Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) allat (1) állat (27) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Ön honvéd, szerelvényt igazíts!

2008.01.04. 20:49 | N.Zoli | 8 komment

Gyűlnek az anyagok és a képek az AZ Klub poszthoz folyamatosan. Közben igyekszem mások visszaemlékezéseit is végighallgatni. Úgy döntöttem egy képet ízelítőül bekínálok.

A következő partifotó igencsak visszadja a kilencvenes évek elejének hangulatát. Akkor teljesen megszokott volt a kimenőruhás katona a szórakozóhelyeken.



A srác így küldte az Alternatív Zenei Klubban. Mikor a képeket nézegettük hallottam hozzá egy szép kis történetet. A képen szereplő urat a továbbiakban K úrnak hívom. Mint megtudtam, tárgyestén egy kicsit felöntött K úr a garatra, a képen is látszik, hogy az inge, a nyakkendő körül nincs egészen rendben. Az aktuális punkkoncert közben kimenőtáskával pogózott. Ha arra jártak volna az itteni határőr rendészek, akkor K úr nagyon ráfázott volna. Majd hazafelémenet, másodmagával még egy komolyabb verekedést is produkált a buszállomáson, de ez már egy másik történet, és nem tudom a pontos részleteket. Ha valaki tudja, akkor kommentben közölheti.

Címkék: retro fotó koncert orosháza

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr62285004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokimi 2008.01.05. 17:55:52

Ha emlékeim nem csalnak, akkor az ominózus estén K. úr fülébe egy kb. 10 cm-es biztostű is belekerült. A katonai rendészek biztosan nagyon megdícsérték volna érte...

N.Zoli 2008.01.05. 20:55:47

A határőr rendészek nagyon szerettek genyózni a hazajáró honvédekkel. Már a vasútállomáson várták a Szegedről, Vásárhelyről és B,csabáról hazajövő honvédeket.

Na most K úr ilyen ábrázattal, plusz egy 10cm-es biztostűvel a fülében nagyon népszerű lett volna rendészeknél, főleg ha verekedés közben érték volna tetten. lehet a VÁP-osokat is lezúzta volna.

Állítólag úgy letapostak ott egy srácot, hogy leszakadt az orra és a vére a falra fröccsent és még fél év múlva is ott volt.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.05. 21:29:11

nagyon parasztok voltak erre én is emlékszem, 94-ben amikor jöttem haza szegedről akkor az állomáson mindig basztattak. ha kint voltak akkor tutti sorbaállítás volt. ha nem találtak semmit akkor azt mondták a zöld majmok, hogy "a sinek között közlekedünk?" ... anyád, hogy szálljak le a vonatról és menjek be az állomásra... :)

Atommaki 2008.01.07. 14:13:37

:) Én is voltam VÁP-os! Aki tisztes volt, szinte mindenki. Már nem emlékszem miért vállaltam, talán azért, mert nem kellett bennt rohadni, jóban lehetett lenni a közeggel, meg haza btudtam ugrani kajálni. Asszem' én voltam a legrendesebb VÁP-os. 2db lapot téptem ki, muszály volt. Minket is ellenőriztek . Természetesen lesből. ha pedig nem láttad el a feladatod akkor mehettél futkosni vagy csücsülni. A poén az hogy egyetlen egy embert állítottam elő, az is az egyik cimborám volt. Csórikám úgy be volt b##va, hogy úgy lökték ki a vonatból, mert nem tudott leszállni. Majdnem beesett a vonat alá ahogy tántorgott a sinek mellett. Olyan mata volt, hogy nem ismertem meg :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.01.08. 00:53:41

ej-ej Atommaki :)) ha valaki bevállal ilyesmit akkro ne a feletteseire hárítsa már, hogy büntetnie kell :)

N.Zoli 2008.01.08. 09:34:55

Atommaki!
Ezt én is hallottam. Nem nem ismerted meg a haverodat, hanem utána haverkodtatok össze. ZS N leszállt a vonatról kissé ittasan. Aztán belenéztél a kimenőtáskájába is, ami tele volt metálzenei kazettákkal. Utána megkérdezted:
Mi maga Zs úr? Tán diszkdzsoké?

Majd az azonos érdeklődés miatt azonos szórakozóhelyekre keveredtetek és sikerült összehaverkodnotok.

Azt meséld már el, mikor Auróra koncert helyett kellett menned VÁP-olni rendőrökkel. Aztán kiderült, hogy mentek a koncertre, csak más minőségben...

Atommaki 2008.01.08. 23:03:06

A tények!: Zs. N. a szomszéd lépcsőházban lakott. Együtt nőttünk fel! Fociztunk, humóztunk stb.
Olyan részeg volt, hogy nem tudott menni csak faltól falig :)
A kazettákat a kiérkező százados nézte meg. Én a sapkát tartottam a fején, és a fejét, hogy ne a cipőfűzűjét nézegesse non-stop.
Mikor a századost elküldte a k###a anyjába akkor én kértem elnézést helyette.
Én voltam a legrendesebb VÁP-os és erre tanúim is vannak :) Kitüntetést nekem!!! :) Ez komoly Pl. Ö.B. Ő is az volt. :)

El sem tudjátok képzelni amikor végre eljött az Auróra, nekem ott kellett kinnt rendetfenntartani két rendőrrel.
Az valóban necces volt amikor elkezdődött a koncert : A háttérben ballábbal nyomom az ütemet, enyhe fej-beat (VÁP szerkóban) a két rendőr meg elkezdi szidni a zenekar meg a tisztelt közönség felmenőjét. Természetesen azonnal visszafogtam magam, de azért "aki a rendet őrzi kutyát uszít majd rád-ot" szolidaritásból elénekeltem magamban én is!
Én már akkor belülről bomlasztottam a rendszert :) Kitüntetést akarok!!! :)
Sajnos a végén volt egy kis atrocitás. A koncert befejeztével egy félmeztelen punk ahogy kilépett a kapun megküldte a sörösüveget. Természetesen széttört. A rendőr a hajánál fogva húzta le és úgy szedette vele össze az apró üvegszilánkokat, majd a kukába rakatta vele. Persze, hogy részegen összedarabolta az ujjait ez a művelet.

N.Zoli 2008.02.05. 08:15:20

Kicsi a vilag es egyre kisebb, bizony mondom nektek. Szombaton Strathem Commonban egy hazibuliban talalkoztam K. urral.
süti beállítások módosítása