Földiek

Orosháziak itthon és a világban. Orosháziak, akik két okból is földiek -Egyrészt egy városban születtek -Másrészt a Földön élnek. És még sok minden más....

Elérhetőségünk

Friss hozzászólások

  • Szamóca67: A Laky mulatós néven ismert kazetta, Kadlott Karcsitól származik. An... (2022.03.28. 21:50) Jártál-e már Tótkomlóson?
  • krabat: users.atw.hu/g-modell/ferfi1.htm A bal felső "Nándor" sapkára szeret... (2021.11.30. 17:32) Középkorú és idős férfiak sapkaszerkezetei
  • FAQlyás Menyét: Én gyerekként nemcsak szívesen olvastam a képújságot hanem a zenéjét... (2020.02.03. 06:34) Képújság és Betűreklám
  • Erzsébet Alács: A fejnélküli lovas Orosz vesztern filmet keresem (2015.08.25. 01:12) A fejnélküli lovas
  • Mészáros Nándor: Joe Dulce "bagolyköpete" - ami egy méltatlanul elfeledett, kiváló da... (2014.10.10. 20:18) Slágerlisták tévedései
  • Marcellusca: Jó visszaemlékezni erre (is), a gyermekkoromhoz tartozott. Igaz, ebb... (2013.02.12. 11:30) OSN tornaünnepélyek
  • ash (-sly-): Sziasztok! Nemrég bukkantam csak rá erre a filmre (Dirty Mary, Crazy... (2012.10.07. 12:43) Dirty Mary Crazy Larry
  • SzZsoel: Az MZ TS-en pózoló srác a legjobb. :) Istenem, régi szép idők, mikor... (2012.08.30. 22:13) Záróra
  • SpoilerMagazin: @piemdzsi: Helló, ha még érdekel, mi közzétettünk egy Nihil-demót. F... (2012.08.01. 11:21) Az egykori Alternatív Zenei Klub
  • Lunatic ..: Kurva jók, gondolom beszerezni már egyiket sem lehet ... (2012.02.01. 01:29) Korabeli Fanzinek

Érdemes művészek

Ajánló még

Innen figyelnek

Címkék

! (7) abszurdisztán (1) airport (2) ajándék (4) ajánló (101) akt (1) aktfotó (1) ak 47 (6) állat (27) allat (1) álmok (1) amatőr (33) animáció (6) antimulti (4) átverés (1) aukció (1) autó (19) balaton (1) baleset (1) bíróság (1) bloggerkedés (5) boldogság (1) braintree (1) breaking news (12) bringa (5) brüsszel (1) budapest (1) bullshit (16) cirkusz (18) csajok (1) csalás (1) csehszlovák (2) csongrád (2) darálás (18) daralas (1) díjugratás (5) disco (46) divat (1) dubai (1) dvd (5) éjszaka (1) élet (2) életmód (1) életünk (1) élménybeszámolók (1) emlékező (14) én (1) enber (1) érdekes (1) érdekesség (1) erfurt (1) erotika (2) esemény (37) étel (14) évforduló (16) fashion (1) fegyver (1) fejtörő (28) felhívás (1) film (53) fotó (164) fruli (1) frulimata (1) frulint (1) futball (3) geci (1) german (1) giccs (9) glamour (1) global (2) gondolatébresztő (1) google (1) graffiti (8) gyalázat (22) gyerek (3) gyógynövényes (1) gyönyörűségek (68) hajó (4) hasonmás (1) hasselhoff (4) hellókarácsony (7) hobbi (1) holiday (1) hollandia (1) hulladék (12) hülyerendőr (4) humorherold (35) india (3) internet (42) ínyencfalat (29) irodalom (5) ital (41) iwiw (4) jani (1) játék (6) jövő (1) kazahsztán (1) kedvesolvaso (1) kiállítás (11) kisvárosi kispolgár (54) kocert (2) köcsög (1) kommunikáció (1) koncert (48) könyv (13) kormány (6) körös torok (1) korzika (3) kötöttpálya (6) közélet (1) közérdekű (4) közút (5) kult (1) kultúra (65) légy résen (2) licit (1) london (33) made in hungary (57) magyar (1) megmondás (1) megmozdulás (1) mese (3) metál (13) mikulás (1) mindennapok (2) mongólia (1) motor (5) movie (9) natúra (32) ndk (1) nemajánló (29) ny (9) nyár (1) nyavalya (13) nyugdíjas (6) oakland (1) oktatás (2) olimpia (4) orosháza (197) oscar (6) őszinte (1) palacsinta (4) palermo (1) paparazzo (3) petrocelli (2) póker (1) politics (8) potencia (1) punk (2) rádió (4) rap (2) rejtvény (8) reklám (13) repcsi (2) részegdisznó (1) retro (33) riviéra (2) román (1) ruha (9) sport (58) star wars (8) szavazás (3) szexuális (1) sziget (4) szinhaz (1) szlovákia (2) szociálmeló (5) szórakozás (1) tabletták (2) tánc (2) társadalom (1) tattoo (1) tavasz (1) technika (4) temető (8) tengerpart (6) terror (11) tesco (2) tótkomlós (2) tűz (1) tv (54) új-zéland (1) újság (38) új zéland (1) ünnep (20) usa (5) utazás (1) üzlet (1) vadászat (5) vágyfokozók (2) vallás (3) vásárlás (7) vér (3) video (23) vöröskereszt (1) vulgar (1) zene (101)

Hétvégi programajánló

2007.06.07. 16:47 | N.Zoli | 22 komment


• Mátrai Sándor Stadion, június 9, szombat 18:00
Orosháza FC-Kecskemét, NB II-es labdarúgó mérkőzés
belépő: 700.-, diák, nyugdíjas: 500.-

• Nagyszénás, Club La Bamba, júni 9, szombat
Playmate párbaj party. Jobb sarokban: Cser Franciska, ball(így írták a plakátra:) sarokban: Sanyák Szilvia (Aki meg szerintem Sonyák)
Playmate full erotic show. Házigazdák: DJ Norby, DJ Slater, DJ Mistex


(Cser Franciska, Sonyák Szilváról nincs kép a neten)

• Malom Söröző, június 8, péntek
Peat JR.+DJ Norby, DJ Ory
június 9, szombat
Kajcsa Márton, lányoknak ajándék XUXU (valaki megsúghatná mi az)


(Nesze nektek Peat JR)

• Bogárzói lovaspálya, június 9, 14:00
II. Megyei ügető és galopp forduló

• Városi Sportcsarnok, június 9
Felföldi Sándor Birkózó Emlékverseny

• Anno, június 8, péntek, 21:00
Apropó Szarvasról. Vodka akició 1+1
júni 9, szombat
Disco


Címkék: ajánló sport disco kisvárosi kispolgár orosháza

A bejegyzés trackback címe:

https://foldiek.blog.hu/api/trackback/id/tr1894474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.06.07. 19:43:48

akkor megsúgom ;o)
a xuxu az földieperlikőr. nagyon finom , én egyszer ittam őszibarack rostossal keverve de nagyon ízlett. nem igazán női ital mert elég kemény ahhoz.

xuxu.co.cr/index.html

N.Zoli 2007.06.07. 20:03:48

15%-os, akkor likőrös, de egy sörnél háromszor erősebb. Nem is tudtam, hogy costa ricai. Mondjuk azt sem, hogy mi. Van egy dominikai Prezidente sörör pólóm.

N.Zoli 2007.06.07. 20:09:27

Találtam peat jr. videót. Áááááááááááááá, nagyon hard.
www.youtube.com/watch?v=gK7wMImsbKs

ezer éve a padon 2007.06.07. 23:12:07

Ez poénként van kint, vagy hirdetésnek. Ezt nem tudom eldönteni. De lehet a 2 egyben.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.06.08. 01:37:09

hát no! ez a video nem poén. ezek a peat jr meg ilyen brunner féle dj-k olyan melegek, hogy lángost lehet rajtuk sütni. egy időben mániám volt, hogy minél több dj-vel legyen közös fotóm de aztán leszoktam erről mert egyik másik elég érdekesen akart átkarolni a fotón. szóval azt mondtam inkább, hogy hagyjuk.
utálom ezeket. élőben meg egy gyíkfinggal sem tudnak többet produkálni mint egy átlagos otthoni, saját magát szórakoztató laptop dj.

Antipopsztár 2007.06.08. 09:10:57

A f***om ki van azzal, hogy minden hétvégén le kell innom magam, mint állat, mert ezekre a szar speedes, extasy-s "zenékre" csak anyagosan vagy részegen lehet megmozdulni. Ha simán hallgatom, 2 percnél tovább nem bírom. Így persze csajozni se lehet. Ha józan vagyok! Mé' nem táncolsz? Ha ittas! Akkor meg nem nagyon hívnak, mert leszakadt az arcom.
Azt a nagyfejűt meg nem a discospult mögé, hanem a hentespultmögé kellene állítani. Nyomja a malomba a szerinte oly jó zenéket, a tömeg meg lennt faarccal lötyög. Merthát annyi hely nincs, hogy mindenki üljön.
Szóval anyám tiszta ideg, hogy mért kell nekem minden hétvégén ennyire aljas módon beb***ni!
Miért nem lehet csak úgy spiccesre? "Tudod? Olyan aranyosra?" Hát ezért!!!
U.i.: A csaj jó a képen.

bLink 2007.06.08. 10:29:22

Melyik az a nagyfejű? Van egy tippem. Szakértők szerint a felszerelése teljesen gagyi.
Dj Hentes, Dj Húsos, Dj Löncs, Dj Löncshús, Dj Csülök ez lesz majd a neve ha el is megy hentesnek, mert akkor is Dj marad. Nekem az tetszik benne, ha egyre gondolunk. (a szeme is nagy nem csak a feje), hogy a jó vagyok, jó ez a hely életérzést mindentől függetlenül élvezi. A Faithless-nek van egy száma a God Is a DJ, és azt elképzeltem, ahogy Dj Löncs teljes átéléssel lepörgeti. A this is my churchnél becsukja a szemét és erekciója lesz önmagától néha néha kinyujtja az ujját vad átéléssel a híveire.

Antipopsztár 2007.06.08. 10:49:55

Asszem' egyre gondoltunk.
Az is nagykirály amikor úgy csinál, mintha csinálna valamit amikor kérni akarsz valami zenét. persze sosincs meg az adott szám. Komolyan mondom, honnan a t***mből szerzi ez a lemezeit. Kizárólag akciós eladhatatlan effektcd-kből összeállított gagyisz***kból meg a leócsózott slágerekből? Szóval odamész kérni zenét és a következő történik: Észrevesz a g***i. Hozzá se nyúl a lemezjátszókhoz, (mert azt gondolnám keresi a következő nótát),hanem elkezd folyamatosan tekergetni valami tekergetőket amitől az égegyadta világon semmi nem történik. ( Ne gondoljuk, hogy a hangszínt tekergeti, mert van fülem) Szóval ettől ő lesz ,akkor és most a világ legfontosabb embere. Erre bepöccenek és vagy otthagyom (egyre többször), vagy kérek valami normálisabbat (sajnos addig húzza az időt, hogy kiül az arcomra az undor, erre ő kibasz velem. Csakazértse. Nekem meg még kell innom). De előfordult már olyan is, hogy egy fiktív zenekar, fiktív számát kértem , de az most pont nincs itt -volt a válasz....... Mostanába már csak inni járok (RESET) De K***A Drága így a hétvége. Asszem' átállok valami ócsóbb addiktív szerre.
" Az értelmiség előtt két út van. Az egyik az alkoholizmus, a másik járhatatlan". Ma ez különösen igaz. Főleg ha ilyen leamortizált barmok a hangulatfelelősök.

hagymácska 2007.06.08. 10:50:13

Nemo! golden blogra nevezz be feltétlenül, most olvasom a kisvárosi webnaplón h. jún.12-én indul, de lehet már tudod is:)

bLink 2007.06.08. 10:50:51

Nem akarok senki mást esetleg lehúzni. Akire gondolok az ilyen alacsony, és elszállt magától már régen.

hagymácska 2007.06.08. 10:52:08

szegény Antiposztár...:(

Antipopsztár 2007.06.08. 10:58:08

A legszarabb bulikat nyomja (szerintem). A többi se jobb de táncolhatóbb. Szép nagy kopaszodó, majdnemnyugdíjas hobbiDJ. Egyszer vehetett egy keverőt amikor a KISZ-t szétlopták oszt' úgymaradt.
Várj..... kapar a torkom. K(h)M
Má' megin' péntek, a pi*****ba!

megmondo 2007.06.08. 13:08:07

A nszénási szórólap mindig is hemzseg a hejessírási és ellírássi hibáktól

koala 2007.06.08. 21:01:37

Antipop, Neked ki számít értelmiséginek? Túlképzett bölcsész szakkal nehéz az élet. De ilyen szakokkal is mint pl. a személyügyi szervező.

Antipopsztár 2007.06.09. 15:38:08

Amire te gondolsz azaz \"értelmiségi lét\"! Na az itt régen nincs! Ezért írtam értelmiséget. Szerintem az a különbség a kettő között, hogy: 1.értemiségi lét - Látja, hogy átverik, meglopják kihasználják, és mégsem tesz semmit mert még mindig jól jön ki belőle! 2. értelmiség - Látja, hogy átverik, meglopják kihasználják csak vegetál, de nem tehet semmit, mert akkor akkor egzisztenciálisan kicsinálják, osz\' jó napot!

Tehát szerintem ez nem iskolafüggő ebből a szempontból.

méh · http://ligetutcaoroshaza.blogspot.com/ 2007.06.09. 16:11:53

Antipopsztár!Szerintem amit írsz annak semmi köze nincs az értelmiséghez igazán. Vagy nem tudom, le írom a tapasztalataimat ilyen téren. Pickben dolgoztam pár hónapig diákmunkában, és ott az volt, hogy örültek, hogy egy (sztem aranyos) néninek épp családi gondjai vannak (asszem haláleset), mert akkor mégnagyobb eséllyel ki tudják készíteni, és sztem ők nem voltak értelmiségiek. Ja, mikor jó pár éve, itt dolgoztam a műanyaggyárban, nyáron, diákmunkán akkor mikor kérdezgettek a családomról, a 22 körüli bátyám nős-e mondtam még nem, meg dolgozik-e, mondtam egyetemen van, erre dünnyögtek valamit főleg mert értelmes szakon volt. Aztán kérdeztek a szüleimről, kérdezték, mivel foglalkoznak erre mondtam a szakmájukat amihez egyetemet végzett mind a kettő meg ilyenek, és ezek után olyan szinten utáltak és köcsögök voltak velem, hogy ott is hagytam elég hamar. Mondjuk a tömény égett műanyag szag se volt jó.

meh 2007.06.09. 16:30:12

Ja, meg én pejoratívan szoktam alkalmazni az értelmiségi szót, mert már régen nem a ténylegesen értelmes emberekre használják (de lehet régen se). Nem magyar anyanyelvű tesóm meg átvette, és csodálkozott, mikor az értelmiségről beszéltek a tv-ben, el kellett neki magyaráznom, a szóhasználatomat.
Én sehova nem szoktam a városban járni szórakozni én nem látom, hogy lenne hova. ( a diszkó zenével nincs bajom,azokkal a zenékkel van stílustól független amik szerintem nem érnek el egy minőségi szintet)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.06.09. 21:38:21

nagyon nagyot csalódtam és kellemeset ebben a peat jr-ban. hihetetlen profi módon építette fel a műsorát úgy, hog y közben még bele bele is zavartak neki számkérésekkel.
másfél- max 2 órán át szoktak játszani a vendég dj-k. ő 3 órán át tette mindezt és közben sorban egymás után olyan zenéket talált meg hogy azt hittem az előzőt nem lehet már felülmúlni de felülmúlta. olyan mint amikor az ember kapcsolgat rádiót orrba szájba de megáll egy helyen és azt veszi észre másfél óra múlva hogy eszébe sem volt közben továbbléptetni másik adóra.

Antipopsztár 2007.06.10. 17:55:06

Látom sikerült kicsit felzavarnom az állóvizet. Egyébként teljes mértékben egyetértek veletek az értelmiség definíciójának problematikájával kapcsolatban. Ennek akkor volt értelme, mikor még osztályöntudatról is beszéltek. Ma már szinte nincs is. Azért került bele a szövegembe, mert jól hangzik :) Asszem' Hofi találta ki ezt a tumát, de nem biztos.
Üdv mindenkinek!

ezer éve a padon 2007.06.10. 22:57:04

Szerintem semmilyen állóvíz nem lett felkavarva.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2007.06.10. 23:27:11

főleg nem a liget utcai tó vize! ;o)
süti beállítások módosítása