéma lesz, abból egy csomó történet, csomóféleképpen forog közszájon.

hagymácska 2007.11.13. 20:06:33

Öcsém Némo ezen a poszton meg lett a 100 komment a blog történetében először ha jól sejtem. kemény..:)

Scorpion Spyke 2007.11.13. 21:46:01

Na én sem aztmondtam, hogy feltétlenül igazak a hírek. A csajról, akit megtámadott a szatír eddig is terjengtek mindenféle pletykák. Majd körbekérdezgetek, ha tudok, hogy mennyi a valóságalapja a történetnek.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.11.14. 00:11:51

bazmeg Zoli:)))))
végig olvastam és rég röhögtem ennyit. a mai napon kellett....ez a Békés megye és Orosháza egyszerűen felülmúlhatatlan:)))))))))))

A szatír · http://bronstein.freeblog.hu/archives/2007/11/13/Kira_abrandok_III/ 2007.11.20. 01:42:00

Lehet, hogy a szatír az egyik orosházi blogger, aki hangosan fogalmazott magában, és néha felnyögött , ahogy elélvezett magában.
Itt van a végterméke:
bronstein.freeblog.hu/archives/2007/11/13/Kira_abrandok_III/

Hópihe 2007.11.20. 02:28:10

Én egy rendőrnővel beszéltem, és ő azt mondta, hogy két mutagatóst fogtak el, de nem tartották bent őket. A szatírt még mindig nem tudták elkapni.

N.Zoli 2007.11.20. 14:59:39

Nekem meg azt mondták, hogy a hasfelmetsző háziőrizetben van, az abc-s gyilkos meg szabadlábon, a zodiákust meg elengedték.

A szatír · http://www.zodiacmovie.com/ 2007.11.20. 15:25:35

Volt 1 sorozatgyilkos Zodiac-nak hívták. Készültek filmek is belőle pl: ez www.zodiacmovie.com/ , én egy másik változatot láttam. Nem tudom, hogy ez megjelen-e már magyarul is. Megnézném, mert azt mondják, nagyon jó.

Galoo · http://www.half-life.gportal.hu 2007.11.21. 13:36:56

Az utóbbi hozzászólásokról jut eszembe: pist-ván írt egy olyat, h a diszkós libák azért mennek, h alájuk nyúljanak, stb. Na, ezen jót kuncogtam.
Egyáltalán nem azt akarom mondani, hogy aki diszkóba jár, az meg is érdemli, de... mi a francért nem lehet nélküle élni? Legalább ilyenkor mellőznék a dolgot, amikor ezek a pletykák keringenek...(Pláne h a Malomban a zene is ratyi, de inkább ne is említsük a helyet.)
Különben is, ilyen szar időben hova mászkáljon az ember tök egyedül éjszaka??? :S

kóbormatska 2007.11.21. 13:45:41

A Szőlő körúti mutogatós tán sínen biciklizik? Keróval nem csak ott lehet oda-vissza ijesztgetni.

A szatír 2007.11.21. 13:59:59

Pist-ván is nyúlkálni jár a diszkóba?

eremi 2007.11.22. 00:26:25

van a magamutogatós , van a szatir , és van a kukkolós bácsi. az utóbbira nagyon ügyeljetek " Társkerső " rovatban hirdetők...
süti beállítások módosítása